ILS CAT IIIa/b/c

ILS CAT IIIa/b/c

Мнениеот Toni » 23 Ное 2007 02:30

Последна промяна Toni на 23 Ное 2007 21:34, променена общо 3 пъти
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот slice » 23 Ное 2007 09:19

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Re: ILS CAT IIIc

Мнениеот Stoyan » 23 Ное 2007 12:01

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот karadzhoff » 23 Ное 2007 18:54

Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот Toni » 23 Ное 2007 18:57

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Toni » 23 Ное 2007 19:08

Да, бях сигурен, че не е така работата и че няма действащо летище с CAT IIIc. Явно снощи съм имал нужда от почивка... Оплел съм информация от различни източници...


Изображение
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот karadzhoff » 23 Ное 2007 20:25

Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот Toni » 23 Ное 2007 21:12

Последна промяна Toni на 23 Ное 2007 21:31, променена общо 1 път
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот karadzhoff » 23 Ное 2007 21:15

Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот Toni » 23 Ное 2007 21:30

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот karadzhoff » 23 Ное 2007 21:46

Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот PZ » 23 Ное 2007 22:31

Аватар
PZ
по-спотър
 
Мнения: 198
Регистриран на: 03 Яну 2007 18:37
Местоположение: София

Мнениеот slice » 25 Ное 2007 14:15

според мой преподавател, които е известен, че е може би най-разбиращия човек в България, за Кат IIIC е необходимо самолета да разполага с наземен радар, а летището с доста особено осветление на рульожките

Аз си мисля още нещо - малкото екипирани в момента бизнес джетове с HUD с инфрачервена камера

Все пак се оказва, че Cat IIIc съществува, но са рядкост самолетите, които да я използват

Моето лично мнение е, че това не е голяма необходимост за нас например, тъй като колкото и гъсти мъгли да падат тук, в годината едва ли са много дните, в които RVR е под 50м
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот karadzhoff » 26 Ное 2007 23:57

Една статия от Airbus по повод сертификацията на A320 за MLS(Microwave Landing System):



и още малко:

Airborne data collection begins on an in-service British Airways Airbus A320 in Spring 2004
with delivery of the first Cat IIIb certified Airbus 321 expected in Autumn 2004 with operational approval
given in Winter 2004. Other operators have also been involved in the MLS project at Heathrow.
Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот jollyroger » 27 Ное 2007 16:05

Едиственият самолет, за който знам и съм го виждал с очите си да каца при нулева видимост, е Gulfstream 550 с всички опции и екстри.
Този самолет притежва серийно (като опция) система за кацане, която му позволява да не използва абсолютно никаква визуална помощ. Въпросната система за първи път ще я има серийно в новия Боинг 787.
Говорих с пилотите, които ми показаха системата в кабината на самолета. Това е, което те ми казаха.
Хоризонталната видимост беше не повече от 10-15 метра. Когато отидох да го паркирам бях пуснал всички светлини на пикапа и пилотът пак видя зор да ме види. Летището го бяха обявили за затворено, но това не му попречи да кацне. Чуваш, че самолет каца, но не го виждаш.
Този случай касае бизнес самолет, а не авиокомпания. Пилотите сами си решават какво да правят, докато при една авиокомпания има 200 човека в самолета, името и, съдебни дела, пъти по-голяма отговорност при евентуален инцидент.
NATA Safety1st certified Line Service operator
Аватар
jollyroger
спотър
 
Мнения: 58
Регистриран на: 08 Дек 2006 10:45
Местоположение: London, UK

Следваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта