steven написа:По някои отсечки бяха предпочитани заради добрите цени с включен багаж. Сега губят и тези клиенти.
Защо да ги загубят след като продължават да имат подобна тарифа?
steven написа:По някои отсечки бяха предпочитани заради добрите цени с включен багаж. Сега губят и тези клиенти.
FQTL написа:Topfly написа:mashine1984 написа:Изчакай малко да видим как ще се развие тази тарифа. Тарифата без багаж по принцип намалява разходите, защото всеки допълнителен килограм багаж увеличава разхода за гориво. Тази тарифа е добър инструмент при нужда да пускат екстремно ниски оферти, които могат да се конкурират с тези на НТА и същевременно да си намалят малко разходите, като увеличат дела на пътуващите само с ръчен багаж.
да , но това е само на теория.Не се сещам за компания която да намали цените на билетите си само защото въвеждат такива тарифи..
skyviewer написа:Точно така:
Парфюмите и кафетата поевтиняват билетите на НТА , а такова животно като Фонд е понятие ТАБУ
P.S. Някои си организират Фондово-подобие с неплащане на летищни такси и необявяване на печалби ,но при условие,че МАФИЯТА е сраснала с територията ,на която трябва да се плаща и аборигените си траят.
mashine1984 написа:Само аз ли имам проблеми да си запазя билети през сайта на националния превозвач?
За Тел Авив половината дати през април са greyed-out. За останалите дни ми дава полети основно през Атина...
FQTL написа:Topfly написа:mashine1984 написа:Те работеха върху това от няколко месеца. За мен това е огромна глупост, но... и друг път вече съм говорил за мениджмънта им.
По-добре да не си хабя нервите с тях...
Защо мислиш, че е голяма глупост? Вече значителна част от традиционните авиокомпании в Европа имат подобна тарифа и България ер са сред изоставащите. Ако трябва да водят ценова война, по добре е да я правят при еднакви условия с конкурентите от НТА от колкото да предлагат допълнителни услуги на по висока цена.
проблема е, че на практика тази тарифа по никакъв начин не води до намаление на цените..получаваш по малко услуги за същата цена..
а и това можеше да е нещото което да ги отличава от ниско тарифните или традиционните компании.Сега какво може да те мотивира да предпочетеш да летиш с тях пред Уиз или Раян?
george_mnt написа:Това добре, ама защо са го направили така, че тарифите само с ръчен багаж да свършват
europeandj написа:george_mnt написа:Това добре, ама защо са го направили така, че тарифите само с ръчен багаж да свършват
Вярвай ми точно тва се чудех и аз!
Редно е винаги да има цена без багаж на разположение без значение дали е 100лв или 1000лв. Те са го въвели като един вид промоционален тарифен клас, който се изчерпва. Според мен трябва да си направят 3 вида економи клас нещо като системата на Vueling например, а и на много други авиокомпании де.
Правят стъпка в правилната посока, ама нещо стъпват на криво... Дано го доизпипат.
europeandj написа:Правят стъпка в правилната посока, ама нещо стъпват на криво... Дано го доизпипат.
Topfly написа:Vueling са НТА и е нормално винаги да имат тарифа без багаж. Не знам съзнателно или несъзнателно са направили така системата, но според мен е много по добре да е така. Целта на тарифата без багаж е да се конкурира в най-ниския ценови диапазон. При цени от 1000 лева наличието на тарифа без багаж може да е контрапродуктивна, защото пътниците на България ер все още не са свикнали с тази политика. Представете си редовен пътник а България ер купил си билет за 1000 лева и изведнъж разбира, че няма чекиран багаж. Вероятно ще изпрати на майната си цялата авиокомпания. Съвсем друга ще е реакцията, ако при цена от 100 лева разбере, че няма чекиран багаж. Пак ще е недоволен, но поне ще обясни положението с ниската цена която е платил.
В България националният превозвач Bulgaria Air през 2015 г. оглавява класацията на Летище София като брой полети седмично - със 122 полета, следван от Wizz Air и Ryanair. Въпреки това пътниците на Bulgaria Air намаляват с почти 80 хил. през 2015 г. в сравнение с предходната година.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта