Stoyan написа:А аз се чудя защо в ИВТ е пълно със стюардеси, а то каква била работата!
Чакай бе, аз мислех, че там САМО такива обучават
Сори, не се сдържах
Stoyan написа:А аз се чудя защо в ИВТ е пълно със стюардеси, а то каква била работата!
merlin написа:Въпрос към знаещите:
Има ли някакви споразумения между авиокомпнаниите и пилотите, които позволяват на вторите и техните семейства да летят безплатно и специално за пилотите съм чувал, че може да летят като пътници на jump seat-a на всяка компания?
Въобще, какви им са привилегиите?
slice написа:Stoyan написа:А аз се чудя защо в ИВТ е пълно със стюардеси, а то каква била работата!
Чакай бе, аз мислех, че там САМО такива обучават
Сори, не се сдържах
merlin написа:Въпрос към знаещите:
Има ли някакви споразумения между авиокомпнаниите и пилотите, които позволяват на вторите и техните семейства да летят безплатно и специално за пилотите съм чувал, че може да летят като пътници на jump seat-a на всяка компания?
Въобще, какви им са привилегиите?
Stoyan написа:Капитан Лавринов. Много приятно, само не знам защо са снимали захода във Варна пък показват кацане в София.
BGH5556 написа:Stoyan написа:Капитан Лавринов. Много приятно, само не знам защо са снимали захода във Варна пък показват кацане в София.
За съвипусниците само добро или нищо
airhead написа:1. Кои са стъпките, по които трябва да върви човек, за да стане пилот в България, тръгвайки от 0-та?
2. Колко време трае и колко пари струва обучението, включително летателното време, докато се стигне до правомощие за работа в Гражданска Авиация като FO?
3. За колко време човек може да си върне вложените в обучение средства?
4. Коя школа бихте ми препоръчали и защо? На пръв поглед Ер Скорпио ми изглеждат най-стабилни!
5. Относно медицинския преглед, какви са утвърдените допустими норми за диоптер?
Назад към Обучение и образование
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта