Pilot737 написа:Дори без да се взимат предвид NAT-OTS процедурите, great circle разстоянието (което е най-късото разстояние между две точки) между София и Ню Йорк е 4722 мили, не 4103, което надхвърля рейнджа на 321XLR.
VS11 написа:Pilot737 написа:Дори без да се взимат предвид NAT-OTS процедурите, great circle разстоянието (което е най-късото разстояние между две точки) между София и Ню Йорк е 4722 мили, не 4103, което надхвърля рейнджа на 321XLR.
Провери си мерните единици. Цифрите, които аз цитирах са точно от gcmap.com, в морски мили - nautical miles. 1nm=1.151 statute miles.
Pilot737 написа:VS11 написа:Pilot737 написа:Дори без да се взимат предвид NAT-OTS процедурите, great circle разстоянието (което е най-късото разстояние между две точки) между София и Ню Йорк е 4722 мили, не 4103, което надхвърля рейнджа на 321XLR.
Провери си мерните единици. Цифрите, които аз цитирах са точно от gcmap.com, в морски мили - nautical miles. 1nm=1.151 statute miles.
Дори и така. Излишно е да казвам, че никога маршрутът ти няма да е по перфектна права линия, а както колегата по-горе каза - имаш TATL трасета, които са фиксирани и Евроконтрол определя активните ежедневно. Да приемем, че в перфектни условия може и да успее да стигне Ню Йорк. Какво правим всеки път, когато джетсрийма се позасили - Шанон, Рейкявик, Гандер? Или сваляме част от пътниците и багажа в последния момент и ги оставяме за полета следващата седмица? Или когато самолетът се озове в Бостън, заради затворен Кенеди през зимата? Или когато се появи технически проблем - само че при такъв не могат да пратят 29-годишна 737-ца или МД на Ер Любо?
Pilot737 написа:Тук дори не става толкова въпрос дали 321 може да стигне или не до източното крайбрежие, а до организацията и опита в националния превозвач, както и мотивацията им за подобни полети. Сам си написал, че имат достатъчно код-шери до САЩ. Защо им е да поемат риска от наемането на нови самолети и стъпването на напълно непозната територия за тях? А и колко време мина от последната им нова линия?
Pilot737 написа:BH имаха идеалната възможност да стартират подобни полети и подходящия самолет за това. Какво стана?
alex_2 написа:за мен тези закъснения са абсолютно скандални, те би трябвало да фалират само за да изплатят обезщетенията на всички пътници.. Не мога да разбера от къде идва проблемът, миналата година помня че се беше повредил един самолет но след 1-2 седмици нещата се нормализираха, а сега може би от около месец има ежедневни закъснения и то с часове.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта