Ха, чак сега виждам тази интересна тема.
Това за "паричните потоци" (какъв красив израз) наистина е приказка без край. Но,
Пароль написа:Чие задължение е кулата? На РВД или на летището? Ами ако "утре" РВД остане без лиценз за аеронавигационен доставчик, новия и той ли ще строи нова кула? А паритета между приходи и разходи за аеронавигационно обслужване? Или ще чакаме пак последния ден (04.12.2011г)?!
Строежа или собствеността на кулата не е ничие
задължение. Може да я финансира или притежава Стомана Перник примерно, а
доставчика на обслужване да я ползва за предоставяне на услугите. Регламентите не третират собственост. Мисля, че това отговаря на конкретния въпрос.
Наистина, приходите от "терминалните" операции са много далеч от желаните, говори се за годишен дефицит със сериозни размери. Причината за това е само една-нивото на бизнеса в България. Броя движения по летищата зависи изцяло от него. Това е, просто и ясно! В края на краищата обаче има и друга гледна точка, станалата банална "
Безопасност". Вземането на решение за една инвестиция не зависи само от регламентите, влияят и други фактори, и освен току що споменатия има още един-
перспективност.