Air Berlin

Re: Air Berlin

Мнениеот FlyLoco » 19 Мар 2015 20:28

ydm03 написа:Airberlin изглежда има заложени полети от DUS до VAR всеки понеделник и петък след 26 юни за летния сезон. Това се потвърждава от разписанието на сайта им.

Тези полети обаче не се появяват в booking engine-a им, а и ги няма на пазара в kayak.com, orbitz.com, expedia.com, ... Как може човек да ги резервира - само за туристически агенции ли са тези места?


Може например да се резервират чрез този тур. агент:

www.schauinsland-reisen.de
FlyLoco
спотър
 
Мнения: 43
Регистриран на: 12 Авг 2011 18:17

Re: Air Berlin

Мнениеот mashine1984 » 22 Апр 2015 10:42

AIR BERLIN НАПУСКА АСОЦИАЦИЯТА НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ АВИОКОМПАНИИ
Днес Air Berlin прекрати членството си в Асоциацията на Европейските Авиокомпании.

По този начин компанията реагира на очевидните несъответствия при представянето на общите интереси на големите европейски авиолинии.

“Политиката на протекционизъм във въздухоплаването няма бъдеще. Напротив, либерализацията на двустранни споразумения ще насърчи по-нататъшно обединение и нови бизнес модели. С текущия си фокус и представяне на интереси AEA не изпълнява тези интереси, а позволява да бъде управлявана от авиокомпании, които отчаяно се стремят да вдигнат стена около Европа.” – каза главният изпълнителен директор на Air Berlin Stefan Pichler.

“Убеден съм, че нови инвестиции в европейското въздухоплаване от други региони по света не само ще запазят много работни места, но и ще създадат нови. По-високата конкуренция ще предложи на пътниците повече избор и по-атрактивни услуги, както и ще спомогне за дългосрочния растеж и допълнителните връзки.”

Air Berlin ще продължи да е замесена във въздухоплавателната политика на европейско ниво и активно ще промотира собствените си начинания в Брюксел.

http://chronicle.bg/airberlin-napuska-a ... aviolinii/
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Air Berlin

Мнениеот so » 21 Мар 2016 23:36

eff 30OCT
TXL-SOF-TXL from 7 to 5 weekly: 1.345.7
A319 op a/c
Аватар
so
супер спотър
 
Мнения: 1067
Регистриран на: 08 Апр 2005 23:49

Re: Air Berlin

Мнениеот mitkobiker » 24 Мар 2016 11:31

Да ни е честита и успешна "новата" линия на Air Berlin.
От днес пак всеки ден Тегел-София-Тегел.
AB6 313 318/9/20/21/Q/N 332/3/8/9 343/5/6 359 388 717 733-9/M8/9 74E/4/8 752/3 763 772/3 788/9/1 AN4 AT4/7 AWH AR1/8 141/2/3 C207/8 CNJ/1 CR2/7/9/K CS1/3 DHT/2/3/4 D28/38 ER3/4 E70/5/90/5 290 FRJ F50/70/100 IL8/9 J32/41 L4T M82/3 TU3/5 SF3 S20 SU9 NDE
Изображение
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2543
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: Air Berlin

Мнениеот niki_m » 07 Май 2016 06:41

Air Berlin от 5 май започна директни полети от Дюселдорф до Летище Лажеш остров Тръсайръ Terceira, Азорски острови. Така ще е по- лесно да се стига до там, за който иска да посети Азорския архипелаг.
Аватар
niki_m
супер спотър
 
Мнения: 1770
Регистриран на: 22 Апр 2010 23:08
Местоположение: Burgas

Re: Air Berlin

Мнениеот pumana » 07 Май 2016 21:53

Аз пък чета от няколко дена из немската преса че се очаква скоро с гръм и трясък да фалират, така че купуването на билети за тях в момента изобщо не е препоръчително.
pumana
най-спотър
 
Мнения: 454
Регистриран на: 01 Дек 2010 12:42

Re: Air Berlin

Мнениеот mistoffelees » 08 Май 2016 00:37

Чак пък с гръм и трясък... някое другарче от Oneworld няма ли да протегне приятелска лапа? :)
mistoffelees
най-спотър
 
Мнения: 355
Регистриран на: 18 Яну 2015 19:10

Re: Air Berlin

Мнениеот Toni » 08 Май 2016 09:04

Те фалират два пъти годишно поне от 6-7 години :)
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Air Berlin

