Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот makler » 08 Юни 2014 23:59

Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Freak » 09 Юни 2014 00:01

А бе може и да е прав. Ама че уелкъм дринк е стандарт - може, ама на английски.
Аман от заемки.
Freak
най-спотър
 
Мнения: 289
Регистриран на: 30 Окт 2006 16:05

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 09 Юни 2014 09:19

Аз пък мисля, че с изключение на икономическата класа, няма нищо фрапиращо.. Да не издребвяваме наистина и да се правим на по-големи католици от папата.
Използвам и да споделя пресни впечатления от SOF-TXL-SOF отпреди няколко дни - и в двете посоки А319-ки, пълни на 100%, навреме, като обслужване също доста прилично.. Не е Луфтханза, но сравнявайки със ситуацията отпреди 3-4 години , е доста по-добре
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1381
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот DLoad » 09 Юни 2014 17:25

BG900205, искрено се радвам,че човек с потребителска култура от западен тип като теб е следил постовете ми и е обърнал внимание на това,че са негативни. Бих дръзнал,обаче, от позицията ми на човек с комуникационна култура от космополитен тип,да направя някои пояснения и уточнения,за да не останеш с погрешни впечатления за преднамереност от моя страна или тенденциозност в представянето на фактите.
Уверявам те, че в това което пиша няма грам измислица или фантазия ,а само факти и опити за тълкуване на факти, които ти с твоята западна потребителска култура приемаш като негативизъм. За твое голямо съжаление,когато фактите са с негативни нюанси,или направо грозни,те се приемат като такива,без да има нужда аз да хабя усилия да ги правя още по- негативни.Така ,че не аз ги представям така нещата,а те просто са си такива,че и по-зле!
Аз не искам да помагам на България Ер да се подобрява ,или поправя.За тази цел си има консултанти,които,както ти с твоята западна култура, би трябвало да знаеш, си имат своите сириозни тарифи и ценоразписи.
Не можах да разбера какви толкова подобрения си забелязал от три години насам,че си толкова доволен? И преди три години ги имаше Еърбъсите и тогава беше същото скапано ,както и сега.Как с твоята западна култура разбираш дали самолета се поддържа в някой квартален гараж,или на някое друго място,което според „високите критерии” на твоята западна култура,предлага по- благонадежна поддръжка? Бих се радвал да ми поясниш какво ти разбираш под понятието „поддръжка” на самолет. Уверявам те,че нещо си се заблудил и,че за поддръжката не се съди по чистотата и хигиената в салона на самолета.А ти като редови пътник,няма как да знаеш и дори да предполагаш как е обслужван един самолет,а и се поинтересувай,че самолетите се поддържат в хангари ,а не в квартални гаражи на някой краен панелен комплекс, където е издигната на пиедестал западната потребителска култура . Та кое е коренно различното сега? И самолетите същите, и пътниците тоже!Посока няма и никога не е имало.Има само интриги и далавери и най-вече влошаване на продукта.
На теб ти е все едно дали си пътник или клиент,но за авиокомпанията ти определено си пътник според общите правила за превоз,които са фундамента на твоя договор за превоз, изразяващ се в билета които си закупил,където никъде не е упоменат термина „клиент”.Тъй,че е доста важно боравенето с точните термини,когато става дума за договори и отговорности ,колкото и да не ти пука.Освен ,наистина,ако ти е все тая дали ще си от долната или от горната страна с тая западна потребителска култура. ("Пътник" е всяко лице, освен членовете на екипажа, превозвано или което предстои да бъде превозвано във въздухоплавателно средство по силата на билет.)

