С почти тримесечно закъснение, но все пак по-добре от хич. Имах три вътрешни полета между Сидни и Мелбърн, като допълнение на вече документираните по-рано. Тук ще са снимки от първия, във втора част ще добавя и останалите 2.
Tежък съботен следобед на MEL. Защо е тежък...ами защото предишния ден е бил петък . Все пак, предстои ми първи полет с Qantas - да идеш в Австралия и да не летиш с тях е като оня лаф за Рим и папата. За удоволствието добавих известна сума над това, което би ми струвал лоу кост билета, но нямаше да си го простя ако не бях летял с тях. Допълнителна екстра - 767, втория ми widebody в колекцията.
Малки и големи, червени и подскачащи за плъзнали навсякъде
Emirates със техните три полета дневно от Дубай(2 директни, един през Куала Лумпур, всичките на 777) са постоянно присъствие на MEL.
Cathay Pacific със самолет номер 100. Същия съм го засичал и в Сидни.
Ето го и моят.
Естествено място до прозореца.
Обслужването и самолетът бяха прилични. Седалките сравнително старички, но имаше екрани показващи локацията, реклами на Qantas, както и безкрайно популярните из всички авиокомпании скечове от скрита камера. За едночасовия полет храната беше избор между плод и мъфин - аз избрах второто, и беше с доста приличен размер и големи боровинки.
Над Сидни
Ситито
Летището на Сидни е от тези, които сигурно се броят на пръстите на едната ръка, на които може да видиш трафик буквално отвсякъде. Европа е представена сравнително скромно(не случайно предвид дистанцията), само от Virgin Atlantic и British Airways.
Ситито на фона на летището.
Това може би е един от първите самолети там, не се застоях да прочета историята.
След 4 дни изпълнени с километрични разходки из Сидни(снимки бол, ама аз твърдо се придържам само към авиоелемента), дойде време за връщане обратно в Мелбърн.
Отново на SYD, както споменах има всичко отвсякъде
ATI, някаква карго компания
Asiana и Singapore. Вторите също са постоянно присъствие, както Emirates на MEL.
Wunala Dreaming
Една от най-красивите ливерии според мен. Простичко и с приятни цветове. Толкова ли е трудно?
Единственият самолет на Virgin Blue, който е син...малко ирония. Номер 50 във флотата им.
2 А380 в един кадър е нещо абсолютно нормално.
Европейците
China Southern
Тези напоследък много ги хвалят, надминавали по обслужване Emirates, Etihad, Qatar и Singapore...
Аir Calin
Аir Canada
China Airlines
Карго
Philippines
Eто го същият първо забелязан в Мелбърн, 4 дни по-рано
За еднабройка да се разминем без северноамериканско присъствие
И довиждане на Сидни
Следва част 2, обещавам отснетите екземпляри да не се повтарят много...или поне не толкова, колкото фокерите на аустриан от софийското летище