Topfly написа:По честото прибиране на гастарбайтерите също развива местната икономика, защото харчат повече пари в България, но ще донесе и много уикенд туристи, които до сега не са идвали в България.
Ако се намалят таксите и се субсидират някои полети с реклама не мисля, че би могло да се направи законно разграничение между традиционна авиокомпания, НТА или чартер. Таксите за всички би трябвало да паднат.
Гастербайтерите не ползват туристически услуги, техния принос е много ограничен.
Това значи, че ако от всичките пътници на полета 30% са туристи, това ще рече, че за да има финансов ефект от един турист трябва да се субсидират 3 седалки: 2 на гастербайтерите и 1 на туриста. И финансоф ефект при такава схема може да 0 или минус за държавата, но със сигурност ще плюс за хотелиерите които лобират тази идея.
Няма никаква нужда да се субсидират всичките чартърни полети до морето или ски курортите, тъй като те и без това са на печалба, а да се субсидират само чартъри до нови дестинации, не разработени и то за известен период от време.
Абсолютно неразумно е да се субсидират всички полети в България.
Това са хотелиери които гледат как да напълнят хотелите си и спекулират с информацията. В момента има ниско тарифни полети и няма никакви 2 млн, френски туристи които не могат да дойдат защото билета е бил 250 евро. И в Македония ако е имало увелечени на туристи, то след навлизането на Wizz, в България Wizz отдавно работят и вички туристи спокойно могат да дойдат и тези 2 млн. френски туристи също, в момента нищо не им пречи.
Може би ще се наложа да пиша на Орешарски. Просто се ядосвам.