До Дрезден с OS и LH (!!!много четене!!!)

До Дрезден с OS и LH (!!!много четене!!!)

Мнениеот pepsii » 02 Мар 2007 16:12

До Дрезден с OS и LH (!!!много четене!!!)
София–Виена-Дрезден с Austrian
Дрезден-Франкфурт-София с Луфтханза

Обичам разнообразието ! Затова и винаги гледам да букна маршрут в който има по всичко от малко и нещо ново и т.н. Е не винаги е взъможно но този път сколасах.

Натам с Austrian с Фокер 100 и Даш-8 , насам нестандардтен маршрут през DUS с АТR и CRJ.

20 Feb OS798 SOF-VIE
20 Feb OS217 VIE-DRS
1 Mar LH859 DRS-DUS
1 Mar LH3432 DUS-SOF

Както се оказа впоследсвтвие на връщане маршрута беше рерутнат на по стандартното :

1 Mar LH1053 DRS-FRA
1 Mar LH3430 FRA-SOF



Този ден беше лудница в къщи . Сменяха ни тръбите и хора влизаха,излизаха. Котака се чудеше какво става . А аз дори не си бях събрал багажа. Е събрах го в крайна сметка . Средният куфар този път за сравнително по дългото пътуване. И живо здраво към 16 часа отпраших към летището. Бях се чекирал по интернет още сутринта така че чек-ин + проверката на багажите + паспортната проверка ми отне 7 минути!

Местата натам бяха предварително запазени до прозореца . За навръщане (благодарение на Луфтханза) за съжаление не беше възможно.

Сребърната карта ми осигурява достъп до бизнес салона – а оттам и не лошо място за съзерцаване движението на самолетите по перона.

Вечер летището е почти пусто , час пик (следобед) е минал , а следващия (на пристигащите късно вечер ) не е дошъл ;-)

Я вижте кой кацна по това време (синичкото в центъра на снимката)

Изображение

20 Февруари 2007
OS798
SOF-VIE
Фоккер 100
ОЕ-LVE
20A

Изображение

Мястото ми беше до прозореца , между крилото и двигателя!

Ето какво се виждаше назад :

Изображение

А ето и кабината :

Изображение

След като се настанихме пилота обяви че поради многото трафик над Виена ще чакаме поне 15 минути за слот. Докато чакахме се стъмни.
След като му дадоха разрешение рулирахме с доста висока скорост

http://www.youtube.com/watch?v=g3XLYXs1MCs

и излетяхме над София.

Изображение


Ето видео от излитането и от излизането „на слънце” ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=1PrjuC9fl-g

http://www.youtube.com/watch?v=pjyUxAABiNU

Полета беше 100% пълен и отне доста време докато ни поднесат храна и напитки.
Австрийските авиолинии отново имат безплатна храна и напитки на всички полети.
За разлика от сандвича на останалите те предлагат топли хлебчета и салата + десерт в много добре оформена кутийка. Най интересното е че капака се отделя и може да бъде надписан и изпратен като картичка. Ако го направите на борда OS го изпращат по “Austrian Airmail”  Пуснах и от двата полета , едната е стигнала , другата още я чакаме :)

Eто ги картичките :

Изображение

Изображение

Кацнахме с 20 минути закъснение и ни пратиха на ръкав в C зоната . Трансфера ми до автобусните B гейтове на долното ниво ми отне 12 минути .

Изображение


20 Февруари 2007
OS217
VIE-DRS
Dash 8-Q-300
ОЕ-LTF
12F

Този полет беше навреме и отново 100% пълен.

За съжаление вече беше тъмно така че единствените ми снимки са от кабината

Изображение

И след кацането в Дрезден :

Изображение

Въпреки че полета беше сравнително кратък (50 минути) обслужването беше същото като предния полет.

Кацнахме навреме .
Колегата ми (който идваше от Париж) вече ме чакаше на летището.

И така 10 дни прекарани в работа до едно малко селце между Дрезден и Лайпциг.

