Батон Руж-Мемфис-Детройт-Ню Йорк

Батон Руж-Мемфис-Детройт-Ню Йорк

Мнениеот pepsii » 24 Ное 2006 13:38

Батон Руж - Мемфис – Детройт – Ню Йорк (JFK)
(част 3 от малко по-дългото пътуване)

Пълния маршрут е по долу , но ще го разделя на части за да не стане много дълго.

С A3 и NW бяха полети икономична класа , LX – бизнес.

A3 951 01NOV SOF-ATH
LX1831 01NOV ATH-ZRH
LX 018 01NOV ZRH-EWR

NW1255 02NOV EWR-MEM
NW1514 02NOV MEM-BTR

NW1513 11NOV BTR-MEM
NW 282 11NOV MEM-DTW
NW 895 11NOV DTW-JFK

LX 023 11NOV JFK-GVA
LX1822 12NOV GVA-ATH
A3 952 12NOV ATH-SOF

Работа , работа , но в крайна сметка време за един блог винаги ще се намери :-)

Част 3 започна с доста ранно ставане ( 04:00 ) . Както се оказа времето го бях разчел идеално.

Бях оправил сметката в хотела предната вечер , колата заредена догоре , багажа събран .

Излюпих се и за има няма 20 минути бях на летището. Паркирах колата , пуснах документите и ключовете в кутията на Hertz и довклякох куфарите до чек-ина на Northwest. Всички места запазени предварително по интернет , включително и за последният полет който много странно показваше пълен , после 3-4 дни преди полета се отвори , и после 2 дни преди полета пак беше пълен. Нещо което забелязах в seat-reservationa на Northwest по интернет е че ако полета продължава за някъде (т.е. полет с еднакъв номер и междинна спирка) и ти си резервираш място само за единия сегмент – мястото остава блокирано и за втория! Така че реално може на доста празен полет да показва всичко блокирано ако следващия(предишния) сегмент е пълен. В такъв случай май е по добре да не се резервира място а да си поискаш на самия чекин.

Та тъй. Изненадата тук беше багажа – чекираха го до София , но заради големия брой на сегментите компютърната им система не можа да изпечата етикетите и се наложи да ги пишат на ръка. Цялата процедура отне около 20 минути.

Иначе летището на Батон Руж е малко и много приятно - само 7 минути по късно бях на гейта.

Изображение

Там , отново изненада – 10 минути преди часа на излитане обявиха че още чакат екипажа !

Времето за излитане мина и след още 5 минути екипажа най сетне се появи.
По късно капитана обяви че транспортната им компания не дошла да ги вземе от хотела , та се наложило да викат такси :-)!

11 Ноември 2006
NW1513
BTR-МЕМ
DC-9-30
N787NC
10F

Въпреки перипетиите и късния бординг излетяхме само след 20 минути . Капитана обяви че ще кацнем в Мемфис само с 5 минути закъснение от графика!

Няма по добър начин да посрещнеш изгрева :

Изображение

В мемфис закусих набързо и се метнах на следващия полет. Този път 757 – малко разнообразие :-)

Докато рулирахме към пистата за излитане видях самолет на Airtran затънал отстрани в тревата! Жалко че беше далеч и не можах да снимам.

11 Ноември 2006
NW282
MEM-DTW
Boeing 757
N535US
30A

Самия полет беше много добър , но времето беше все по лошо и по лошо колкото по на север отивахме.

На кацане беше мъгливо и с нисък таван на облачността.

Изображение

видео от кацането

http://www.youtube.com/watch?v=UxJIIL1o6uc

http://www.youtube.com/watch?v=JuxADcXK2hY

Детройтското летище е едно от хубавите в щатите. Голямо ,светло и просторно.

Изображение

Лесен трансфер с влакче :

Изображение

11 Ноември 2006
NW895
DTW-JFK
DC-9-30
N600TR
10F

Наредихме се на опашката и след доста дълго чакане ( 15-20 мин) излетяхме.

Изображение

Пак DC-9 – този доста по употребен от предишните .

На снижаване прелетяхме почти директно над Манхатън.

Изображение

И над Централ парк .

Изображение

A ето какво правиха съседите ми по седалка :

Изображение

Минахме над океана , направихме завой и започнахме да се снижаваме.

Изображение

видео от кацането

http://www.youtube.com/watch?v=lO44Fj1BJGM

http://www.youtube.com/watch?v=pWho13gro9A


На JFK беше учудващо тихо и спокойно.

Изображение

Това е , засега !

Очаквам вашите забележки , въпроси и коментари!
Последна промяна pepsii на 26 Яну 2007 19:17, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот mitkobiker » 25 Ное 2006 01:01

Като не си прехвърлял багаж- той дойде ли с теб в София?
Бая сегменти са наистина, че и различни класи...чудо е ако са се справили с доставката :shock:
Видях, че си се возил на 757 с winglets :roll: а как са тези машини като комфорт в кабината?
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2544
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот pepsii » 26 Ное 2006 23:26

mitkobiker написа:Като не си прехвърлял багаж- той дойде ли с теб в София?
Бая сегменти са наистина, че и различни класи...чудо е ако са се справили с доставката :shock:
Видях, че си се возил на 757 с winglets :roll: а как са тези машини като комфорт в кабината?

ами дойде! и аз се изненадах! ;) на 757 ми е втори път - комфорта и возията е като на А321 . Като усещане (съсвсем субективно) е много по близо до 737 отколкото до 767 например. Просто един мноого дълъг 737 :)
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Ето и ...

Мнениеот pepsii » 26 Яну 2007 19:15

... видео от кацането в Детройт

http://www.youtube.com/watch?v=UxJIIL1o6uc

http://www.youtube.com/watch?v=JuxADcXK2hY

... видео от кацането в Ню Йорк

http://www.youtube.com/watch?v=lO44Fj1BJGM

http://www.youtube.com/watch?v=pWho13gro9A
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот Делян » 27 Яну 2007 00:16

на JFK си кацнал по 13L.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот pepsii » 29 Яну 2007 15:41

Delyan Kovachev написа:на JFK си кацнал по 13L.


готин заход. Със сигурност най интересният с който съм кацал на JFK.

Въпреки че захода към LGA предлага по добри гледки !
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта