Страница 1 от 2

TCAS

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2007 15:04
от 787 Dreamliner

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2007 15:25
от Делян

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2007 15:50
от 787 Dreamliner

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2007 15:57
от Делян
Може да задаваш въпроси тук: .

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2007 15:58
от harrier
Допълвам, че там е само за по-големите тънкости, стандартни въпроси могат да се задават и по останалите форуми :wink:

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2007 15:59
от 787 Dreamliner
Благодаря за съвета! :wink:

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2007 22:08
от slice

МнениеПубликувано на: 19 Авг 2007 17:11
от EVGENY

МнениеПубликувано на: 14 Окт 2007 10:59
от ATC
и поради факта,че тъпия руски пилот не е изпълнил указанията на TCAS и не е уведомил РП,че има задействане на последния
Правилото и закона е, при доклад на пилота за изпълнение на маньовър поради TCAS resolution / advisory не се подават команди от страна на РП докато приключването му .Пилота е длъжен да спазва указнията на TCAS и след това указанията на РП

МнениеПубликувано на: 14 Окт 2007 11:09
от Stoyan

МнениеПубликувано на: 16 Окт 2007 00:30
от ATC
винаги е било от въвеждането на ACAS/TCAS системите

МнениеПубликувано на: 16 Окт 2007 09:05
от Toni
АТЦ, четах немския доклад за катастрофата и там пише, че при руснаците комадите на диспечера са на първо място, след това указанията на техниката. Много фактори са довели до тази трагедия....

МнениеПубликувано на: 16 Окт 2007 16:08
от Делян

МнениеПубликувано на: 16 Окт 2007 16:55
от ATC

МнениеПубликувано на: 16 Окт 2007 17:41
от asd