harrier написа:Тази статия ме хвърли в тъча с ей този пасаж:
На софийското летище освен държавната фирма с наземно обслужване се занимават още две - швейцарската "Суиспорт" и гръцката "Голдеър Хендлинк". Ако "Летище София" остане без лиценз, на практика трафикът ще бъде парализиран, тъй като то работи с 65 превозвача, а другите две обслужват общо 15.
Само за уточнение - пазарният дял на България Ер (която сама се обслужва, ако разбирам правилно) + Уиз + 3те а/к в групата на Луфтханза (обслужвани от Суиспорт) възлиза на 65 до 70%! Незнам кои са тези 65 превозвача, но толкова много не кацат в София дори зимата, когато има чартъри.
В тези 65 влизат случайно появили се веднъж авиокомпании - примерно поради пожар в двигателя, мъгла в Солун или някой футболен мач. Внасят разнообразие за спотърите, правят бройка, но не правят разлика и е доста нагло да се обяви, че без тях ще се парализира пътникопотока.
Като казах наглост, да продължа
Всеки от операторите разполага с необходимия лиценз за обслужване на пътници и обработва багажите
= "Имаме лиценз, значи не крадем!"
Всички служители на наземните оператори, имащи технологична необходимост от достъп до зоните за сигурност на Летище София, преминават проверка за сигурност при влизането им на работните места. Проверката за сигурност на служителите е с цел да се предотврати внасянето на забранени предмети и качването им на въздухоплавателно средство.
Тоест претърсваме си хората на влизане и затова те нищо не могат да изнесат на излизане, когато не ги преджобваме
Посегателството върху регистрирания багаж и кражби на вещи от него се квалифицира като криминално деяние
И това е много основателна причина да не се случва никога!
Вероятността това деяние да се случи на всяко европейско или световно летище е еднаква...
Тези сериозно ни вземат за шарани!
... а удостоверяването на точното място на посегателството изключително трудно доказуемо.
И затова навсякъде пипат смело!
Жалбите за нарушаване целостта на багажа към наземен оператор „Летище София” ЕАД от началото на годината до края на юни 2011 г. са 10 бр.
= "Няма жалба, няма проблем!"
Достъпът до регистрираните багажи в багажните халета на наземния оператор „Летище София” ЕАД се контролира на 100 % чрез физически контрол и видеонаблюдение. Товаро-разтоварните дейности се извършват по превантивно променящ се график, който предотвратява всички възможни взаимовръзки между служителите, участващи в дейността. В момента се монтират допълнителен брой камери за повишаване ефективността на дейността по сигурността на багажите.
И за финал всичко това, защото проблем няма!
Не знам какви мерки са взели и вземат с багажите, но трябва малко да си подобрят и PR-а - поне колкото подобни изявления да не са толкова дразнещи.