Случаят е следния: На 13.07.2015г. рано сутринта братовчедка ми трябваше да лети с полет FB319 от София за Берлин, но поради Overbooking и беше отказан бординга и беше прерутирана с Луфтханза през Франкфурт като кацна в Берлин с 8 часа след планирания си час за пристигане с полета на Bulgaria Air.
След подаване на жалба и искане на полагащата се компенсация в размер на 250 евро според регулация 261/2004 от България еър първо и предлагат безплатен билет (който не включва таксите) и след като тя го отказва и държи да получи полагащото и се парично обезщетение на 02.09.2015 от Българиа еър я информират, че то ще бъде преведено по сметката и. Въпреки неколкократните напомяния по e-mail и телефон, при които и се обещава, че до 2-3 седмици сумата ще бъде преведена, тя все още си чака парите, което намирам за недопустимо.
Въпроса ми е коя е по-горната инстанция, с която да се свържем и която може да принуди България еър да плати дължимото обезщетение?