това ти е визуализирана ATIS информацията, на екрана ги има мето обстановката, състоянието на пистите, видимост, Runway Visual Range, и други.... сега вече ATC ще каже дали това е пряко срързано с ATIS-a или е просто систематизиране информация!
Снимката която съм дал е не е на ATIS-а макар че и тази програма е свързана с него и ситемата за метео информация, а самия той е на друг компютър който автоматично генерира информацията и гласовото съобщение.Преди не е било така и се еналагало гласа да го записва някой от колегите ми,на всеки половин час или когато има някаква значима промяна.В атиса се вкара ръчно ATC часта в смисъл използваемата ПИК, преходния ешелон и др.
Абе имам една идея... аз случайно съм и програмист... ще взема да напиша подобна програма за Windows. Ще взима информацията от метеорологичните сервери на VATSIM и IVAO.
Обаче ATC трябва да ми направи снимка в малко по-близък план...
It is extremely important that crews understand that a decision to reject a take off is not made because the airplane can stop. A decision to reject a take off is made because the airplane will not fly!!!