„Airbus“ vs „Boeing“

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Kx » 19 Дек 2014 11:24

Hawaiian Airlines промени поръката си от 6 А350 на 6 А330-800neo
http://www.airbus.com/no_cache/newsevents/news-events-single/detail/hawaiian-airlines-finalizes-a330-800neo-order/?utm_source=article&utm_medium=all_news&utm_campaign=RSS
За мен Ербус си самоизяздат A350 с A330 neo. Не знам дали има някакви проблеми с А350, но предполагам че цена е доста по-висока заради това че е чисто нов модел.
След пускането на 330 нео, май нямат нови поръчки за А350
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Pesho_i » 19 Дек 2014 12:25

Вярно е че А330 ще изяде А350-800, но печалбата ще е повече от загубата. Да не говорим че дори и преди А330нео да бъде официално представен, повечето от поръчките за А350-800 бяха сменени с такива за -900. Еърбъс си признават, че А350-800 не е нищо повече от скъсена версия на -900 с малко по-слаби двигатели, и в резултат на което се губят няколко процента от ефективността. Това прави късия вариант подходящ само за специфични направления изискващи по-дългия обсег спрямо А330, които явно не са никак много (все пак от другата страна имаме и 787-9 като опция). Наскоро делта поръча 25 А330-900нео и 25 А350-900 така че нови поръчки има.
Pesho_i
спотър
 
Мнения: 23
Регистриран на: 27 Ное 2014 18:35

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот skyviewer » 19 Дек 2014 15:29

Германия получи първия A400M

Германия получи официално своя пръв стратегически транспортен самолет Airbus A400M. Така страната става четвъртата в света, която стартира експлоатацията на типа.
Церемонията по предаване на машината, която носи сериен номер MSN18, стана факт на 18 декември в завода на Airbus Defence & Space в Севиля, Испания. Машината е облетяна за първи път в средата на октомври.
До момента са произведени девет серийни А400М. Шест са предадени на Франция и по един на Германия, Турция и Великобритания.
Германия има намерение да се сдобие с 53 броя А400М, които да заменят използваните днес от Луфтвафе C-160 Transall.

http://aeropress-bg.com/novini/36-news/ ... a400m.html
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот skyviewer » 03 Фев 2015 19:57

Френският Министър-председател Манюел Валс е направил посещени на на завода на Airbus в Китай в края на месец януари 2015г . Пресконференцията се е състояла на борда на Airbus A330-200 ,който е сглобен в завода .Визитата е била по време на тридневно официално посещение в Китай. Airbus се надява да договори, китайски A330 с трицифрено число, макар наскоро да бе отчетено намаление на месечните темпове на производство от 11 на 9 самолета.

От както е открит през 2008 г.,в завода FALC в Tianjin са сглобени и доставени повече от 200 въздухоплавателни средства от серията A319 и A320. В Tianjin Валс връчи на председателя на Sichuan Airlines Lan Xinguo орден "Кавалер на френския Почетен легион",като най-голям клиент на Airbus в Китай. Той също присъства на церемонията по дипломирането на 80 ученика от Euro-China институт на Aerospace Engineering.

Китай е закупил 1985 въздухоплавателни средства от марката Airbus. Днес в употреба са 1100 , което съответства на 50% пазарен дял на самолети над 100 места. Airbus работи в четири основни обществени проекта за сътрудничество с Китай. В Китай се извършва обучение, проектиране, производство на карбонови конструкции, окончателен монтаж на ВС, поддръжка и производство на резервни части.

Многобройното население и нарастването му се счита за потенциален пазар на A380 . В същото време,в страната се произвежда Comac C919 със собствен дизайн и характеристики на А320.

http://www.flugrevue.de/zivilluftfahrt/ ... jin/607976
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Boeing787 » 13 Мар 2015 16:51

За тези , които не владеят добре Английски:
Боинг обмисля създаването на нов самолет след Боинг 777Х, очаква се влизането му в експлоатация да е след 2022. Новия самолет се облмисля като заместител на Боинг 757, като размер трябва да бъде по-голям от Боинг 737-9 , но по-малък от Боинг 787 Дриймлайнър. Самолета трябва да има с 20% по-голям обхват от Боинг 757, но да може да излита от по-малки писти като например тази на летище Ла Гуардия в Ню-Йорк. Самолета трябва да бъде като размери между Боинг 757 и Боинг 767-200.

Според мен този самолет е шанс за авиокомпаниите в България, идеята на Боинг е точно такава да запълва пазарна ниша със самолет , които има добра ютилизация. Балкан използва 767-200 почти 7 години , ако България Ер съществува до 2022 , ще е много добре ако се замислят за този самолет.

http://www.flightglobal.com/news/articl ... xt-409999/
Boeing787
спотър
 
Мнения: 33
Регистриран на: 18 Окт 2013 17:30

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Vladimorka » 13 Мар 2015 19:23

Всъщност Стивън Удвар-Хази, че Боинг би трябвало да направят такъв самолет. И много други хора го казваха, но Еърбъс им разгониха фамилията с A320NEO и Боинг се принудиха да останат на 737 платформата, където пък въпреки че 739MAX е на практика отвян от A321NEO (и особено LR), МакНиърни продължава да упорства в изказванията си, че нямат намерение да правят нов самолет. А те и в момента нямат много избор - при двигателите няма подходящи технологии за оправдаване на разработката на изцяло нов самолет, т.е. и Боинг и Еърбъс ще трябва да изчакат известно време. Но при всички случаи Боинг ще трябва да са първи, тъй като за разлика от A320, 737 платформата на практика е изчерпана и MAX-а най-вероятно ще живее значително по-кратко от NEO-то.
Vladimorka
супер спотър
 
Мнения: 728
Регистриран на: 02 Фев 2010 17:24

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Toni » 13 Мар 2015 22:44

Още един показател за изчерпването на 737 е това, че голямата част от поръчките е за MAX8 (737-800Adv), MAX7 реално е в кома, а MAX9 крета слабо. Т.е. линията остава само с два модела, като по-големият е неспособен да се се прави с конкуренцията в лицето на 321neo и 321NeoLR.

