Нови самолети за Хемус Еър

Мнениеот slice » 10 Фев 2005 17:39

е как се премахва корозия на такова място?
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 10 Фев 2005 20:40

Доколкото знам, премахва се. Просто като самолетът е стар и собственикът си задава въпроса дали един такъв ремонт си струва. Доколкото знам един от Боингите на Балкан (преди да дойдат LZ-BOG и LZ-BOH) имаше същия проблем, но той бе отстранен преди машината да отиде в друга компания.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот slice » 11 Фев 2005 00:09

абе все трабанти взимаме, ама айде
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот Toni » 11 Фев 2005 01:38

Slice-e, самолетите са нови, ама за тях:)
Какво толкова като малко са ръждясали и не си знаят годините? :)
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот mitkobiker » 11 Фев 2005 16:23

Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2547
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот Toni » 11 Фев 2005 17:45

Последна промяна Toni на 12 Фев 2005 03:41, променена общо 1 път
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот AiBOJ » 12 Фев 2005 03:27

AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот Toni » 12 Фев 2005 03:45

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 12 Фев 2005 11:43

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Toni » 12 Фев 2005 12:13

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Toni » 13 Мар 2005 12:21

LZ-HBC е останал с три двидателя :)
http://pic.bgspotters.net/?id=1331
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот BGH5556 » 13 Мар 2005 13:12

Attracted by air
Forget aircraft-fly Airbus
Аватар
BGH5556
спотър
 
Мнения: 36
Регистриран на: 23 Яну 2005 22:57
Местоположение: Sofia

Мнениеот Toni » 23 Мар 2005 00:40

Митко пред стандарт....говори за Б733 и Б734 !!!!


- Г-н Павлов, ще вдигате ли цените на билетите след драстичното поскъпване на петрола?

- Купуваме авиогоривото по около $600 на тон. Такава цена не е имало в цялата история на българската гражданска авиация. Следейки тенденцията, очаквам ново повишение на керосина от 1 април. В зависимост от типа на самолета цената на горивото формира между 20 и 40% от себестойността на полета. И ако не намерим механизми за компенсация, поскъпването на горивото остава за сметка на авиокомпанията.

- Големите авиокомпании, летящи от и до София, въвеждат специална такса за обслужване на пътниците, с която вдигат билетите си между 20 и 35 евро. И вие ли ще постъпите като тях?

- Миналата година "Хемус ер" въведе такса за компенсация на поскъпналото гориво (fuel surcharge) от 5 евро на отсечка, която не е променяна досега. Другият начин е намаляване на разходите, както правят някои авиокомпании, които извадиха кетеринга от цената на билета и предлагат храна срещу допълнително заплащане. Докато ние продължаваме да предлагаме храна на нашите самолети. Що се отнася до новата такса за обслужване на пътниците - ще я въведем само по линии, по които вече са я въвели конкурентите ни.

- Това няма ли да ви донесе загуби?

- Не, просто ще имаме по-големи разходи. Но на този етап няма да увеличаваме билетите.

От миналата година реализираме програма за модернизация на авиопарка. Целта е намаляване на разходите чрез замяна със съвременни на самолетите, които харчат повече гориво. Така вече въведохме на мястото на Ту-134 три икономични и по-големи английски машини Вае-146. След закупуването на "Виаджо ер" заменяме Як-40 с по-големите и нискоразходни френски ATR-42. А от тази година започваме подмяна и на трите Ту-154 с "Боинг 737" от сериите 300 и 400. Първият ще пристигне в средата на май, малко след него - и вторият, а до края на годината боингите ни ще станат три. За тях "Хемус ер" подготвя 12 екипажа. Инвестираме в обучението на всеки пилот минимум по $20 хиляди. С трите боинга западните ни самолети стават осем. Забележете - ние купуваме голяма част от самолетите, а не ги наемаме. Така подготвяме авиокомпанията да посрещне достойно предизвикателството на присъединяването ни към ЕС. До началото на 2007 г. в "Хемус ер" ще летят минимум 4 боинга, а общият брой на западните самолети ще бъде между 10 и 15.

Освен това модернизираме и авиотехническата база, която купихме от "Балкан". В нея вложихме огромни средства. Възстановихме сградния фонд и лабораториите. От началото на март започнахме да правим "С" чекове на ВАе-146. Скоро в базата ще се извършват "С" чекове и на MD-82. Подписахме договор с "България ер" за обслужването и на "Боинг 737".

- Ще разширявате ли мрежата от редовни линии ?

- От началото на май ще пуснем трети полет до Кьолн. По същото време ще открием редовна линия до Щутгарт, по която ще летим също 2 или 3 пъти седмично. От лятото отново ще летим до Лайпциг. Предвиждаме интересни схеми за опериране до Германия - например пътникът за Кьолн да може да се върне през Щутгарт и т.н. Обсъждаме до края на годината да открием линии и до Белград, Сараево и Техеран.

- А ще успеете ли да ги откриете, тъй като в публичното пространство вървят слухове за продажбата на "Хемус ер"?

- Пълна глупост! Сега се извършва годишният международен одит на "Хемус ер" от британската компания "Гранд Торнтън". Финансовите резултати ще обявим след приключването му. Те показват, че 2004 г. е поредната, която приключваме с печалба. Само с 2% повече полети спрямо 2003 г. сме постигнали 18,8% увеличение на превозените пътници и 25% скок на приходите. Причина за това са западните самолети, които въведохме.

Само за година и половина капиталът на "Хемус ер" се увеличи от 1 млн. лв. на над 25 млн. лева. Авиокомпанията придоби много активи. Не дължим нищо за гориво, такси, лизинг и пр. Имаме само малки текущи задължения. Собствениците не водят преговори за продажба на авиокомпанията. Нещо повече - до края на годината "Хемус ер" ще стане публично дружество, чиито акции ще се търгуват на борсата и служещите в авиокомпанията ще имат възможност са станат съсобственици в нея.

- В "България ер" имаше брожение сред пилотите. Какво е положението при вас?

- "България ер" позволи един вътрешнофирмен конфликт да излезе наяве и с него да се занимава цялото общество. Хората не бяха наясно, че в "България ер" летят под 20% от пилотите у нас. Така брожението беше представено като конфликт на цялата авиация, което далеч не беше така. В "Хемус ер" работят около 50 летци. През последните години нито един от тях не напусна по собствено желание, за да лети в чужбина. Това е показателно!

- Ще участвате ли в конкурса за приватизация на "България ер"?

- Да, тъй като консолидацията на българската авиация е единственият й шанс да оцелее след 2007 година.

- Каква форма ще намерите да участвате, при положение че внесената в парламента стратегия гъмжи от ограничения, насочени именно срещу българските инвеститори?

- Искам да напомня на депутатите и изобщо на управляващите да не забравят, че чрез "България ер" всъщност се продава българският авиопазар. "България ер" беше създадена с пари от държавата. Тя бе създадена от група добри специалисти и с подкрепата на държавата се стабилизира и завоюва своя пазарен дял. Затова моето категорично мнение е, че най-добре е изобщо да не се обсъжда продажбата й на чужденци. Ако държат да го направят, нека преди това да извадят от портфейла й европейските дестинации и след това да я продават. Защото след фалита на "Балкан" подарихме на чужденците над 50% от българския авиопазар. Защо сега, след като с много труд успяхме да си възвърнем част от него, да го подарим отново - това е антибългарско?

Надявам се, че депутатите ще се вслушат в гласа на експертите и стратегията няма да излезе във вида, в който беше внесена.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот EVGENY » 23 Мар 2005 02:15

Аватар
EVGENY
най-спотър
 
Мнения: 258
Регистриран на: 16 Мар 2005 23:41
Местоположение: София

Мнениеот slice » 23 Мар 2005 10:56

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта

cron