Freak, „Уелкъм дринк” наистина е стандарт и като такъв, трябва да се спазва,иначе се изпада в смешно положение. В нашият език няма понатие като „ напитка за добре дошъл”. Може да се каже,че „пътниците се посрещат с напитка на борда ”,но „напитка за добре дошъл ОЩЕ преди излитане” е доста глупаво казано и съчинено от някой ,който грам понятие си няма от нищо. .. За „Уелкъм дринк” стандартните питиета са шампанско/шампанизирано вино и портокалов сок-по избор. В БГ Ер, обаче, поради липса на стандарти и незачитане на някои общоприети правила- „Уелкъм дринк”-а го разбират като всякакъв вид напитка, включително и минерална вода. И започва едно сервиране на бири и уискита преди излитане,така че после няма време за събиране на стъклените чаши и пътниците, против всякакви правила , излитат с чашите пред тях,което при едно прекратяване на излитането,или силна турбуленция веднага след излитане, би имало доста нелицеприятни последици.Стюардесите не са виновни за това ,защото така ги карат да правят и такива са изискванията на началниците им.
„Уелкъм дринк „ се сервира и при настаняване в някои хотели от реномирани вериги,заедно с топла , или леденостудена навлажнена кърпа за освежаване.
Като писах,че това е стандарт, имах предвид жалкото побългаряване на този стандарт до „ напитка за добре дошъл”.При някои реномирани компании „Уелкъм дринк” се води икато SIGNATURE за съответната компания, като се сервира дори арабско кафе и някакви малки хапки от месната кухня преди излитане и отново за освежаване.
А какво ще кажеш за фразата „времето на денонощието”? Правят ли разлика между астрономическо време и часово време?
При тия вече от нищо не се очудвам. Наскоро се замислих например, как именно би трябвало да се произнася името на застрахователната им компания изписано на латиница и залепено отпред на носа зад кока на всеки самолет-ARMEEC. При размерите на техния бизнес и претенциите които демонстрират,нямат ли съветници които да им кажат,че в Бьлгария имаме Закон за транслитерацията http://www.lex.bg/bg/laws/ldoc/2135623667 ,в който ясно е посочено как се изписват на латиница българските звукосъчетания и ,че ARMEEC би трябвало да се изписва ARMEETZ! Законът е със задължителен характер и за неспазването му има предвидени глоби,но явно това не интересува никого.

alex_2 , никак не издребняваме и не се правим на по-големи от папата, но нещата са навързани и авиоиндустрията не е за прости и неуки хора без фантазия и идеи.Ако проблема на тая фирма е само в „икономическата” класа”-с мед да го намажеш.Проблемите там са в празните закостенели глави на хора ,монтирани там по разни менижерски постове,довчера крали от държавната софра , или занимавали се с автоджамбазлък и днес вживяващи се в ролята на незаменими капацитети с едва,ли не извънземни способности-някои дори без висше образование.
И ти правиш някакви нелепи сравнения за сега и преди 3-4 години..Моля те сподели каква е разликата преди и сега?Да не са ти сервирали Шатобриян, или са започнали да предлагат плодов сок,защото доколкото знам преди 2-3 години предлагаха,а сега не! А това ,че самолета за Берлин е бил пълен е резултат от безпрецедентно ниските ,нелогични цени на билетите с които се борят с конкуренцията по тази дестинациза- за октомври имат билети по 80 лева двупосочно и като бонус- 2 чекирани багажа по 23 кг- Дестинации - Берлин, Пафос, Ларнака - 2 броя по 23 кг., до 158см всеки.
С това те привличат и автобусните пътници ,а дали печелят от такава една политика е доста съмнително.Очевидно на оперативките си правят червени точки с пълното затоварване на линията , а приходите идват от други линии с нереално завишените цени- особено на бизнес класата от Брюксел,заради работещите там в институциите, на които служебно се заплаща цената на билета по 800-900 евро.
Последна промяна DLoad на 09 Юни 2014 19:20, променена общо 1 път
DLoad
най-спотър
 
Мнения: 273
Регистриран на: 05 Яну 2014 14:16

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот akair » 09 Юни 2014 18:01

В последните 3-4 години BAe-тата бяха заменени от Embraer-и... Пак по това време се появи възможността за online check-in и предварителното запазване на място... :D Това, разбира се, не отменя факта, че натуралните сокове са "само за децата" :D
Дали е възможно рекламата на застрахователната компания да е графичен елемент? И буквите да не са транслитерация на името на компанията, а част от същия този графичен елемент - творческото виждане на дизайнера за цялостния вид на творбата му... :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 09 Юни 2014 18:48

В интерес на истината билетът ми не беше от безпрецедентно евтините - беше 170 евро, но Ер Берлин беше 250, а Изи Джет с все куфара (един :D ) докарваше същата цена като на БГ Ер, но с по-неудобни часове -на връщане 6.30 сутринта

