По специален пратеник днес получих от Боян(Bojan-pi) уникална бутилка с високо-октанов сръбски допинг (вижте етикета) по случай новия приемник. Обещавам, че ще го пия докато гледам flightradar24
Ha ha,radvam se za tozi snimka i blagodarim za akciata.Predpolagam da ce v dobra kompania i sas priateli u zdravlje da piete tozi ,,doping,, Blagodarim i na maxxim za uslugata ,da dava na teb rakijkata.
Небходими са ми точните координати на летищните радари (антени). Някой може ли да помогне? Този на Витоша го видях през google maps, но за останалите не съм сигурен.
Също така ме интересува кои от тях не са свързани помежду си ( не са в клъстер ). Най-много сигнали получавам от тези радари, така че те ме интересуват най-вече. II-9 II-8 II-1 si-36 si-38
Извинявам се за сложните думи които използвам, но не знам терминологията на български, а това което чета е все на английски. Клъстер е когато няколко радара работят като един използвайки един общ код. Въпросния код го виждам когато самолета връща отговор на запитване от страна на радара. Според един от източниците Витоша е II-3 а Върбица II-5.
Смятах да изчислявам позиции на самолети по позицията на радара и скоростта на въртене на антената на принципа наречен "beamfinder" по този начин могат да се засичат самолети които дори нямат Mode-s и са "невидими" в момента. Налага се обаче да попрочета още защото не са ми ясни доста неща.
С парите които останаха закупих лиценз за програмата PlanePlotter ( http://www.coaa.co.uk/planeplotter.htm ) за да можем да експериментираме със зсичането на самолети без mode-s.
Малкия ми приемник, който остана след като сложихме "звяра" си търси нов дом (град) където да бъде поставен и грамотен човек който да го поддържа работещ. Говорил съсм със С.Николов за поставянето му във Варна, но ако има някой друга кандидатура съм готов да я обсъдим. Условието е мястото да Е отдалечено от най-близкото летище и да няма препядствия наоколо за по-добро покритие и по възможност компютър който да работи 24/7.