Предишия мини-блог го писах както разбрахте от Варна, сега е време да разкажем как стигнах дотам...
Със любимия ми сутрешно-неделен полет на Уиз...
До нас се мъдри Боuнг на Ол Уаит...
Кацаме във Варна и минаваме покрай тези Ту-та...
Полета беше приятен, пълен an около 80%, за първи път отсъстваха характерните за Уиз напоследък намусени кифли... С две думи огромен напредък по вътрешните полети : Уиз махнаха кифлите, Бг ер кроасаните...
LZ-WZA in Varna :
AWA 737 :
Уиз отдалеч...
Air Finland 757 :
Времето във Варна мина бързо, препоръчвам ви Хотел Aqua, за сравнително добра цена ( с малко късмет ако има още LCR - low cost rooms за 60 лева) получавате невероятна закуска (една от най-добрите които съм виждал, Хилтон ряпа да яде...), сауна, фитнес, интернет...
Между другото се upgrade-нах в бизнес с AWA...
Bulgarian Air Charter MD8x
AWA form VIE :
LZ - BOW = LZ (Bulgaria) - BO (Boeing) W (White)
LZ - LD* (Ludo
)
Transaero 767 :
S7 310 :
Air - незнам как беше... from Odessa :
Transaero 747 :
Тук естествено белите (или по скоро Варна Airport Handling) трябваше тотално да се омацат с кафяво (да не уточнявам какво...) и изнервиха всички пътници, решавайки да отворят check-ина 1 час преди полета нагло обяснявайки на 30-ната души събрани отпред че така било правилото! , защото полета бил вътрешен!!! Така и не разбрах каква е логиката след като на Варна International (биещо леко на Каспичан Bus Station) по инфраструктура, вътрешните полети минават заедно с всички останали европейски, руски, ирански, израелски през проверка, граница, митница..., само дето не искат софийски визи... И се озоваваш в бордна зала 20 минути преди полета (чакал след над 600 души за 747-цата, 757 на ВИМ и няколко 737 и МД-та).
4-мата пътници от бизнес класата единодушно взехме решение че ще чакаме да дойдат да ни потърсят от бизнес салона, което и направихме...
Естествено че звъннах да попитам това прословуто правило с единия час откога съществува, след като на предишния полет преди 3 дни го нямаше... Увериха ме че няма и ми дадоха мейл на които да пиша, което и направих...
И докато описвам това какво получавам : мейл от Уиз...
Спомняте ли си това?
LZ-EZY написа:Тук едно намръщено недоразумение наричащо се Теди и погрешка взето за стюардеса се опита да ми обясни с полуназидателен, полуистеричен глас как било забранено да се снима самолета и да изтрия снимките...Но аз реших да не си развалям деня и я отминах с пренебрежение...
Ето и позицията на Уиз :
Уважаеми г-н Василев,
За съжаление наистина не сте първият пътник, имащ оплаквания от въпросната стюардеса. Бихме желали да Ви уведомим, че е изпратена информация към нейния супервайзър, и са предприети необходимите мерки. Разбира се, няма никакъв проблем да правите подобни снимки. Надяваме се, че този малък инцидент не е развалил мнението Ви за авиокомпанията.
Лек и успешен ден!
С уважение,
Йоан Иванов
Wizz Air Customer Relations
Така сега ще чакам отговор от Casper...
Бате...
Разочаройван сам че не е набора (-HBB), на които в бизнес са кресла, докато на този батко са си обикновени седалки...
Наоколо Даш на OS,VIA, Norwegian, 747+757...
Тръгваме, минаваме покрай дашчето, готово да ни последва, казваме довиждане на Варна...
Аз, батко, облаците и нещо различно от кроасана...
И малко изкуство, най вероятно оцеляло от предишния собственик...
Кацаме в София, там обичайните заподозрени... 757 на DHL...
LZ-HBZ :
Набора и единия перко са на ремонт...
Casper :
Засега е това, до скоро на борда на вътрешните полети на SAS (Spas Air System)...