Учуди ме факта, че има различие между две точки в един и същ документ. В едната не се съдържа светотехническото оборудване.
Вероятно просто недомислица.
Всеки бизнес би се радвал на възможността да разшири количеството и качеството на продуктите/услугите си. Стига да има клиент. Ако количеството на платените полети на едно летище е под някакъв минимум, то получаваните такси няма да покрият разходите не само по светотехническото (от където тръгна приказката), но и всякакво друго оборудване и персонал - на РВД и на летището. Ако пък за компенсация се вдигнат таксите - още повече ще намалеят приходите - по обясними причини.
Ако някой има желание (хипотетично) да разполага под ръка с летище - с 24 часово обслужване, с възможност за приемане едновременно на N големи самолета, със системи за кацане при всякакви условия от поне 2 посоки - да осигури/привлече платения трафик за да е ефективна дейността или да издържа този обем и качество функционалност за своя сметка.
Темата тук тръгна от това, че някой вади нещо от някъде на базата на не особено убедителни мотиви и го оставя висящо. Вероятно недомислица. Или опипване на почвата.
Такива действия не бива да се оставят неотбелязани (поне).