Една интересна статия отпреди две години,визираща името на единия от изпълнителните директори на сегашната „България Ер”и неговия безспорен и епохален принос към развитието на авиацията и летищното дело в България и по света.
http://duma.bg/node/22553Между другото от 1 Април трябваше да има и нов кетъринг по редовните линии ,който да удари в земята конкуренцията.
Преди няколко години ,пък имаше други гръмки обещания:
1. за срок от 5 години Балкан Хемус Груп трябваше да осигури 36 нови дестинации и 164 нови честоти за обслужване на редовните въздушни линии според договора за приватизация.
2. В краткосрочен план се планираше да бъдат осигурени между 10 и 15 самолета, а в дългосрочен - до 25.(в момента са 10 самолета,като де факто 3 са по чартъри ,или по акции,а времево погледнато,вече сме в дългосрочната фаза)
3. За срок от 5 години да поддържа заетост в дружеството в първата година от 621 души, през втората година 956 души, през третата - 978 души, а през четвъртата и петата година 1062 души ( в момента са заети към 550 служители!!!!!)
4. Купувачите планират най-напред да възстановят дестинациите до Белград, Киев, Истанбул, възнамеряват да открият и пряка линия до Кувейт и по-далечни дестинации....(не са въстановени нито са открити такива)
http://news.ibox.bg/material/id_2066020553Всеки умен човек сам може да си направи съответните изводи.