А иначе трябва да им го признаем , че успяха да си запазят линията, защото ако помните миналата зима когато едновременно се включиха Ер Берлин и Изи, имаше прогнози че БГ Ер имат месеци докато я закрият, но ето че си я запазиха и то с по 5 полета седмично. Предполагам че Ер Берлин се ползва масово за трансфери през Тегел, а за Изи не знам, те винаги си намират пътници - предполагам студенти и т.н.
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1381
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот DLoad » 09 Юни 2014 19:19

DLoad
най-спотър
 
Мнения: 273
Регистриран на: 05 Яну 2014 14:16

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот akair » 09 Юни 2014 20:25

Финансовите детайли около придобиването на бразилските самолети не отменя факта относно промяната на услугата - конфигурация от 2+2 седалки - липсва "нежеланата" средна седалка, салон, който е по-висок от този на британските машини (струва си да се направи детайлно сравнение на 2-та типа самолети от гледна точка на пътниците/клиентите), ... По-назад в точно тази тема вече сме коментирали и други оператори на същия тип бразилски самолети - явно този "клаустрофобичния схлюпен интериор пригоден за използване на кратки разстояния" е приемливо решение за клиентите на поне 3 континента... :D
Електронните услуги създават възможности - всеки клиент (на а/к) има възможността да избере най-подходящия за него начин за check-in. Успоредно с това електронните услуги градят имидж - клиентите, които ценят своето време, оценяват дадената им възможност да оптимизират своето време, като си спестят чакането на опашката за check-in. Разбира се, несъвършеното програмно осигуряване и произтичащите от него особености на генерираните при online check-in бордни карти напомнят, че има място за още подобрения. :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Lufthansa » 09 Юни 2014 20:32

DLoad, толкова драма и толкова сополи има в постовете ти за България Еър, че нямам думи.
Значи седнал си за някакво питие, някаква пиклива бутилка вода, да пишеш дисертации. Нямало такова понятие в нашия език - е от някъде трябва да се въведе! Толкова ли е важно как ще го нарекат? И пасажер или клиент било. Това е толкова злобарско и несъществено издребняване, че просто няма на къде. Понякога в този форум имам усещането, че не се намирам на място, в което хората обичат авиацията, а точно обратното - мразят я.
Ти билет за пътвуване или апартамент си купуваш?! В крайна сметка, основната цел на самолетния превоз е да те отведе от точка А до точка Б. Това нито е банкет, нито апартамент, в който ще си прекараш остатъка от живота, нито кино, камо ли ЮФ на СУ. Как може за полети в Европа от по 2 часа толкова да се издребнява и дебилства?! Преди няколко десетилетия въздушния транспорт беше абсолютен лукс и вместо такива като теб да се радват, че става все по- достъпен и удобен, те само злобеят. Ами Сульо, за 150€ на полет какво искаш да ти правят?! Като ти е мерак за първокласно обслужване, плащай си по 3000€ на час за частен полет и лети по възможно най- високите стандарти. България Еър може да не е идеална компания, но е напълно прилична. Имал съм много по- незадоволителни полети с компании като Еър Франс, при това на цени значително по- скъпи от тези, на които летят БГ Еър.
Lufthansa
кандидат спотър
 
Мнения: 2
Регистриран на: 19 Дек 2013 15:14

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Пароль » 09 Юни 2014 20:43

Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Lufthansa » 09 Юни 2014 20:54

Пароль, не зная от къде покрива загубите си, нито защо не плаща летищни такси, защото аз съм пътник/клиент, който предпочита да се наслади на пътуването. Засега съм кандидат стотър, не кандидат одитор. Мисълта ми беше, че според мен прекалено се измества фокуса от удоволствието да се пътува и да се фокусираме върху позитивите, а не само да гледаме негативните неща.
Lufthansa
кандидат спотър
 
Мнения: 2
Регистриран на: 19 Дек 2013 15:14

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот DLoad » 09 Юни 2014 21:03

DLoad
най-спотър
 
Мнения: 273
Регистриран на: 05 Яну 2014 14:16

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот BG900205 » 09 Юни 2014 22:32

DLoad звучи в постовете си все едно през Декември 2013 е бил уволнен от БГ Еър.
BG900205
спотър
 
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Фев 2014 14:20

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот BG900205 » 09 Юни 2014 22:48

BG900205
спотър
 
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Фев 2014 14:20

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот dimitar vasilev » 09 Юни 2014 23:59

dimitar vasilev
най-спотър
 
Мнения: 498
Регистриран на: 30 Дек 2006 19:03
Местоположение: СОФИЯ

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта