Това е най-безумното пътуване, което съм правил някога. Едва след като купих билета се замислих какво съм направил и дали изобщо ще оцелея след четири 13 часови полети. Е оцелях и даже ми хареса. Равносметката 14 полета за 7 дни, 6 нови самолета, 2 нови АК и над 53 000 км във въздуха.
Всичко започна с Mileage Run на Иберия, която продаваше билет Париж Орли-Мадрид със спирки в Лондон и Сингапур. Веднага се сформира една А.нет група достатъчно луди за да направят това пътуване.
Първият проблем с който се сбъсках беше, че нямаше как да се стигне от София до Орли и за това ми се наложи смяна на летища в Париж - нещо което не препоръчвам на никого. Реших, че най-удачно да летя предния ден и да се наспя преди това безумие. Букнах SOF-FRA с България ер и на следващия ден FRA-CDG. Неприятната изненада дойде 14 дни преди пътуването под формата на имайл от агента ми, че Бг ер са си анулирали полета.
От Бг ер ми казаха, че са информирали агента 15 дни преди пътуването и нямат никакви задължения към мен. Така се наложи да купувам нов билет и да добавя Амстердам и Стохколм към пътуването. Поне добавих и 717 и цели две нови АК Blue 1 и SAS. За прибиране избрах Ер Сърбия и останах повече от доволен.
Ето и добра илюстрация на това което направих 4 пъти:
В Амстердам имах среща на терасата. Това наистина на приятелски настроеното летище
Превю на този рядък самолет
Mясто за спотинг без ограда!
Само това е безплатно при Скандинавците:
Брей колко интересни АК имат тук:
Домакините.
Най-накрая:
Само един ред бизнес класа с 2ма пътника.
На това му казвам стая с гледка. Добро утро Франкфурт!
Babybus to Paris
Тук Ер Франс заслужават похвала
Личи си кой е водещият играч тук:
Чао и до нови срещи А318
Горещо препоръчвам при тези трансфери да се ползва автобуса между ORY и CDG. Марак и не много редовен и бавен е доста по-добър от онова гнусно и претъпкано място наречено парижко метро.
Ето къде ме чакаше останалата част от групата.
Приятно, но като цяло нищо специално.
Първият ми полет с Бритиш!
Още двама луди
Няма как да очакваш друго от англичаните.
Т5 наистина страхотно място:
Моят първи 777 при това чисто нов на има няма и 1 година.
Дали да седна тук.......
...или тук.....
Уви това е моето място:
Приятна вечеря:
Кацаме:
На сингапурска земя:
Излизайки на чист влажен въздух дори и при само 28 градуса разбираш, защо не е хубаво да посещаваш тази част на света по това време на годината.
Аз просто неможех да дишам.
Спирка за един бърз душ преди обратно към Лондон.
Mоята първа среща с 747 Queen of the skies:
Самолета уви не беше нов, но определено си има своя чар.
Тук уви тока свърши. Нямах батерия да заснема 767.
За това снимки от Мадрид:
Единия от групата реши, че това пътуване му е малко и замина за Ибиза. Остналите 4ма направихме страхотна вечеря в Мадрид и откарахме чак до полунощ.
На следващия ден Т4.
Бизнес салона на Иберия се оказа наистина впечатляващ:
Без коментар:
Един А340 моля:
Като цяло приятен полет. А340 на Иберия нямаше IFE, но на кого ли му трябва за 2 часа.
Лондон!
Lounge time:
Този път самолета беше празен и имах шанса да спя на 3 седалки!
След 8 часов сън беше време да се правят планове за разглеждане на Сингапур.
И самият Сингапур:
Един известен главно със своят басейн на покрива
Кой от двата полета до Лондон да избера?
Ибрах BA11 и 777
Малко спотинг на LHR
Една мечта:
15 мин. закъснение заради важните гости.
Ето ги и тях самите:
Забавната част. На паспортен контрол човека си търсеше виза в моя паспорт, след като не намери и видя в една тетрата, че България е също част от ЕС все пак тръгна да ми бие печат в паспорта. Аз го подканих и получих печат от Орли!
След което си отвисяхме 2 часа чакайки рейса.
Не много комфортен, но за сметка на това много евтин хотел.
Съседни страни, съседни гишета.
Доста добре изглежда:
След 6 полета с тях спокойно мога да заявя, че стюардесите са им най-красивите и любезни.
Bulgaria air - не мерси!
Определено приятно
Даже имаше метални прибори.
София най-накрая
Каква по-приятна изнада от Антония Мишура да пътува с теб. Естествено една карама журналисти я чакаха.
София за финал. Домът е най-хубавото място, защото от него започва всяко ново пътуване.
SAS-доста интересна АК марак и в повечето отоношения да прилича на лоу-кост
British airways-Класи на всички останали с които съм летял дълги полети. Храната наистина не е нещо особенно, но екипажите и самолетите са супер.
Терминал 5 също!
Air Serbia-Като изключим липсата на OLCI определено една от най-добрите АК с който съм летял. Екипажи, самолети, Белград е много удобно за трансфери летище. При тях както и при British airways имаше на всичките ми полети включване на капитана с подробно описание на маршрут и т.н.
Незнам до каква степен съм успял да пресъздада това безумие, защото все още незнам къде съм.
P.S. Блога се посвещава на 4мата с които направих това невероятно пътуване. Без тях просто не бих тръгнал.