Какво става с останалите български летища

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот epetkov » 27 Мар 2015 16:47

Назначават персонал на летище Русе http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4679244
epetkov
супер спотър
 
Мнения: 881
Регистриран на: 15 Апр 2010 21:33
Местоположение: Варна

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот skyviewer » 28 Мар 2015 09:31

Звеното към ОП "Паркстрой" ще има ръководител, двама авиомеханици и специалист по сигурността на въздушния транспорт. Те ще обслужват само летателната площадка, след като се прекрати дейността на общинско търговско дружество "Летище Русе" ЕООД.

т.е. "Летище Русе" - вече не съществува .
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Topfly » 05 Апр 2015 11:42

Летището в Горна Оряховица,80-те
Изображение
http://www.bgspomen.com/2014/10/80_70.html
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Делян » 05 Апр 2015 14:46

Това е новата сграда, преди това е имало още по-стара в дясно, не се вижда на снимката.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот skyviewer » 20 Апр 2015 18:07

До 2017 г. се планира увеличение на работните места в авиацията с между 40 и 60%. Това ще се наложи заради по-големия обем от работа, който ще се извършва. Тази прогноза даде транспортният министър Ивайло Московски по време на годишната конференция на Международната федерация на асоциациите на ръководителите на полети.
Очаква се след отварянето на новото летище в Истанбул въздушният трафик над страната ни да се увеличи с 50%. В момента над България прелитат 1700 самолета на денонощие, а в най-натоварените периоди достигат 3000.

http://www.blitz.bg/news/article/331970

P.S. Не , няма грешка - това ще бъде летището за междуконтинентални полети за България. А контрола на прелитащия трафик, дотогава, ще е в общото /единно/ европейско пространство с окрупнени блокове за УВД :D
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Big G » 28 Апр 2015 23:18

Проект
Обща стратегия за устойчиво териториално развитие на трансграничен регион Румъния-България


Регионът се обслужва от 3 международни летища в Румъния: Констанца (важен през летния сезон, когато приема полети от Париж, Страсбург, Люксембург, Бергамо, Пиза), Крайова (полети от Лондон, Кьолн/Бон, Бергамо) и Букурещ-Отопени, намиращо се най-близо до границата. В България, най-близките летища са в София и Варна, но голяма част от населението в българския пограничен район често редовно използва летището в Букурещ.

Изображение
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1532
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот tupolev144 » 29 Апр 2015 11:58

Big G написа:Проект
Обща стратегия за устойчиво териториално развитие на трансграничен регион Румъния-България


Регионът се обслужва от 3 международни летища в Румъния: Констанца (важен през летния сезон, когато приема полети от Париж, Страсбург, Люксембург, Бергамо, Пиза), Крайова (полети от Лондон, Кьолн/Бон, Бергамо) и Букурещ-Отопени, намиращо се най-близо до границата. В България, най-близките летища са в София и Варна, но голяма част от населението в българския пограничен район често редовно използва летището в Букурещ.

Изображение

От това възникват следните въпроси:
Колко летища бяха унищожени в този район от наша страна? Видин, Русе, Търговище, Силистра, и на път е Г.Оряховица. Същото се свърши и продължава да се върши и в други региони. И с какво всичко това допринесе за развитието на държавата? Може би някой си мисли, че осигурявайки монопол за да превозва основно гастарбайтерите от цялата страна, ще доведе до просперитет? Да, ще доведе до такъв, само че в Румъния, защото както е споменато "..голяма част от населението в българския пограничен район често редовно използва летището в Букурещ". Когато се опитваш да правиш нещо извън правилата, май единствения ефект е, че унищожаваш собственото си бъдеще.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Делян » 29 Окт 2015 17:37

Някой би ли ми обяснил защо пистата на летище Бършен излиза на пътя така.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот skyviewer » 29 Окт 2015 19:32

Ако намериш някой,който е работил в "ПРОНО",може да ти отговори.Малко по - на юг е Скалица.Там си е точно на пътя. Навремето ,когато имаше ВВС, ги отцепваха при полети.Сега за тази организация намерих само това http://wikimapia.org/24855577/bg/%E2%80 ... 0%9E%D0%94

...а за Бършен тук: http://kmet-sliven.blogspot.bg/2013/06/blog-post.html
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот mashine1984 » 03 Фев 2016 13:00

