Нова нискотарифна авиокомпания стартира днес
http://www.dnes.bg/slideshow.php?mreporter&id=6670&pid=36492
Интересното е, че ще работят само с малки и разнородни самолети
http://www.hop.fr/flotte
Topfly написа:Нова нискотарифна авиокомпания стартира днес
http://www.dnes.bg/slideshow.php?mreporter&id=6670&pid=36492
Интересното е, че ще работят само с малки и разнородни самолети
http://www.hop.fr/flotte
epetkov написа:Topfly написа:Нова нискотарифна авиокомпания стартира днес
http://www.dnes.bg/slideshow.php?mreporter&id=6670&pid=36492
Интересното е, че ще работят само с малки и разнородни самолети
http://www.hop.fr/flotte
Писал съм за НОР! точно преди 2 месеца още на 29-ти и 30 -ти януари ето тук viewtopic.php?f=7&t=1868&start=180#p90975 Парадоксът е ,че в същата тема последният пост е твой(от 15-ти февруари) . Не разбирам за каква "новина" ни информираш ? 1-ви април е утре .Тогава бих те разбрал
Topfly написа:Новината е, че авиокомпанията започва да оперира от днес, както пише в заглавието! Ако това за теб не е новина не знам какво е новина тогава!
Topfly написа:HOP е по скоро хибридна, а не точно нискотарифна авиокомпания. Ако се окаже успешен този модел и България ер би могла да се поучи от примера.
epetkov написа:... За мен новина ще бъде ,ако от България ер приложат на практика някои от многочислените съвети и препоръки давани от нас на форума.
И въпреки че на хартия проектът изглежда рационализаторски, в действителност се оказва, че трите компании и след процеса по сливане ще изглеждат по същия начин, само че ще работят под общ нов бранд. И трите седалища на компаниите си остават и няма да бъде съкращавана администрация и ръководни кадри, а намаляването на персонала ще става само след закриване на места при пенсиониране или напускане. Новата компания ще се ръководи от Лионел Герен, който досега оглавяваше Airlinair.
Проблемите си остават
Регионалната авиокомпания ще започне с 530 полета дневно до 136 места в Европа (32 дестинации се обслужват от Air France), като еднопосочните билети започват от 55 евро (плюс такса за издаване). Тази сума покрива само билета и ръчен багаж до 12 кг, за куфар с тегло до 23 кг се плащат 15 евро (при чекиране онлайн) или 30 евро (на аерогарата).
Вторият чекиран багаж добавя сума, равна на тази на полета (44-55 евро). Анализаторите обаче не виждат възможност новата компания да излезе на печалба, ако не продава по-скъпи билети от конкурентите си в лицето на Ryanair, EasyJet, Vueling и най-вече на агресивните нови играчи като Volotea, което без сериозно съкращаване на разходите изглежда трудно постижимо.
Компанията притежава 98 самолета с капацитет от 48 до 100 места, което е другият проблем, защото, ако като големина на флота това изглежда достатъчно, то се оказва, че експлоатираните самолети са твърде различни. Самолетите са Embraer E-Jet, Bombardier CRJ и ATR 42/72 в различни варианти, а за момента никаква мащабна подмяна на авиопарка не се планира.
Toni написа:Това едва ли ще стане, но ми прави впечатление, че дори HOP! имат "само" по 100 места в техните Е190, за разлинка от нашите със 108
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта