Turkish Airlines номер едно и при храната на борда
http://www.investor.bg/news/article/127297/346.html
Съгласен съм с анкетата! И при мен са номер 1
merlin написа:Апросто на един авиационен лаик,като мен,му се струва прекалено бързо развитието им...
harrier написа: В допълнение към това "специалистите" отчитат и разни тенденции в пътникопотока - в последните 10 години светът бе разтърсен от много кризи и всяка от тях доведе със себе си до много трудни времена за авиокомпаниите. Казано по друг начин - много малки сътресения в икономиката на един регион водят до много сериозни проблеми в транспортния сектор (и то не само в авиационния). Не се знае какво ще бъде следващото сътресение и какво ще доведе със себе си.
harrier написа:Аз не мога изобщо да се съглася, че Емирейтс са най-печелившата авиокомпания в света, защото нито виждам някакви индикатори за това. А дори да са печеливша (но в никакъв случай "най-печалившата"), нека не забравяме, че арабските а/к биват силно субсидирани от местните правителства, като в допълнение към това имат и достъп до евтин капитал и евтино гориво, поне на домашните си летища. Или както някой беше казал в един любим филм - it's like playing tennis with the net down
harrier написа:Тъмните прогнози на тези "специалисти", както ти ги наричаш, се базират не на поръчката за А380 сама по себе си, защото освен А380, компанията очаква доставки на още 80 77W и 70 А350. Всичко това ще се присъедини към флотилия, която в момента е над 150 самолета и само малка част от тях ще бъдат изкарани от експлоатация скоро. В допълнение към това "специалистите" отчитат и разни тенденции в пътникопотока - в последните 10 години светът бе разтърсен от много кризи и всяка от тях доведе със себе си до много трудни времена за авиокомпаниите. Казано по друг начин - много малки сътресения в икономиката на един регион водят до много сериозни проблеми в транспортния сектор (и то не само в авиационния). Не се знае какво ще бъде следващото сътресение и какво ще доведе със себе си. Не е ясно и докога ще стига петрола и как ще се развие цената му (но тенденцията е очевидна).
harrier написа:Не мога да се съглася и с твърдението, че Истанбул има по-голям потенциал, отколкото Дубай, като крайна дестинация. Незнам кой от двата града привлича повече O&D-трафик в момента, но потенциалът на Дубай като туристическа дестинация много се засилва, въпреки, че е изцяло изкуствено създаден. Като бизнес-дестинация със сигурност Истанбул отстъпва по мащаби.
tonik написа:Така е. Една евентуална война на Израел и САЩ срещу Иран например би засегнала сериозно превозвачите от Залива. За съжаление и не само тях - едно такова развитие на нещата би вдигнало допълнително цената на петрола, а знаем как се отразява това на авиопревозвачите...
Jair написа: Ами може би трябва на първо време да дефинираме понятието най-печеливша Факт е че отчетите на емирейтс показват над един милиард печалба на годишна база, а и кризата кажи речи не им повлия много. Коя според теб е най-печелившата? По какъв начин е постигната тази печалба и кои са факторите за нея са съвсееееем отделна тема, която е интересна и нямам против да я дискутираме, но не на това наблегнах аз. Просто отбелязах какво се опитват да направят Търкиш с тяхната експанзия и кой модел следват.
Jair написа:
И всички превозвачи трябва да залегнат мирно, да спрат всякакви планове за експанзия, и да чакат да видят какво ще се случи между САЩ, Иран и Израел ли?
epetkov написа:Пиратите също трябва да летят!От 6-ти март започнаха полетите от Истанбул до Могадишу (Сомалия )
Turkish Airlines to Start Houston Service from April 2013
Turkish Airlines starting 01APR13 is launching Istanbul – Houston service, on board Boeing 777-300ER aircraft. The airline will operate the service four times a week.
Schedule:
TK033 IST1305 – 1805IAH 77W x347
TK034 IAH1950 – 1555+1IST 77W x347
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта