Малко помощ?

Официален форум на atc.bgspotters.net и форума за РВД

Малко помощ?

Мнениеот blazinskin » 10 Апр 2012 13:48

Здравейте! Аз съм студент и имам за курсова да направя презентация на тема "Оперативно управление на въздушния транспорт - структура и особености". Търсех из нет-а някаква информация по темата, но нищо не намерих. Успях да намеря някой неща само на английски. Обикновено нямам проблеми с него, но има много технически термини, които не знам как са преведени на български, а не искам да си ги измислим. Та бих се радвал, ако има някой, който има желание да ме консултира относно терминологията и може би да ме насочи към повече полезна информация. Примерни точки, които ми бяха дадени са:
- как се осъщестява оперативното управление
- диспечерски апарати (и тези, които ги подготвят)
- информация необходима за оперативното управление
- структура на това управление
- кула и летище - структура

Надявам се, да се намери някой, който да има желание да помогне :)
Благодаря предварително!
blazinskin
кандидат спотър
 
Мнения: 9
Регистриран на: 10 Апр 2012 13:17

Re: Малко помощ?

Мнениеот blazinskin » 11 Апр 2012 10:27

60 прегледа на темата и нито един коментар. Изглежда съм надценил компетентността и отзивчивостта на хората в този форум ...
blazinskin
кандидат спотър
 
Мнения: 9
Регистриран на: 10 Апр 2012 13:17

Re: Малко помощ?

Мнениеот Q23 » 11 Апр 2012 12:39

blazinskin написа:60 прегледа на темата и нито един коментар. Изглежда съм надценил компетентността и отзивчивостта на хората в този форум ...