от mistoffelees » 06 Юли 2019 21:23
Графиката на движението не си е на мястото. Трябва да я преместиш, грубо казано, един пръст нагоре и няколко надясно така, че мястото, където линията от "жълта" става "бяла" (относителна височина 0) да попадне върху пистата, горе-долу срещу перона.
Така излиза следната възможна картинка: подготвен е заход към 09, съответо, излиза се от големия ляв вираж с курс ~250 с цел downwind leg успоредно на пистата и южно от нея с последващ десен U-turn до established на 09; обаче нещо се променя (вятър?) и явно екипажът получава писта 27, само че има проблем: самолетът се намира почти до началната точка на полосата, но е на няколкостотин метра от нея и на височина към 600 метра. Най-бързият начин е точно завой на 360 градуса, леко разтегнат в края така, че да се излизе по продължението на 27 на позиция и височина за влизане в глисада - това е "кръгчето"; ако маневрата не пречи на останалия трафик и диспечер и екипаж са ОК, действат.
Алтернативата на "кръгчето" би било широк ляв завой до курс ~090 и повтаряне на целия подход (възможно с набор на височина в началото) - което са поне още 5 минути връткане, както и 100-150 кила гориво.