EricEntrena написа:Те предните като бяха от Norwegian, че не се оказаха...
От докараните миналата година четири машини това лято летяха май само две? LZ-BVL+LZ-BVM бяха цяло лято в Гърция.
Какво се случи с другите две машини- LZ-BVN+LZ-BVR?
EricEntrena написа:Те предните като бяха от Norwegian, че не се оказаха...
Boeing 737 -3H4 28036 2766 LZ-BVS Bulair delivery 01feb19 BUD-NAP, for paint ex N620SW
EricEntrena написа:Bulair са решили да напълнят регистъра на България с В737 класик.Boeing 737 -3H4 28036 2766 LZ-BVS Bulair delivery 01feb19 BUD-NAP, for paint ex N620SW
И този като LZ-BVU идва от Southwest Airlines и ми е много интересно на колко цикъла са тия "пенсии".
Rosen85 написа:EricEntrena написа:Bulair са решили да напълнят регистъра на България с В737 класик.Boeing 737 -3H4 28036 2766 LZ-BVS Bulair delivery 01feb19 BUD-NAP, for paint ex N620SW
И този като LZ-BVU идва от Southwest Airlines и ми е много интересно на колко цикъла са тия "пенсии".
Като му гледам историята във FR24 (гледам я от феаруари 2017), е правел по 5-6 полета на ден. От 1996 до 2017 са грубо 7700 дни, по 5 полета всеки ден излизат едни 38500 полета...
Boeing 737 -3H4 26573** 2322 LZ-LVK Alk Airlines delivery 21feb19 NAP-SOF ex N362SW
EricEntrena написа:В списъка на ГВА се почви "нова" машина с регистрация LZ-EAB, което ме навежда на мисълта, че машината е за Електра. По-интересното за мен е серийния номер на самолета, а именно 308. Същата машина вече е била в нашия регистър преди има няма 20-на години с регистрация LZ-ABC.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта