mistoffelees написа:Благодаря!
Интересно, заходите по RNAV са видимо по-дълги от старите. Ако LBSF имаше опашки от чакащи самолети, разбирам, ама така... и фактът, че позволяват да се short-cut-ва заходът към 27, само потвърждава мисълта ми... все пак, това е време и гориво. Защо е тази доста голяма S-ка на захода към 09 от NISVA 1D на постоянна височина 7000? Подобен въпрос и за обикалянето след SF631 при подход RUMEN 1H. И последно, между SF606 и SF603 има набор на височина?
За 27 напрактика РП-то дава (най-)често шорткът от 608 на 601, което е initial fix и минималната височина на 608 е 6000, но ако смята да го държи до 606, което много рядко би се случило, няма да го спусне на 6000 и после да го кара да се върне обратно на 8000, а просто ще го държи на поне 8000 на предишните точки .... Такива фльонги дават възможност да се нареди пригледно голямо количество трафик и да се съчетаят по-лесно самолетите идващи от изток и запад .... когато са много