Ето и задачката закачка . Къде е това ? (Кой , предполагам всички знаят :D )

Изображение

За навръщане отворен за чекиране по интернет беше само първият полет. Падна ми се 18F , според seatmap а на сайта на Луфтханза последният ред в ATR , до прозореца!

За полетите в Германия , Луфтханза ми прати и покани за чек-ин по SMS !
Навих часовника за 5:50 сутринта , поръчах и такси за тогава и захъркаах.

В 05:35 ме събуди SMS със следното съдържание :

„We apologise , but Your flight LH859 DRS-DUS 01 Mar 08:35 has been cancelled. Please call +49xxxxxxxxxx” .

Веселбата започнааа ...

Като пристигнах на летището надписа беше недвусмислен :

Изображение

Служителя на чек-ина ми обясни че полета е отменен заради лошото време в Дюселдорф (но аз все си мисля че е заради ниската натовареност – имаше други полети до там , които бяха непроменени).

След това ме попита през Мюнхен или през Франкфурт ?
Естествено че Франкфурт – мааалко е по далеч - така ще се лети повече.
Е по късно осъзнах че съм бил на кръстопът при този въпрос.

И така рерутнаха ме през Франкфурт , дадоха ми бордна карта за първия полет (до прозореца). Но по някаква причина не и за втория.

Дрезденското летище не е голямо и проверката на багажите беше общо 2 минути.
Вътре след обиколка по отворените магазини и оглеждане на обстановката се мушнах в Бизнес салона за кафе.

Изображение

На излизане помолих служителката да ме чекира за втория полет. Тя обаче отново не успя – каза че защото съм рерутнат системата и не го разрешава.

Здраве да е. Тръгнах на обиколка по прозорците и ето какво налових :

Митко ще я познае тази опашка :

Изображение

Germanwings – скоро и в София !

Изображение

Братчето на Даша дето ме докара :

Изображение

Cirrus:

Изображение

Air Berlin:

Изображение

През това време пристигна и Боинга на Луфтханза , който щеше да лети за Франкфурт.

Изображение

Обявиха 20 минутно закъснение и аз се пробвах отново (този път при служителката на гейта) да си извадя бордна карта за следващия полет. Е , спървоначално резултата беше същия , но след кратък телефонене разговор с някого – хоп Бордната карта беше вече факт – с място до прозореца!

1 Март 2007
LH1053
DRS-FRA
Boeing 737-500
D-ABJF
20A


Качихме се 737-цата (явно една от прясно преоборудваните салони)
Полета беше 70% пълен.

Изображение


и капитана обяви че заради силният вятър и многото трафик над Франкфурт ще трябва да почакаме още 10 минути . Хммм , времето за трансфер от 1 час почти изчезна!

Е , излетяхме .

http://www.youtube.com/watch?v=7zt8JzAU0Ow

Малко след това се наблюдаваше този феномен. Предполагам зашото долу валеше:

Изображение

Капитана обяви 40 минути полетно време и ни поднесоха напитки .

Тъкмо си изпих кафето и капитана обяви че времето се е влошило и ще се наложи да изчакаме ОЩЕ 15 минути преди да направим захода за кацане. Започнахме Holding pattern (как е това на български?) и беше голямо шоу защото не бяхме само ние! От всяка страна се виждаха самолети  Задръстване във въздуха!

Обещаното си е обещано – след 15 минути тръгнахме да кацаме. Имаше средна турбуленция и доста силен страничен вятър.
Ето видеото (доста лошо качество) :

http://www.youtube.com/watch?v=f_VdEadVN4s

Докато кацахме стюардесата дойде при мен и каза че полета ми за София също е със закъснение и имам 30 минути за трансфера – ако не успея – ще бъда ребукнат за вечерния полет.

Е , търчането по летища ми е любимо занимание !

