787/7Е7

Мнениеот merlin » 02 Дек 2008 13:46

Георги Николов написа:„Delta Air Lines Inc“ ще поиска от „Boeing aircraft“ да бъдат променени поръчките й за „мечтата“ с такива за В777-200LR, предаде Reuters.
До момента поръчките за В787 са 895, но се очаква и други компании да поискат да получат други самолети.


От статия на WSJ:
Става дума за поръЧаните от NWA 787, а Delta искат просто да си уеднаквят авиопарка. На мястото на отказаните 787 са поръЧани 777-200 ЛР, които са доста по-скъпи (787 струва 179 млн.$, а 777 243 млн.$). Това си е просто стратегия на Delta, а и имат някакъв страшен договор с Boeing и полуЧават всиЧко много по-евтино, все пак са най-голямата компания в света.
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Мнениеот Георги Николов » 02 Дек 2008 13:52

merlin написа:От статия на WSJ:
Става дума за поръЧаните от NWA 787, а Delta искат просто да си уеднаквят авиопарка. На мястото на отказаните 787 са поръЧани 777-200 ЛР, които са доста по-скъпи (787 струва 179 млн.$, а 777 243 млн.$). Това си е просто стратегия на Delta, а и имат някакъв страшен договор с Boeing и полуЧават всиЧко много по-евтино, все пак са най-голямата компания в света.


Да , прочетох всичко , което си написал в статията. Според мен елегантно обяснение от един партньор на „Boeing aircraft“ и те никога няма да кажат , че се отказват от „Мечтата“!

През 2004 година имаше една анулирала или трансформирана поръчка, през 2005 година бяха 3 , през 2006 също 3 и през 2007 само една от 369 поръчки. Колко ли ще бъдат тази година и дали всичко ще се дължи на кризата или на загуба на доверие във В787?
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Kx » 09 Дек 2008 12:58

Както очакваше доставки на 787 следващата година няма да има. Да се надяваме, че поне ще литне догодина.

WSJ Report: Dreamliner delayed until Summer 2010 линк
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Мнениеот Делян » 09 Дек 2008 13:53

Нормално е за такава голяма програма да се забави. Първо прилагат нова технология с тези композитни материали и второ минаха през стачка на работниците им!
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Георги Николов » 09 Дек 2008 15:32

Делян написа:Нормално е за такава голяма програма да се забави. Първо прилагат нова технология с тези композитни материали и второ минаха през стачка на работниците им!


Трудностите са много по-големи от колкото очаквахме. Част от работниците в предприятията на доставчиците са заплашени от съкращения. Това се случва, защото те трябва да усвояват нова технология , за която не е много ясно, кога ще започне да носи пари. При криза няма условия за развитие на нови технологии. Трябва да се спасяват компаниите!
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 11 Дек 2008 10:35

„Delta Air Lines Inc“ e поискала, вече официално 18 от нейните заявки за В787 да бъдат трансформирани в заявки за В777. :roll:
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 11 Дек 2008 17:26

Днес от „ Boeing “ съобщиха , че първия полет на В 787 Dreamliner ще се състои през второто тримесечие на 2009 и първата доставка през първото тримесечие на 2010.
http://www.boeing.com/news/releases/200 ... 1a_nr.html
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 03 Яну 2009 13:56

Георги Николов написа:Днес от „ Boeing “ съобщиха , че първия полет на В 787 Dreamliner ще се състои през второто тримесечие на 2009 и първата доставка през първото тримесечие на 2010.
http://www.boeing.com/news/releases/200 ... 1a_nr.html


Малко уточнение дадоха от „Boeing“. Първият полет на В787, може да очакваме в края на април 2009 година.
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 06 Яну 2009 07:44

Първите метри на В787..........
http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... es-bu.html
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

895 поръчки за В787 към 1/1/2009 година?

