Друго е интересното.

Скайгайд май беше частно предприятие. И сложи един РП на подход и контрол едновременно. Сигурно за икономии, за по-евтинко

В законопроекта ясно е казано, че светотехническото осигуряване се "заличава" от основната дейност на РВД. Не видях обаче да се възлага на някого със същия закон. В мотивите и само там става въпрос, че това е част от дейността "по принцип" на едно летище.
Светотехническите системи са доста скъп материален актив. Поддръжката също струва доста пари.
И се търси доброволец да похарчи тези пари???
На софийското летище по командно-административен път могат и да я натресат тая система, на концесионираните - едва ли лесно ще влезе в договорите за концесия. Как ще я вкарат - не е ясно. Ще вдигнат ли таксите - също не е ясно. Ще поживеем, ще видим.
