EricEntrena написа:Да им е честит. Пининфарина си свършили добра работа.
http://rg.ru/2016/05/24/pervyj-samolet- ... tyjet.html
Russian aviation authorities have grounded the country's fleet of its newest civilian airliner, the Sukhoi Superjet 100.
The ruling by Russian regulator Rosaviatsia comes after metal fatigue was discovered in the tail section of a new Sukhoi plane.
That is a problem usually associated with older airplanes.
Sukhoi said in a statement that it was inspecting the entire fleet "to support the airworthiness of the civilian Sukhoi planes."
It said the defect "of one element of the tail portion" could not cause a crash, but that "airlines must check this model of aircraft."
As a result of the ruling, Russia’s national airline Aeroflot on December 24 grounded 21 Sukhoi Superjet 100 that were scheduled to fly on Russian routes during the holiday season.
The grounding is the latest setback for Sukhoi, which has already had several problems trying to introduce the new civilian passenger plane.
The plane is made in a joint venture with European aerospace suppliers like the French firm Thales and the French engine maker Safran.
Италианската компания Leonardo (до скоро Finmeccanicа) окончателно е напуснала предприятието „Гражданские самолеты Сухого” (ГСС), което произвежда регионалния джет Сухой Суперджет 100.
Според документи, публикувани на сайта на компанията и цитирани от руския авиационен портал ato.ru, към 9 януари 2017 г. холдингът „Сухой” е вече едноличен собственик на 100% от капитала на ГСС. Leonardo до последно държеше 5,53% от компанията.
Излизането на италианската компания от ГСС не е изненада, тъй като тя не веднъж изразяваше недоволство от финансовите резултати на ГСС и бавното развитие на проекта.
Когато ГСС бе създадена през 2009 г. Finmeccanicа получи 25% + 1 акция срещу инвестиция от $183 млн. През 2014 г. руското правителство инвестира допълнителни 36 млрд. рубли, което намали дяла на италианците до 5,53%
Leonardo остава собственик на 51% от акциите на SuperJet International – компания, която се занимава с костюмизция, техническа поддръжка и обучение за самолетите Суперджет 100 продавани на западния пазар. Италианците планират да намалят и там своя дял.
До момента са произведени 118 серийни Суперджет 100, но повечето от тях се експлоатират в авиокомпании от бившия СССР.
skyviewer написа:При добра цена и добра логистика - няма да сгрешат /за фюзелажа и аеродинамиката няма да говорим,защото това е традиционно силна страна на руснаците/:
Sukhoi Superjet-100 - ... Является первым авиалайнером в своем классе, комплектующимся рядами из пяти кресел с большим межкресельным расстоянием в 32 дюйма.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта