Не съм слушал записа, затова пиша въз основа на информацията за по-голямата височина. Най-вероятно става въпрос за минаване на втори кръг поради нестабилизиран подход. Това впрочем е най-честата причина.
Съгласно стандартните процедури на компаниите (standard operating procedures, SOPs) ако не са изпълнени критериите за стабилизиран подход (a.k.a. заход, stabilized approach) екипажът трябва да изпълни процедура за минаване на втори кръг (go-around, missed approach). Практиката е показала, че ако подходът не е стабилизиран, риска от излизане от ПИК (runway excursion) или произшествие (accident) е много по-голям (в сравнение със стабилизиран подход).
Критериите за стабилизиран подход са:
1. Подходяща скорост
2. Подходяща височина
3. Подходяща вертикална скорост
4. Подходяща позиция спрямо ПИК
5. Конфигурация за кацане
6. И други (виж линка по-долу)
За повече информация (статията е на английски):
http://www.skybrary.aero/index.php/Stabilised_Approach