На нас може много да ни се иска да има някакъв хибрид-наследник на 752/753/762/А300/А310, въпросът е дали пазарът има нужда от него. Това е много сложна материя и предполагам, че и самолетостроителите нямат точен отговор. В противен случай щяхме да сме чули нещо доста по-конкретно от общите прикази и претопляне на стари манджи. Боинг твърдят, че все още не могат да решат какво да е сечението на тялото и на каква конфигурация да се спрат (3-3, 2-2-2 или 2-3-2), а от Тулиза няма коментари в тази посока. Може би, трябва първо да изчакаме появата на по-голям GTF от Pratt & Whitney в класа 45-60000lbf (200-270kN) :)

С липсата на 757 от пазара, на А и Б им се налага да изцедат до дупка 739 и 321, но тези самолети не са конципирани за полети с продължителност до 7-8 часа. От друга страна широкотелите машини от класа на 787 и 330 са много голями за такива мисии и наистина би било хубаво да се излюпи ново пиле в този клас...
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Boeing787 » 13 Мар 2015 23:09

Моето мнение е , че ще разработят подобен самолет. Доколкото чета в момента тече market research в Боинг относно тази пазарна ниша. Честно казано А321NEO-LR , не е реален заместител на B757 дори и с увеличен обхват. Това , което ми се струва е , че Боинг ще използват платформата на B787 , за да направи смален самолет подобен на B767-200 , прекалено много инвестираха в Дриймлайнера и ако развият подобен самолет само ще спечелят от това. Някаква смалена версия на Dreamliner-a ще позболи използване технологиите разработени за по-големия брат :D

Доколкото разбрах е имало подобна разработка на МcDonell Douglas в началото на 80-те , но не се е реализирал. Реално пазара има нужда от подобен по-малък самолет. B787 е прекалено голям за Европа, Латинска Америка и САЩ , като тук имам предвид вътрешните полети в тези региони и трансконтителни , но от по-малки градове като например целия Източен Бряг с Европа или САЩ до по-малки градове в Бразилия. B787 си намери страхотно място в Азия , но за по-малко натоварен дестинация е прекалено голяма хапка.
Boeing787
спотър
 
Мнения: 33
Регистриран на: 18 Окт 2013 17:30

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Toni » 13 Мар 2015 23:30

Boeing787 написа:Честно казано А321NEO-LR , не е реален заместител на B757 дори и с увеличен обхват.


По кои показатели не е? Според повечето анализатори и сериозни издания 321neo/-LR успява да покрие до 90-95% мисите на 757-200.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Boeing787 » 14 Мар 2015 00:17

А321 е stretched версия на А320 , re-engine version, но си остава frame създаден през 80-те години в никакъв случай няма да се сравни с нов самолет разработен на основаta na B787. В аirliners.net бяха изписали три страница с идеята дали А321-NEO-LR е точен заместник на B757 или не , така и не достигнаха до конкретен извод , но моето вътрешно чувство ми говори , че newly-launched самолет би бил много по-успешен от NEO-LR.
Boeing787
спотър
 
Мнения: 33
Регистриран на: 18 Окт 2013 17:30

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Kx » 07 Май 2015 11:45

Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот mashine1984 » 29 Окт 2015 20:55

Airbus продава самолети за 17 млрд. долара на Китай

http://money.bg/news/id_1352146959/Airb ... 0%B0%D0%B9
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот skyviewer » 30 Окт 2015 12:16

Boeing: "Power on" für die erste 737 MAX

Маркетинговия директор на Boeing Randy Tinseth публикува снимка ,без дата ,на първия Boeing 737 MAX, върху крайната поточната линия в Рентън. Снимката на пилотската кабина показва новите, по-широки екрани ,които вече са оживени . Според Tinseth, първият самолет е завършил успешно изпитаниятата на системите и те вече "кореспондират нормално с командите"
В средата на септември започна крайния монтаж на първия Boeing 737 MAX, производствен номер 5602. Този 737 MAX 8 ще лети за Southwest Airlines. Boeing планира първия полет през лятото 2016 г. и доставката на първия 737 MAX за 2017-та.

http://www.flugrevue.de/zivilluftfahrt/ ... max/652776
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот Kx » 14 Ное 2015 10:30

Португалците със сериозна поръчка
14 - А330-900 neo
39 - A321neo
http://www.airbus.com/no_cache/newseven ... mpaign=RSS
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Re: „Airbus“ vs „Boeing“

Мнениеот EricEntrena » 10 Мар 2016 18:09

IndiGo са взели първия си NEO вариант на А320.

Airbus A320 -271N 6799 VT-ITC IndiGo Airlines delivery 10mar16 TLS-DEL ex F-WWDM
Аватар
EricEntrena
супер спотър
 
Мнения: 1320
Регистриран на: 16 Юли 2008 16:14
Местоположение: BOJ

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта

cron