Петелът не е хигиенична птица - не ходете по него
А за "Блиц" да не говорим...
Според диаграмите на FR24 нищо страшно не се вижда за FB320 на 10.12. Нормално снижаване от ешелон с вертикална скорост 2500 fpm, кратко задържане на FL110, после пак надолу със същата скорост, лек ляв завой и straight-in на 09; време от FL350 до touchdown 22 минути, съвсем прилично (Ryainair редовно го правят това под 20 минути - гаче сами си плащат керосина) .
Ути дори не е изпитал любимата ми маневра при заход към 27, която от downwind се минава с продължаващо снижаване и ляв крен транзит през base (без изравняване) и се излиза направо на правата към полосата (пълен U-turn с доста осезаем drop; преди да има RNAV беше дори още по-яко, защото завоят започваше не от курс 090, а от 125 след прелитане над SOF). Само дето не мога да преценя дали е по-плашеща нощем, когато така и така нищо не се вижда, или денем, когато си на вътрешната страна на завоя и кренът на 30 градуса си е съвсем видим. Какво ли щеше тогава да кукурига петелът...