Дебординга беше с автобус,който ни стовари на терминал 1А
Ето кратко видео от трансфера между 1А и 1B .

http://www.youtube.com/watch?v=IATxqUG_ga4

На гейта беше спокойно. Закъсненето беше обявено за 20 минути , които бяха изтекли вече.

Ето какво се мярна през прозореца , малко преди да ни натоварят на автобусчето.

Изображение

1 Март 2007
LH3430
FRA-SOF
A320-200
D-AIQC
6A

Мястото ми беше малко зад завесата на бизнес класата. Полета около 80% пълен.

Изображение

И тук поседяхме поне 20 минути преди да тръгнем . През това време се изреди кой ли не :

United :

Изображение

Icelandair:

Изображение

Finnair:

Изображение

Ембраер 170 на Alitalia
Изображение

И новия бейби еърбус на ТАРОМ !!! :

Изображение

Изображение

Имаше и още , но не толкова интересни .

Когато излитахме , вече валеше дъжд :

http://www.youtube.com/watch?v=6o77tQuQLz0

Луфтханза поднесе стандартните сандвичи (шунка или кашкавал) 

Полетното време беше обявено за 1 час и 40 минути .

На около час след излитането долу се видя това.

Изображение

Някой знае ли кое летище може да е?

Ето и още нещо готино да видиш във въздуха :

Изображение

Времето в София беше суперско , кацнахме откъм Кремиковци и вижте кой чакаше за излитане (Карго АТR !) :

http://www.youtube.com/watch?v=2LPGJENYa8w

След кацане също имаше какво да се види! :

MyAir:

Изображение

Ето и Еърбуса който ме докара до София :

Изображение

А ето какво щеше да ме докара ако не бяха отменили DRS-DUS:

Изображение
Но едно от хубавите неща при пътуванията са че не винаги всичко върви по план !

Благодаря за търпението на тези които дочетоха дотук !
Забравих също да спомена че багажа ми не успя да направи трансфера във Франкфурт с мен. Но ми го доставиха в къщи на следващата сутрин .



Това е , засега , очаквам вашите въпроси и коментари.
Ако някой аспект ви интересува в подробности – ще се постарая да го разширя.
Последна промяна pepsii на 04 Апр 2007 14:17, променена общо 2 пъти
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот Делян » 02 Мар 2007 17:30

супер блог! на софийското да не са сложили "self check-in"?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот harrier » 02 Мар 2007 18:00

Хубав блог! Виждам си летял на А320 с новия интериор на LH :wink:
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Pilot737 » 02 Мар 2007 18:06

Мисля че летището за което питаш е Мюнхен. Поне така мисля. Но пък един час след излитането от Франкфурт...
Аватар
Pilot737
супер спотър
 
Мнения: 1082
Регистриран на: 20 Сеп 2005 21:32
Местоположение: София

Мнениеот pepsii » 02 Мар 2007 18:32

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот pepsii » 02 Мар 2007 18:34

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 02 Мар 2007 18:35

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот pepsii » 02 Мар 2007 18:37

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот pepsii » 02 Мар 2007 18:47

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот AiBOJ » 02 Мар 2007 20:35

AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот Апостол » 02 Мар 2007 20:42

Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот BGH362 » 02 Мар 2007 22:29

BGH362
BGH362
най-спотър
 
Мнения: 212
Регистриран на: 29 Мар 2005 18:29

Мнениеот PZ » 02 Мар 2007 22:35

Аватар
PZ
по-спотър
 
Мнения: 198
Регистриран на: 03 Яну 2007 18:37
Местоположение: София

Мнениеот Stoyan » 03 Мар 2007 03:20

Еее, с кеф го изчетох и изгледах!

На български Holding pattern се казва "зона за изчакване", но се използва също "холдинг".

А явлението е типично в някой случаи.

На мен лично ми се е случвало над плътна облачност да виждам летището, но при навлизане в тях видимостта да падне значително.

Мисля, че това е феномена, за който говорите. Ако не съм прав ме поправете. :wink:
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот pepsii » 03 Мар 2007 15:34

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Следваща

Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта