от harrier » 23 Фев 2007 04:13
Още нещо - на Алиталия полетите от и до София привличат не малък транзитен пътникопоток - за далечни полети от Милано или за европейски полети през Рим и Милано на доста добри цени.
Колкото до лятото и чартърите - чух, че тази година немските авиокомпании ще изпълняват повечето полети от Германия, а не както през лятото на 2006г - България Еър. То е и малко пресилено да се каже че FB са изпълнили чартърна програма, ама така се води по документи.
Виена и италианските летища станаха доста натоварени от към полети до София, но се чудя какво чакат гениалните български мениджъри да направят експанзия към Испания и Германия, където гъмжи от българи и които пазари в момента се държат от Alitalia, CSA, Malev, LH, OS с опция част от пътниците да се пренасочат към навлизащите НТА. От едно 2 години няма полет до Щутгарт, до Мюнхен няма още от времето на Балкан, а там студентите са само едно 2500 души (ако броим съседните градове - Пасау, Аугсбург и Нюрнберг стават сигурно два пъти повече, да не говорим и за останалите българи, които не следват, но живеят в чужбина). Незнам как го вижда Митко, но Germanwings ще им изяде пътникопотока до Кьолн в следващите месеци.