mashine1984 написа:Не мисля, че е заради липсата на пътници. По същото време миналата година летяха Кьолн 7 пъти седмично + 2 пъти Wizz. Пиза беше 5 пъти седмично и полетите си бяха пълни. За Лондон доколко си спомням само преди няколко седмици бяха добавили допълнителни честоти за зимата. И аз също си мисля, че е комбинация от двата фактора - липса на пилоти + подготовка за поемане на част от бизнеса на Air Berlin\Alitalia. Дано поне Wizz се възползват от моментната криза на Ryan и базират поне още един самолет в София и покрият няколко дестинации...
Да, много грешно се изказах - липсват пътници на изгодни цени. Полетите наистина са пълни, но цяла зима пътувах по препълнения маршрут Милано-София за уикендите с Райънеър и Уизеър, обикновено на цени под 20 евро. Винаги ще помня и цената от 37 евро за полета София-Бергамо във вторник сутрин след съвпадащия православен и католически Великден, купен само 4 дни по-рано. Та... струва ми се, че запълването на тези полети не е донесло кой знае какви печалби.
Надявам се обаче да решат да рискуват с някоя неразработена дестинация с потенциал за зимата, например Ейлат, Лисабон (изпреварвайки Уиз), Севиля, Канарските острови или Лион за ски.