Мнениеот Георги Николов » 29 Яну 2009 06:58

895 поръчки за В787 към 1/1/2009 година?
От „Boeing“съобщиха, че от началото на програмата през 2004 година до момента са получили 914 пръчки за В787. От тях 19 са били анулирани или предоговорени, като 3 са на Xiamen Airlines през 2006 година, една на Azerbaijan Airlines през 2007 година и 15 са през 2008 година /мисля, че най-малко седем са на Delta/. Като нетните твърди поръчки са 895 за В787, при общо 3700 обявени в момента.
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 29 Яну 2009 21:50

S7 отказва, но може би ще вземе на лизинг В787 ?
S7 си признаха за анулирани 15 поръчки за В787. Договора на стойност 2,4 милиарда долара /по 160 милиона на самолет/ е сключен през май 2007 година и доставките са за 2014 година. :roll: S7 води преговори за наемане на самолет от лизингова компания и се надява да получи самолет, които да тества през 2011-2012 година или по-рано от заявките им.
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 31 Яну 2009 11:01

„Boeing“ са възстановили производството на В787 след двумесечен престой.
http://www.boeing.com/news/releases/200 ... 0a_nr.html

Състояло се е и пробно пускане на двигателите.
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Re: 787/7Е7

Мнениеот Георги Николов » 05 Фев 2009 23:01

05/02/2009 Boeing
Вече имаме още 16 отказани поръчки за В787 . С това от началото на годината общия брой на отказаните самолети В787 става 31? :roll: Възможно е да са отказани в края на миналата година, но едва днес се появиха на страницата на компанията!
LCAL са отменили 16 от 21 си поръчки за В787. Това стана известно днес сутринта след съобщение от компанията.
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

"Боинг" сключи нов договор с дъщерна компания на "Фьосталпин

Мнениеот silversurfer » 30 Мар 2009 12:13

"Боинг" сключи нов договор с дъщерна компания на "Фьосталпине"

http://dnevnik.bg/pazari/companii/2009/ ... paniia_na/

Американската компания "Рол Форминг корпорейшън" (Roll Forming Corporation (RFC) е сключила договор на рекордна стойност с самолетостроителната компания "Боинг", съобщиха от дружеството. Поръчката е за 120 млн. долара и е със срок на изпълнение 10 години. Американката корпорация е дъщерна фирма на австрийската "Фьосталпине", известна в България с отложената за неопределен период от време инвестиция по черноморието.

"Рол форминг" ще доставя на "Боинг" титанови части за седалките на eдин от най-новите модели на компанията 787 Дриймлайнър. Двете дружества работят заедно от 1969 г. насам, но за първи път се сключва договор за толкова голяма сума, обесняват от "Фьосталпине". Освен на авиочасти, RFC е водещ производител и на поръчкови рулони, използвани най-вече за селскостопански машини и производство на мебели в САЩ. Компанията има над 300 служители в Кентъки, Индиана и Пенсилвания и годишният й оборот е около 95 милиона долара.
VIVA LA VITA !

Изображение
Аватар
silversurfer
супер спотър
 
Мнения: 1030
Регистриран на: 16 Май 2007 12:25
Местоположение: Sofia (SOF/LBSF)

Re: "Боинг" сключи нов договор с дъщерна компания на "Фьосталпин

Мнениеот LZB123 » 22 Май 2009 09:19

Boeing started the 787's twin Rolls-Royce Trent 1000 engines today at its Everett, WA facility for the first time.

The milestone kicks off another key phase of testing that will validate the 'more electric' 787 systems architecture and brings ZA001 another significant step closer to first flight by the end of June.

Boeing and Rolls-Royce confirmed a successful engine start for the first 787 Dreamliner.

The engines were spooled up and run to idle for the first time at 0931h local time spewing a cloud of white smoke as engine storage oil was burned off.

Aircraft spotter Liz Matzelle, who was about 2200 feet away at the time of the start, remarked that the engine start was barely audible from that distance.

"Lights are still on but I'm serious, there's no way to tell if the engines are running or not," said Matzelle.


Ето линк към видеото: http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... --eng.html
Изображение

AN24/AT43/A319/A320/A321/A332/B462/B463/B712/B733/B734/B735/B738/B744/E190/RJ85/SU95/T134/T154

Снимките ми в BGspotters, Airliners, JetPhotos
Аватар
LZB123
супер спотър
 
Мнения: 901
Регистриран на: 21 Май 2008 19:55
Местоположение: Toulouse - Blagnac (TLS / LFBO), France

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта

cron