Нюарк-Мемфис-Батон Руж

Нюарк-Мемфис-Батон Руж

Мнениеот pepsii » 09 Ное 2006 03:19

Нюарк-Мемфис-Батон Руж
(част 2 от малко по-дългото пътуване)

Тъй като скоро ще политам наобратно реших да нахвърля и част 2 .

Пълния маршрут е по долу , но ще го разделя на части за да не стане много дълго.

С A3 и NW бяха полети икономична класа , LX – бизнес.

A3 951 01NOV SOF-ATH
LX1831 01NOV ATH-ZRH
LX 018 01NOV ZRH-EWR

NW1255 02NOV EWR-MEM
NW1514 02NOV MEM-BTR

NW1513 11NOV BTR-MEM
NW 282 11NOV MEM-DTW
NW 895 11NOV DTW-JFK

LX 023 11NOV JFK-GVA
LX1822 12NOV GVA-ATH
A3 952 12NOV ATH-SOF



Нищо впечатлително в част 2 освен че и двата полета бяха DC-9-31 – сигурно над 30-годишни. Ще се разровя в airliners.net да проверя точно , но рекорда ми така или иначе е с NW – N960N , произведен в далечната 1968 . Второ място ? Пак NW - N9340 - Доставен Май 1969.

Поспах си доста добре , но така или иначе заради разликата във времето бях на крак още в 04:00 . Вместо да чакам шатъла , който бях запазил в 05:00 си теглих един душ и бях на рецепцията в 04:20. Тръгнахме точно в 04:30 и 10 минути по късно бях на терминал Б на Нюарк.

Чекирах се на гише , тъй като машината ме заплю че нямам електронен билет.
Естествено бордната ми карта веднага беше маркирана SSSS.

Изображение

Спомням си един единствен път пътуване до щатите без зловещото SSSS .
Един път дори откриха следи от екплозиви в чантата на лаптопа ми (е можело да бъдат и следи от някои лекарства – казаха по късно) та се наложи да я сменя! За тези които не са се сблъсквали – SSSS на бордната карта означава че по някакви критерии ( а може би и по случен признак) си избран за допълнителна проверка. Ако на някой му е интересно мога да нявляза в подробности , но като цяло това означава забавяне на поста за проверка на багажа от 5 до 50 минути .

Е този път следи от експлозиви нямаше и бързичко закрачих към гейта да намеря нещо за закуска.

Изображение


02 Ноември 2006
NW1255
EWR-MEM
DC-9-30
N8920E

Закусих , кльопнахме се в студения DC-9 и навън заваля.

Изображение

По интериора не може да се каже че самолета е толкова стар.

Изображение

Шума при излитане обаче няма нищо общо с другите и не може да бъде сбъркан :-)

Кетъринг няма – само кафе или чай и безалкохолни напитки. Пийнах едно кафе и задремах. Когато се събудих вече се снижавахме над Мемфис.

Изображение

И за двата полета си бях запазил местата по интернет – но уви – единствените свободни места до прозореца бяха над крилото. Но ,като в поговорката когато живота ти дава лимони , прави лимонада. Перефразирано като се паднеш над крилото – снимай го ;-)

Изображение

Ето и видео от кацането :
http://www.youtube.com/watch?v=BFQ8nED55VE

Нямаше много движение и на апрона.

Изображение

Следващият полет беше навреме и само три гейта по-надолу от този от който слязохме.


02 Ноември 2006
NW1514
MEM-BTR
DC-9-30
N8926E


Пак DC-9 . Учудващо и двата полета , въпреки ранния час бяха доста пълни. Предишният около 80% , този около 60%.

Полета беше 50 минути и докато се усетя вече кацахме. Е , 10 дена ще поработя и хайде на обратно .

Това е , засега !

Очаквам вашите забележки , въпроси и коментари!
Последна промяна pepsii на 01 Дек 2006 12:19, променена общо 3 пъти
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот atzah » 09 Ное 2006 10:17

По интериора не може да се каже че самолета е толкова стар


Ако не се лъжа около 1997 всички ДЦ-9 на NWA са преоборудвани с 717-style interior.
atzah
супер спотър
 
Мнения: 750
Регистриран на: 08 Дек 2004 00:57
Местоположение: София

Добавих и видео.

Мнениеот pepsii » 01 Дек 2006 12:20

Ето и видео от кацането в Мемфис :
http://www.youtube.com/watch?v=BFQ8nED55VE

Ако може админа да прибави мод (нещо като това http://forums.punbb.org/viewtopic.php?id=12627 ) за да ембедваме Youtube видео файлове директно ?
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта