Bye Bye 154

Re: Bye Bye 154

Мнениеот HORNISE » 11 Юли 2013 10:49

Има две отделни теми във връзка с кражбите на авторски материали на спотърското братство:
viewtopic.php?f=6&t=1551 и viewtopic.php?f=6&t=1596

Нека прехвърлим дискусията за видеото на Стоян в една от тях, а тук да остане само Ту5.
I take pictures, Photographic pictures...

Изображение
Аватар
HORNISE
член на екипажа
 
Мнения: 1887
Регистриран на: 16 Дек 2003 12:54
Местоположение: София

Re: Bye Bye 154

Мнениеот Toni » 17 Юли 2013 11:02

SVG написа:http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=2134467 защо ли любителското видео ми е познато?


По-интерсното в тази статия, спред мен, е следната информация: "и пак ще бъде регистрирана с руски номер".
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Bye Bye 154

Мнениеот Кристиян Благоев » 12 Сеп 2013 00:25

Какво ще кажете за това...?
http://www.aircraft24.com/en/search/sea ... mresults=2
Изображение
Аватар
Кристиян Благоев
най-спотър
 
Мнения: 394
Регистриран на: 05 Авг 2008 22:02

Re: Bye Bye 154

Мнениеот concorde » 12 Сеп 2013 14:01

Ето това се казва печалба :)
Аватар
concorde
супер спотър
 
Мнения: 1047
Регистриран на: 07 Май 2013 16:13
Местоположение: Пловдив

Re: Bye Bye 154

Мнениеот Toni » 12 Сеп 2013 19:09

concorde написа:Ето това се казва печалба :)

Да видим първо дали ще се намери купувач...
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Bye Bye 154

Мнениеот go6o » 12 Яну 2018 18:37

Оказва се че LZ-BTZ е напуснал пределите на Русия, получил е нова регистрация UP-T5410 и се намира на летището Тараз - Аулие-Ата (DMB/UADD) в Казахстан.
:arrow: https://russianplanes.net/id224015
go6o
спотър
 
Мнения: 11
Регистриран на: 12 Ное 2017 21:25

Re: Bye Bye 154

Мнениеот Toni » 12 Яну 2018 21:59

Вчера си мислих за BTZ и се чудих къде ли е... Благодаря за информацията.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Bye Bye 154

Мнениеот go6o » 27 Окт 2020 21:35

На 20.10. 2020 г. ще бъде изпълнен последният полет на Ту-154 останал на служба в гражданска авиокомпания. Полетът на АК Алроса от Мирни до Новосибирск ще е последен за Ту-154М RA-85757, а с него ще завърши експлоатацията на този тип самолети в граждански авиокомпании.
https://thebell.io/tu-154-v-sredu-vypolnit-poslednij-regulyarnyj-rejs
Ту-154 в среду выполнит последний регулярный рейс
27 ОКТЯБРЯ 2020
Лада Шамардина
Самолет Ту-154 28 октября выполнит последний регулярный рейс — последняя остававшаяся в гражданской авиации машина авиакомпании «Алроса» совершит полет из Мирного в Новосибирск, пишет отраслевое издание Frequent Flyers.
Самолету с бортовым номером RA-85757, который будет выполнять завтрашний финальный полет, больше 20 лет. Он был построен в 1992 году и летал в Иране и Белоруссии, а в последнее время — из Мирного (Якутия), где базируется «Алроса», в сибирский Иркутск и Новосибирск.
После того, как Ту-154 выполнит свой последний гражданский рейс, самолеты этого типа останутся лишь у различных правительственных организаций: специального летного отряда «Россия», МВД, ФСБ, Минобороны.
Ту-154 совершил первый полет в 1968 году. Его серийное производство началось в 1970-м, всего было выпущено 1026 машин. Самолет составлял основу парка среднемагистральных самолетов советского «Аэрофлота» и российских авиакомпаний в 1990-е. Он считается одним из самых быстрых в мире серийных пассажирских лайнеров, с крейсерской скоростью более 900 км/ч..
С конца 2000-х авиакомпании российские авиакомпании начали постепенный вывод Ту-154 из эксплуатации. Основной причиной стала сколько низкая топливная эффективность двигателей: расход топлива у Ту-154 почти в 1,4 раза больше, чем у современных западных самолетов. В 2008 году все свои Ту-154 вывела из эксплуатации авиакомпания S7 Airlines, в 2009-м ее примеру последовали «Россия» и «Аэрофлот». Советские самолеты заменили западные аналоги — Boeing 737 и Airbus A320.
go6o
спотър
 
Мнения: 11
Регистриран на: 12 Ное 2017 21:25

Предишна

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта