su27 написа:b73999 написа:Самолетите не летят с превишена скорост, или поне не нормално, защото е опасно, но днес летях до Бургас и там имаше само няколко самолета на BAC и когато се обадиха по едно по радиото точно в този момент се чу самолета да пищи "Over Speed, Over Speed, Over Speed" което е много конфузна ситуация, ако е нормална компания ще пият кафе с началника.
Има си отдел Обективен контрол във всяка компания и се съмнявам да пропусне подобно нещо "даже и в ВАС".
За останалото си абсолютно прав, то няма много варианти освен да е Ground Speed (грешка във fr24 или транспондер е по-малко вероятно,но възможно). На тази височина скоростта на звука е около 1060km/h, та лесно може да се сметне колко е тази на струйното течение.
Отново казвам, скоростта на звука няма нищо общо, но това е дълга и обширна тема. А иначе не се заблуждавай, в България авиацията е на светлинни години назад откъм контрол и всъщност откъм почти всичко, те симулаторите си пишат без да ги правят, ти за обективен контрол говориш. Съмнявам се BAC изобщо да имат дата мониторинг.
EricEntrena написа:b73999 написа:Самолетите не летят с превишена скорост, или поне не нормално, защото е опасно, но днес летях до Бургас и там имаше само няколко самолета на BAC и когато се обадиха по едно по радиото точно в този момент се чу самолета да пищи "Over Speed, Over Speed, Over Speed" което е много конфузна ситуация, ако е нормална компания ще пият кафе с началника.
А дали самолетът, който си чул по радиото не е бил на земята и това да е било част от предполетната проверка на системите.
Не, след излитане беше.
Ама да не сте адвокати на BAC ? Иначе във VIA скоро може би ще дойде един стар А321 от Русия, а ще върнат 2 или 3 самолета. Май е началото на края за тях.