Батон Руж - Мемфис – Детройт – Ню Йорк (JFK)
(част 3 от малко по-дългото пътуване)
Пълния маршрут е по долу , но ще го разделя на части за да не стане много дълго.
С A3 и NW бяха полети икономична класа , LX – бизнес.
A3 951 01NOV SOF-ATH
LX1831 01NOV ATH-ZRH
LX 018 01NOV ZRH-EWR
NW1255 02NOV EWR-MEM
NW1514 02NOV MEM-BTR
NW1513 11NOV BTR-MEM
NW 282 11NOV MEM-DTW
NW 895 11NOV DTW-JFK
LX 023 11NOV JFK-GVA
LX1822 12NOV GVA-ATH
A3 952 12NOV ATH-SOF
Работа , работа , но в крайна сметка време за един блог винаги ще се намери
Част 3 започна с доста ранно ставане ( 04:00 ) . Както се оказа времето го бях разчел идеално.
Бях оправил сметката в хотела предната вечер , колата заредена догоре , багажа събран .
Излюпих се и за има няма 20 минути бях на летището. Паркирах колата , пуснах документите и ключовете в кутията на Hertz и довклякох куфарите до чек-ина на Northwest. Всички места запазени предварително по интернет , включително и за последният полет който много странно показваше пълен , после 3-4 дни преди полета се отвори , и после 2 дни преди полета пак беше пълен. Нещо което забелязах в seat-reservationa на Northwest по интернет е че ако полета продължава за някъде (т.е. полет с еднакъв номер и междинна спирка) и ти си резервираш място само за единия сегмент – мястото остава блокирано и за втория! Така че реално може на доста празен полет да показва всичко блокирано ако следващия(предишния) сегмент е пълен. В такъв случай май е по добре да не се резервира място а да си поискаш на самия чекин.
Та тъй. Изненадата тук беше багажа – чекираха го до София , но заради големия брой на сегментите компютърната им система не можа да изпечата етикетите и се наложи да ги пишат на ръка. Цялата процедура отне около 20 минути.
Иначе летището на Батон Руж е малко и много приятно - само 7 минути по късно бях на гейта.
Там , отново изненада – 10 минути преди часа на излитане обявиха че още чакат екипажа !
Времето за излитане мина и след още 5 минути екипажа най сетне се появи.
По късно капитана обяви че транспортната им компания не дошла да ги вземе от хотела , та се наложило да викат такси !
11 Ноември 2006
NW1513
BTR-МЕМ
DC-9-30
N787NC
10F
Въпреки перипетиите и късния бординг излетяхме само след 20 минути . Капитана обяви че ще кацнем в Мемфис само с 5 минути закъснение от графика!
Няма по добър начин да посрещнеш изгрева :
В мемфис закусих набързо и се метнах на следващия полет. Този път 757 – малко разнообразие
Докато рулирахме към пистата за излитане видях самолет на Airtran затънал отстрани в тревата! Жалко че беше далеч и не можах да снимам.
11 Ноември 2006
NW282
MEM-DTW
Boeing 757
N535US
30A
Самия полет беше много добър , но времето беше все по лошо и по лошо колкото по на север отивахме.
На кацане беше мъгливо и с нисък таван на облачността.
видео от кацането
http://www.youtube.com/watch?v=UxJIIL1o6uc
http://www.youtube.com/watch?v=JuxADcXK2hY
Детройтското летище е едно от хубавите в щатите. Голямо ,светло и просторно.
Лесен трансфер с влакче :
11 Ноември 2006
NW895
DTW-JFK
DC-9-30
N600TR
10F
Наредихме се на опашката и след доста дълго чакане ( 15-20 мин) излетяхме.
Пак DC-9 – този доста по употребен от предишните .
На снижаване прелетяхме почти директно над Манхатън.
И над Централ парк .
A ето какво правиха съседите ми по седалка :
Минахме над океана , направихме завой и започнахме да се снижаваме.
видео от кацането
http://www.youtube.com/watch?v=lO44Fj1BJGM
http://www.youtube.com/watch?v=pWho13gro9A
На JFK беше учудващо тихо и спокойно.
Това е , засега !
Очаквам вашите забележки , въпроси и коментари!