Общо икономически новини за авиацията като цяло

Общо икономически новини за авиацията като цяло

Мнениеот Георги Николов » 13 Май 2008 17:21

Последна промяна Георги Николов на 15 Ное 2008 02:09, променена общо 1 път
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 30 Юни 2008 10:48

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 02 Юли 2008 06:57

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 03 Юли 2008 22:01

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 15 Ное 2008 02:08

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 27 Ное 2008 07:03

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 01 Дек 2008 19:04

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 03 Дек 2008 12:39

Последна промяна Георги Николов на 03 Дек 2008 13:32, променена общо 1 път
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 03 Дек 2008 12:44

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 06 Дек 2008 09:08

Лизинговите компании , като конкуренция на авиопроизводителите ?

Странна ситуация се създаде на пазара на авиационна техника. До скорошните най-добри клиенти на авиостроителите, станаха тяхна най-голяма конкуренция. Самолетите на фалиралите компании се върнаха при лизингодателите. Те са нови сравнително нови и за тях трябва да се търси пазар. Самите компании за лизинг също са притиснати икономически и те са принудени да намалят своята печалба до възможния минимум. Те намаляват лизинговите вноски на сравнително новите самолети, за да могат да ги пласират и стават пряк конкурент на новите самолети, които излизат от заводите на производителите. Резултата може би ще бъде фалити на лизинговите компании и замиране на пазара.
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот harrier » 06 Дек 2008 13:06

Според мен представяш един бая изкривен икономически модел. Проблемът с отказаните поръчки все още е много далеч от това да предизвика конкуренция между лизингодателите и производителите. Най-малкото защото производителите продават чрез лизигодателите, така да се каже.

Ако погледнем нещата от друга гледна точка - цените на лизингите просто ще паднат и държави като нас и тези от Русия и ОНД ще обновят своите авиопаркове. Да не забравяме, че тази година бе изкарана от експлоатация една огромна част от самолетите руско производствто и нещо трябва да ги замени. Дали лизингодателите ще отдават самолети в Европа, Азия или Южна Америка е горе-долу все тая. Да, оборотите ще паднат малко, но пазар за тези машини ще се намери.

Още нещо - когато се оказа, че AIG са пред фалит, те обявиха, че ще опитат да продадат дъщерното дружество ILFC, тъй като то е доста печелившо и би им донесло известна ликвидност.

И последен фактор - отказаните поръчки водят до компенсации, които са точно затова предвидени да покрият пропуснатите ползи докато се намерят нови клиенти. Не може днес да поръчаш 30 А320 и след година да кажеш - не ги искам, без да се вкараш в сериозни разходи.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Георги Николов » 09 Дек 2008 16:38

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 11 Дек 2008 17:13

Разпореждане на Главното управление за гражданска авиация на Китай.

Главното управление за гражданска авиация на Китай / ГУГАК/ е поискало от авиопревозвачите в Китай да отменят или отложат покупките на чуждестранни самолети през 2009 година. В съобщението днес на агенция Синхуа се казва , че ГУГАК ще приложи нови по-високи изисквания при утвърждаване на нови заявки и няма да разрешава удължаване срока на лизинга. Всяка година Китай увеличава вноса на самолети и през 2009 година трябваше да получи 180 самолета предимно „Boeing “ и „ Airbus “. До края на октомври китайските авиокомпании са разполагали с 1256 самолета предимно от двете марки.
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 15 Дек 2008 15:18

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Георги Николов » 19 Дек 2008 00:47

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Следваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта

cron