Мнениеот amcho » 29 Сеп 2016 02:08

Тия май са по-зле отколкото очаквах...цели 40 самолета по-малко! :shock:

https://www.ft.com/content/2f1319f4-fb8 ... 0fb39a87d9

Все съм казал и продължавам да мисля, че т.нар проект "EY Group" няма да е много сполучлив:
Първо, Niki после Baboo/Darwin (epic failure бих казал), после Jet Airways и сега Air Berlin. Да видим какво ще стане с airSerbia. Не виждам никаква ясна стратегия. Искат с 8-те авиокомпании да имат няколко хъба в AUH, TXL, BEG после ти предлагат да летиш нещо от сорта: SOF-BEG-AUH-SIN или ATH-TXL-AUH-MNL.
Купиха AZ ама и там няма да се справят според мен.
LH ще стане по-голяма но FR бяха категорични, че ще навлизат много сериозно в Германия и вече го правят. Ще става интересно.
There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1829
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

Re: Air Berlin

Мнениеот b73999 » 29 Сеп 2016 07:24

amcho написа:Тия май са по-зле отколкото очаквах...цели 40 самолета по-малко! :shock:

https://www.ft.com/content/2f1319f4-fb8 ... 0fb39a87d9

Все съм казал и продължавам да мисля, че т.нар проект "EY Group" няма да е много сполучлив:
Първо, Niki после Baboo/Darwin (epic failure бих казал), после Jet Airways и сега Air Berlin. Да видим какво ще стане с airSerbia. Не виждам никаква ясна стратегия. Искат с 8-те авиокомпании да имат няколко хъба в AUH, TXL, BEG после ти предлагат да летиш нещо от сорта: SOF-BEG-AUH-SIN или ATH-TXL-AUH-MNL.
Купиха AZ ама и там няма да се справят според мен.
LH ще стане по-голяма но FR бяха категорични, че ще навлизат много сериозно в Германия и вече го правят. Ще става интересно.


В Ер Берлин нещата изобщо не са добре, но там проблемите са по-дълбоки и са свързани с цялостния концепт и управление на авиокомпанията, това разбира се отразява и на компаниите, собственост на Ер Берлин (Ники, Белер и LGW), но не виждам как това има нещо общо с Ал Италия и Ер Сърбия. И при двете роля играят държавите, а и се развиват добре.

Раян в Германия според мен няма да ги огрее, или поне няма да могат да бъдат значителна конкуренциия на Луфтханза. Може да возят разни гастарбайтери, но германецът няма да се стиска за 50 Евро отгоре и да се вре по разни утепани летища, без седалка, без никакъв сървиз, с най-нискоте прослойки и да го дебнат за всяко нещо да му вземат пари.

Но в България може да има и положителен ефект и да развие като цяло пазара.

Поздрави
b73999
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 11 Дек 2014 16:59

Re: Air Berlin

Мнениеот mashine1984 » 29 Сеп 2016 09:16

b73999 написа:
amcho написа:Тия май са по-зле отколкото очаквах...цели 40 самолета по-малко! :shock:

https://www.ft.com/content/2f1319f4-fb8 ... 0fb39a87d9

Все съм казал и продължавам да мисля, че т.нар проект "EY Group" няма да е много сполучлив:
Първо, Niki после Baboo/Darwin (epic failure бих казал), после Jet Airways и сега Air Berlin. Да видим какво ще стане с airSerbia. Не виждам никаква ясна стратегия. Искат с 8-те авиокомпании да имат няколко хъба в AUH, TXL, BEG после ти предлагат да летиш нещо от сорта: SOF-BEG-AUH-SIN или ATH-TXL-AUH-MNL.
Купиха AZ ама и там няма да се справят според мен.
LH ще стане по-голяма но FR бяха категорични, че ще навлизат много сериозно в Германия и вече го правят. Ще става интересно.


В Ер Берлин нещата изобщо не са добре, но там проблемите са по-дълбоки и са свързани с цялостния концепт и управление на авиокомпанията, това разбира се отразява и на компаниите, собственост на Ер Берлин (Ники, Белер и LGW), но не виждам как това има нещо общо с Ал Италия и Ер Сърбия. И при двете роля играят държавите, а и се развиват добре.

Раян в Германия според мен няма да ги огрее, или поне няма да могат да бъдат значителна конкуренциия на Луфтханза. Може да возят разни гастарбайтери, но германецът няма да се стиска за 50 Евро отгоре и да се вре по разни утепани летища, без седалка, без никакъв сървиз, с най-нискоте прослойки и да го дебнат за всяко нещо да му вземат пари.

Но в България може да има и положителен ефект и да развие като цяло пазара.

Поздрави

Alitalia се развиват добре? Air Serbia също го карат на субсидии...
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Air Berlin

Мнениеот Topfly » 29 Сеп 2016 09:38

b73999 написа:Раян в Германия според мен няма да ги огрее, или поне няма да могат да бъдат значителна конкуренциия на Луфтханза. Може да возят разни гастарбайтери, но германецът няма да се стиска за 50 Евро отгоре и да се вре по разни утепани летища, без седалка, без никакъв сървиз, с най-нискоте прослойки и да го дебнат за всяко нещо да му вземат пари.
Поздрави


Абсолютно не съм съгласен! Ако обиколиш къмпингите в Хърватска, Испания и т.н. ще видиш, че основните клиенти са германци. Да не говорим, че те са една от най-спестовните нации в света и не само защотото получават високи заплати! Относително спрямо заплатитите също са сред най-големите спестители в света.

