epetkov написа:randi написа:Bulgaria Air са имали в продажба билети Варна - Бургас.
Аз миналата година си бях купил такъв билет за 14 май за 22,98 лв .Имаше полет София-Бургас през Варна.Билета го купих 20-на дена преди полета.Щеше да ми бъде първото излитане от Варна На варненското летище имам само 2 кацания.Щеше ......,но ми се обадиха от Bulgaria Air 3,5 часа преди полета и ми обясниха ,че за полета са имали достатъчно пътници до Бургас и са го разделили на 2 самостоятелни полета София-Варна и София-Бургас ,така че няма да мога да летя Варна-Бургас.Казаха ми ,че нищо не могат да ми предложат като компенсация и че единственото, което ще направят е да ми върнат парите.
Depart Sat, 7 Jan CDG to NOU – 2 stops 28h 00m
This flight leaves on Saturday and arrives on Monday.
Air Austral – Flights 771 10h 50m
Take-off Sat 20:30 CDG Paris, France
Landing Sun 10:20 RUN Saint Denis, Réunion
Coach | Boeing 777-300ER (Wide-body Jet) | 10h 50m
Connection RUN Saint Denis, Réunion
1h 45m
Air Austral – Flights 771 11h 00m
Take-off Sun 12:05 RUN Saint Denis, Réunion
Landing Mon 6:05 SYD Sydney, NSW, Australia
Coach | Boeing 777-300ER (Wide-body Jet) | 11h 00m
Connection SYD Sydney, NSW, Australia
1h 35m
Air Austral – Flights 771 2h 50m
Take-off Mon 7:40 SYD Sydney, NSW, Australia
Landing Mon 10:30 NOU Noumea, New Caledonia
randi написа:Ето нещо интересно Air Austral от Paris до Noumea, New Caledonia полета е 28 часа с два технически стопа в Saint-Denis и Sydney.
Topfly написа:... Аз едвам съм издържал полет 14 часа, но 28 часа просто не мога да си го представя...
Летял съм два пъти по 11 и 10 часа до Нова Зеландия, но с почивка от 12 часа между тях и така горе долу се издържа.
Някой има ли представа как изобщо разрешават на пилотите и стюардесите да работят толкова дълго или при такива полети ги сменят?
По-рано този месец Air India успя да постави нов рекорд за най-дълъг директен полет. Полет AI173 прелетя рекордните 15300 км от Ню Делхи до Сан Франциско за впечетляващите 14 часа и 30 минути.
Необичайното за този полет бе, че маршутът премина над Тихия океан, а не както е обичайно за полетите на Air India над Атлантическия океан.
Въпреки че този маршут е по-дълъг с 1400 км, въздушните течения успяха да помогнат за поставянето на рекорда.
Екипажът използва именно посоката на вятъра, за да увеличи скоростта си и същевременно да намали както времетраенето на полета, така и използваното гориво.
Капитан Ражнеш Шарма сподели, че минавайки над Тихи океан, полет AI173 е спестил приблизително 13 тона гориво.
Досегашният рекорд за най-дълъг полет се държеше от Emirates с маршут Дубай- Оукланд, 14200км, с времетраене от 16 часа и 30 минути.
Друг любопитен факт за полет AI173 е, че заради преминаването на линията за смяна на датите самолетът, излетял на 16 октомври в 04:00 от Ню Делхи, се приземи в Сан Франциско в 06:30 местно време на същия ден.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта