Нюарк-Мемфис-Батон Руж
(част 2 от малко по-дългото пътуване)
Тъй като скоро ще политам наобратно реших да нахвърля и част 2 .
Пълния маршрут е по долу , но ще го разделя на части за да не стане много дълго.
С A3 и NW бяха полети икономична класа , LX – бизнес.
A3 951 01NOV SOF-ATH
LX1831 01NOV ATH-ZRH
LX 018 01NOV ZRH-EWR
NW1255 02NOV EWR-MEM
NW1514 02NOV MEM-BTR
NW1513 11NOV BTR-MEM
NW 282 11NOV MEM-DTW
NW 895 11NOV DTW-JFK
LX 023 11NOV JFK-GVA
LX1822 12NOV GVA-ATH
A3 952 12NOV ATH-SOF
Нищо впечатлително в част 2 освен че и двата полета бяха DC-9-31 – сигурно над 30-годишни. Ще се разровя в airliners.net да проверя точно , но рекорда ми така или иначе е с NW – N960N , произведен в далечната 1968 . Второ място ? Пак NW - N9340 - Доставен Май 1969.
Поспах си доста добре , но така или иначе заради разликата във времето бях на крак още в 04:00 . Вместо да чакам шатъла , който бях запазил в 05:00 си теглих един душ и бях на рецепцията в 04:20. Тръгнахме точно в 04:30 и 10 минути по късно бях на терминал Б на Нюарк.
Чекирах се на гише , тъй като машината ме заплю че нямам електронен билет.
Естествено бордната ми карта веднага беше маркирана SSSS.
Спомням си един единствен път пътуване до щатите без зловещото SSSS .
Един път дори откриха следи от екплозиви в чантата на лаптопа ми (е можело да бъдат и следи от някои лекарства – казаха по късно) та се наложи да я сменя! За тези които не са се сблъсквали – SSSS на бордната карта означава че по някакви критерии ( а може би и по случен признак) си избран за допълнителна проверка. Ако на някой му е интересно мога да нявляза в подробности , но като цяло това означава забавяне на поста за проверка на багажа от 5 до 50 минути .
Е този път следи от експлозиви нямаше и бързичко закрачих към гейта да намеря нещо за закуска.
02 Ноември 2006
NW1255
EWR-MEM
DC-9-30
N8920E
Закусих , кльопнахме се в студения DC-9 и навън заваля.
По интериора не може да се каже че самолета е толкова стар.
Шума при излитане обаче няма нищо общо с другите и не може да бъде сбъркан
Кетъринг няма – само кафе или чай и безалкохолни напитки. Пийнах едно кафе и задремах. Когато се събудих вече се снижавахме над Мемфис.
И за двата полета си бях запазил местата по интернет – но уви – единствените свободни места до прозореца бяха над крилото. Но ,като в поговорката когато живота ти дава лимони , прави лимонада. Перефразирано като се паднеш над крилото – снимай го
Ето и видео от кацането :
http://www.youtube.com/watch?v=BFQ8nED55VE
Нямаше много движение и на апрона.
Следващият полет беше навреме и само три гейта по-надолу от този от който слязохме.
02 Ноември 2006
NW1514
MEM-BTR
DC-9-30
N8926E
Пак DC-9 . Учудващо и двата полета , въпреки ранния час бяха доста пълни. Предишният около 80% , този около 60%.
Полета беше 50 минути и докато се усетя вече кацахме. Е , 10 дена ще поработя и хайде на обратно .
Това е , засега !
Очаквам вашите забележки , въпроси и коментари!