Китайци изграждат летище у нас за €160 млн.
Бившото летище в Радомир става най-големият канал за товари в страната

http://www.economic.bg/bg/news/6/kitajtsi-izgrazhdat-letishte-u-nas-za-160-mln.html
http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-01-29/chinese-investors-to-finance-airport-luxury-hotels-in-bulgaria
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Big G » 20 Фев 2016 19:36

Летище Видин продадено тайно и на безценица от правителството на Борисов-2

http://www.vidin-online.com/ot-poshtata ... -borisov-2
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1532
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Topfly » 21 Фев 2016 10:12

tupolev144 написа:От това възникват следните въпроси:
Колко летища бяха унищожени в този район от наша страна? Видин, Русе, Търговище, Силистра, и на път е Г.Оряховица. Същото се свърши и продължава да се върши и в други региони. И с какво всичко това допринесе за развитието на държавата? Може би някой си мисли, че осигурявайки монопол за да превозва основно гастарбайтерите от цялата страна, ще доведе до просперитет? Да, ще доведе до такъв, само че в Румъния, защото както е споменато "..голяма част от населението в българския пограничен район често редовно използва летището в Букурещ". Когато се опитваш да правиш нещо извън правилата, май единствения ефект е, че унищожаваш собственото си бъдеще.


Регионалните летища по принцип рядко са печелевши и имат нужда от някаква държавна или общинска помощ за съществуването си. Не виждам голям проблем в това Румъния да финансира регионалните си летища, а българските региони в близост да се възползват от тази инфраструктура безплатно. :wink:
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот amcho » 21 Фев 2016 14:52

Topfly написа:
tupolev144 написа:От това възникват следните въпроси:
Колко летища бяха унищожени в този район от наша страна? Видин, Русе, Търговище, Силистра, и на път е Г.Оряховица. Същото се свърши и продължава да се върши и в други региони. И с какво всичко това допринесе за развитието на държавата? Може би някой си мисли, че осигурявайки монопол за да превозва основно гастарбайтерите от цялата страна, ще доведе до просперитет? Да, ще доведе до такъв, само че в Румъния, защото както е споменато "..голяма част от населението в българския пограничен район често редовно използва летището в Букурещ". Когато се опитваш да правиш нещо извън правилата, май единствения ефект е, че унищожаваш собственото си бъдеще.


Регионалните летища по принцип рядко са печелевши и имат нужда от някаква държавна или общинска помощ за съществуването си. Не виждам голям проблем в това Румъния да финансира регионалните си летища, а българските региони в близост да се възползват от тази инфраструктура безплатно. :wink:


И аз съм на същото мнение. Каква е тази "мания" да имаме 50 летища като съвсем спокойно караме с 4 такива? Една Унгария, където е под 10 млн населението имат 2 основни летища, Сърбите имат де факто само 1 летище, словаците 3 и т.н. Поддръжката на регионалните летища е скъпо и безпредметно ако няма трафик, особено ако се разчита на някакви субсидии.
There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1829
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот epetkov » 21 Фев 2016 17:26

Не разбирам защо темата за регионалните български летища се превръща в сравнителен анализ на ситуацията в Румъния и в България?
В Румъния развитието на летищата е следното : Регионално -->Национално-->Международно. Примери за такова развитие през последните 30 години имаме достатъчно : Тимишоара, Клуж Напока, Търгу Муреш, Сибиу, Бакъу, Констанца, Крайова, Яш. Някои летища остават само национални като Арад, Орадеа, Бая Маре. Във всеки случай всичко започва от ниво регионално летище. Сега се сещам за регионалното летище Сучава в североизточна Румъния , което през ноември миналата година стана национално с полети на Таром до Букурещ. Дори в малкото летище на Тулча "Делтата на Дунав" , което има годишно само няколко чартърни полета са инвестирани средства : http://www.aeroportul-tulcea.ro/ro_gale ... y=/&page=2 При такова развитие на летищата в северната ни съседка , не виждам за какво сравнение може да става между нас и румънците?Ето карта на румънските летища : действащи, недействащи, проектирани : Изображение
epetkov
супер спотър
 
Мнения: 881
Регистриран на: 15 Апр 2010 21:33
Местоположение: Варна

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Делян » 21 Фев 2016 18:44

Точно Румъния ни е най-близко за сравнение с изключение на това че са 3 пъти по-големи от нас, тоест действащите им летища трябва да са в порядъка на 15 и според картата са си някъде толкова......
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта