За пореден път чета, че Сиберия са се отказали да купуват българска компания, защото са основали някаква в Кипър. Та се чудя какво общо имат двете неща. Кой и кога е казал, че се отказват от нашенска компания?
Syglasen s mashine1984 che VAR ima potencial za 1 baziran A320 na WZZ ili B738 na RYR. Predpolagam i dvete kompanii go vijdat tova. RYR ima naporychani 100+ samoleta v sledvashtite 6-7 godini, tezi sedalki trqbva da se plasirat nqkyde (spravka ekspanziqta v SOF i Romania), WZZ pyk usileno otvarq novi regionalni bazi (toku-shto obqviha SBZ v RO) za da namali chelniq sblysyk s RYR po golemite letishta. Taka che dano da ima good news i za VAR v sledvashtite 1-2 godini..
1vi factor na MD11 mislq e s po-golqma tejest i za WZZ i za RYR. Taxes/charges mogat da se pregovarqt, dori i da ima subektiven factor ot strana na sysobstvenika na letishteto, Fraport ne biha se otkazali ot 20+ rotacii (3500 pax) na sedmica koito bi im donesla bazirana aviokompania s leka ryka.
Namestvaneto na VAR schedule za baziran samolet obache si e seriozen prepani kamyk. Vednyj si igrah da namestvam neshto podobno, naistina e trudno (bez da pretendiram che sym golqm expert). Poluchi mi se neshto ot roda na:
5x weekly LON 5x weekly SOF (trqbva si edna kysa rotaciq) 3x weekly TLV 2x weekly CIA/FCO/BGY 2x weekly BCN/MAD 2x weekly 1st German destination 2x weekly 2nd German destination
здравейте, на летище Bарна има един Fokker 100 с регистрация PJ-DAA. Hякои знае ли дали ще лети отново ? може би някоя бг компания ще го взима. Aко е така, това ще бъде първия Fokker за българска авиокомпания от втората световна война насам
12 500 са планираните чартърни полети до летище Варна за летния сезон.Това са около 2,5 милиона пътника. С редовните полети може да минат над 3 милиона .Рекорд!