РВД България

Официален форум на atc.bgspotters.net и форума за РВД

Re: РВД България

Мнениеот mishaikin » 20 Май 2016 17:43

mistoffelees написа:Благодаря!

Интересно, заходите по RNAV са видимо по-дълги от старите. Ако LBSF имаше опашки от чакащи самолети, разбирам, ама така... и фактът, че позволяват да се short-cut-ва заходът към 27, само потвърждава мисълта ми... все пак, това е време и гориво. Защо е тази доста голяма S-ка на захода към 09 от NISVA 1D на постоянна височина 7000? Подобен въпрос и за обикалянето след SF631 при подход RUMEN 1H. И последно, между SF606 и SF603 има набор на височина?


За 27 напрактика РП-то дава (най-)често шорткът от 608 на 601, което е initial fix и минималната височина на 608 е 6000, но ако смята да го държи до 606, което много рядко би се случило, няма да го спусне на 6000 и после да го кара да се върне обратно на 8000, а просто ще го държи на поне 8000 на предишните точки .... Такива фльонги дават възможност да се нареди пригледно голямо количество трафик и да се съчетаят по-лесно самолетите идващи от изток и запад .... когато са много :) Обикновено зоналните заходи са си по-дълги.
LZ1BLU
Аватар
mishaikin
спотър
 
Мнения: 65
Регистриран на: 07 Апр 2014 22:08

Re: РВД България

Мнениеот Пароль » 04 Яну 2018 15:35

Сключен е договор за извършване на застраховка от Булстрад Виена иншурънс груп на имущество на държавното предприятие Ръководство на въздушното движение.

http://dnes.dir.bg/news/zastrahovca-rvd-bulstrad-26749441
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: РВД България

Мнениеот Rosen85 » 23 Фев 2019 17:13

От РВД очакват 40% ръст на трафика над България след 5 години

Причината е новото летище на Истанбул, което ще увеличи значително полетите над страната
Ръст от 40% на полетите над страната за периода 2020-2024 г. очакват от Държавно предприятие "Ръководство на въздушното движение".
Това отговориха от РВД на "Капитал", след като министърът на транспорта Росен Желязков съобщи,
че РВД е обслужило за миналата година около 900 хил. полета.

Основната причина за ръста на трафика над България е новото летище на Истанбул,
което ще увеличи значително полетите от и към турския град, като голяма част от тях ще минава над страната.
Мегалетището там беше открито през есента на миналата година.
За 2019 г. ръстът на трафика, който очакват от РВД, е 8% или от около 882 хил. полета те ще достигнат 950 хил.
През 2024 г. обаче те ще достигнат 1.242 млн. показват изчисленията на дружеството, отговорно за въздушния трафик.

Между местното дружество за контрол на въздушното движение и турския му аналог се провеждат регулярни срещи
"за ефективното обслужване на въздушния трафик по дестинациите от Близък и Далечен Изток до Европа и Северна Америка,
който прелита и над двете държави", обясниха от РВД.

"Съществено внимание през последните години се отделя и на подготовката за безопасно и ефективно обслужване на полетите
от и до новото летище в Истанбул. В тази връзка проведохме симулации за новото летище и сме уверени,
че разбираме комплексността на трафика на този нов световен хъб", обясниха още оттам,
като допълниха, че са подписани нови споразумения, които определят оперативното взаимодействие при предаване на полетите.

Новото летище ще замести досегашния основен аеропорт на Истанбул - Ataturk, който обслужваше по 64 млн. пътници годишно.
Той отесня за плановете на Turkish Airlines и работеше в режим на свръх натовареност,
а турската авиокомпания нямаше възможност да разраства своята дейност, тъй като няма свободни слотове за кацане и излитане.

Така се стигна до проекта на новото мегалетище, което първо ще работи с три писти и терминал с капацитет 90 млн. пътници годишно,
а в следващите фази ще се появи и останалото, като към 2026 г. то ще трябва да работи на пълни обороти - ще може да обслужва
над 150 авиокомпании и полети до над 350 дестинации, като пътниците може да достигнат и 200 млн. на година.

Самото изграждане струва общо 10.3 млрд. евро във всичките четири фази,
а според турския президент Реджеп Тайип Ердоган ще донесе 22.2 млрд. евро приходи на държавата.
В азиатската част на града пък се намира Sabiha Gökçen Airport, което обслужва 31 млн. пътници на година и ще остане отворено.
Rosen85
най-спотър
 
Мнения: 365
Регистриран на: 09 Ное 2015 02:55

Re: РВД България

Мнениеот Пароль » 21 Мар 2019 22:27

В РВД е като при мафията, излиза се само с краката напред
https://frognews.bg/glasat-na-jabata/glasat/rvd-kato-pri-mafiiata-izliza-samo-krakata-napred.html
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: РВД България

Мнениеот Пароль » 05 Юни 2019 19:48

По-висока такса за прелитане през въздушното ни пространство
Промени има и при лихвения процент за закъснели плащания
https://www.pariteni.bg/?tid=40&oid=228063
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Предишна

Назад към Ръководство Въздушно Движение

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта

cron