Една от причините Ryanair да не навлезе сериозно на пазара в Германия са таксите на германските летища, които правят по малко печеливши и по малко конкурентноспособни полетите оперирани от и до Германия. В Европа обаче супер печелившите дестинации се изчерпват и Ryanair са принудени да се насочат и към по малко перспективни пазари като България и Германия.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Air Berlin

Мнениеот b73999 » 29 Сеп 2016 16:33

Topfly написа:
b73999 написа:Раян в Германия според мен няма да ги огрее, или поне няма да могат да бъдат значителна конкуренциия на Луфтханза. Може да возят разни гастарбайтери, но германецът няма да се стиска за 50 Евро отгоре и да се вре по разни утепани летища, без седалка, без никакъв сървиз, с най-нискоте прослойки и да го дебнат за всяко нещо да му вземат пари.
Поздрави


Абсолютно не съм съгласен! Ако обиколиш къмпингите в Хърватска, Испания и т.н. ще видиш, че основните клиенти са германци. Да не говорим, че те са една от най-спестовните нации в света и не само защотото получават високи заплати! Относително спрямо заплатитите също са сред най-големите спестители в света.

Една от причините Ryanair да не навлезе сериозно на пазара в Германия са таксите на германските летища, които правят по малко печеливши и по малко конкурентноспособни полетите оперирани от и до Германия. В Европа обаче супер печелившите дестинации се изчерпват и Ryanair са принудени да се насочат и към по малко перспективни пазари като България и Германия.


Бъркаш германците с българите. Българинът ако може да кацне някъде на 300 км от там, където планира да отиде, след това ще пътува 5 часа с рейс, за да спести 3 ст. ще го направи. По-богатите народи не се унижават толкова, че да летят с Раян. Това е мизерия, да клечиш в автобус, без място, по някви скапани летища, да трябва да внимаваш за всяко нещо, за да не те щават и с най-ниските прослойки на обществото, за да спестя 20-30, или 50 евро не е рационално според мен. Ако е няква значителна разлика е приемливо, но все по-рядко има някакви значителни разлики.

Поздрави
b73999
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 11 Дек 2014 16:59

Re: Air Berlin

Мнениеот Topfly » 29 Сеп 2016 17:54

b73999 написа:По-богатите народи не се унижават толкова, че да летят с Раян.


Според статистиката 117 милиона пътници годишно се “унижават“ да пътуват с Ryanair и то основно в по богата част на Европа. Това прави Ryanair най-голямата авиокомпания в Европа.

http://corporate.ryanair.com/about-us/fact-and-figures/

Пътниците в най-бедната страна в ЕС до сега нямаха възможността да се “унижават“ като ползват Ryanair, a имаха “честта“ да пътуват доста по скъпо с други авиокомпании. Скоро обаче и това ще се промени.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Air Berlin

Мнениеот Венелин » 29 Сеп 2016 19:04

Добре де, защо всички генерализират Райънеър? В Испания, Италия и Англия да не би да лети само до забутани летища? Или пък немците да не би да не са тези, които пълнят автобусите на дълги разстояния на Фликсбус, след като бе либерализиран растежът им?

Ако Райънеър изчисли, че ще намери клиенти, които са готови да плащат високите летищни такси, за да летят от удобни летища в по-неудобни разписания или условия на по-ниска обща цена от Луфтханза, ще пусне маршрути. Ако е неизбежно базирането на персонал в Германия по немските осигурителни закони и има клиенти, които да платят цената, пак ще пусне маршрути. Просто трудностите изглеждат сериозни и затова досега не са се осмелявали. Същото важи и за вътрешните френски полети.
В Германия, като страна с много икономически центрове и вътрешна миграция, вероятно има огромно „ незадоволено търсене“ на евтини полети за редовно прибиране вкъщи или по-чести срещи с клиенти и трудова миграция. В страната все още няма истинска мрежа от point-to-point полети, оперирани от „скъпите“ играчи: и Луфтханза, и Еуроуингс обслужват почти всичко през хъбовете си, които не са по един на компания, но все пак са малко.
Да, опитите на Райънеър да прави point-to-point се проваляха, но бяха опортюнистични – Меминген-Бремен не е начинът за завладяване на пазара. С подходящите инвестиции в слотове и местен екипаж (ако е необходимо), може да се предложат все пак по-евтини полети по значимите дестинации.
Венелин
спотър
 
Мнения: 77
Регистриран на: 09 Май 2011 13:14

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта

cron