Таксито беше поръчано за 4:20 и по пътя за летището един по един го запълнихме. На Т1 беше голямо оживление за този час от денонощието, тъй като имаше два полета на Уизз в рамките на 10 минути - нашият и този за Шарлероа.
Тъй като бяхме само с ръчен или изобщо без багаж, успяхме бързо да се чекираме и да минем проверките. На гейта тъкмо започваше бординга.
Успяхме да се качим в първия автобус, а на перона един до друг бяха паркирани LZ-WZA и LZ-WZB. Оказа се, че ние ще летим с Алфата. Самолета беше >90% затоварен. Салонът - кожен, но с недостатъчно разстояние между седалките:

Последва рулиране до 27 и незабавно излитане. За съжаление през целия полет и на летището в Бергамо беше тъмно и нямам снимки от там. На Бергамо рампата беше заета от самолети на Ryanair и DHL.
Не минахме и без инциденти:

Това е автобуса за Милано:

След час и половина в центъра на Милано беше време да хванем влака за Малпенса.
Кулата:

Разходихме се из Т1. Ето какво се виждаше от там:
Air One A330

Continental B767-400

Qatar A330

Air Italy B762

Thai A340-600

Беше време да се придвижим до Т2, откъдето заминаваше нашият полет.
Бординг:

Запуска и рулирането се забавиха, защото пилота съобщи, че има технически проблем, койте ще се постараят да оправят възможно най-бързо. Така и стана.
Салона:

Непознат В777-200

Излетяхме по 25R. Времето беше хубаво и полета протече спокойно.
По пътя се видя Венеция:

На кацане пробихме известна облачност, при което имаше известна турболенция. Последва ляв завой и кацане по 27.
Така завърши един наистина интересен ден с много приключения. За парите, които дадохме за полетите мога да кажа, че условията и обслужването надминаха очакванията ми.