Натам - Насам до Аржентина

Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот pepsii » 06 Апр 2009 17:43

Натам - Насам до Аржентина


Това пътуване му се каня поне от три години. Е , който чака , дочаква и така се стигна до следното :

София - Дюселдорф - Мадрид - Сан Паоло - Буенос Айрес - Игуасу - Буенос Айрес - Кордоба
Кордоба-Буенос Айрес - Сан Паоло - Мадрид –Брюксел- Мюнхен - София

Lufthansa + Iberia + British + Lan + SN Brussels

LH3433 W 08MAR 7 SOFDUS HK2 1515 2 1555 1735
IB3597 P 11MAR 3 DUSMAD HK2 0750 1020
IB6821 P 11MAR 3 MADGRU HK2 4S 1210 1900
BA 247 B 12MAR 4 GRUEZE HK2 1 0700 1050
LA4030 O 12MAR 4 AEPIGR HK2 1410 1554
LA4027 H 15MAR 7 IGRAEP HK2 1450 1640
LA4218 H 15MAR 7 AEPCOR HK2 1900 2020
LA4211 O 28MAR 6 CORAEP HK2 1430 1542
BA 246 B 30MAR 1 EZEGRU HK2 1215 1450
IB6820 P 30MAR 1 GRUMAD HK2 1 1940 1035+1
SN3722 N 31MAR 2 MADBRU HK2 1105 4 1220 1440
SN2645 N 31MAR 2 BRUMUC HK2 1515 M 1615 1740
***IB3564 P 31MAR 2 MADMUC HK2 4 1600 1825
LH3438 W 31MAR 2 MUCSOF HK2 1845 2 1925 2215

За по прегледно ще го разделя на 3 части – горе долу хронологично:

Част 1
„Натам”
София-Дюселдорф
Дюселдорф-Мадрид-Сао Пауло-Буенос Айрес

Част 2
„Насам-Натам”
Буенос Айрес – Игуазу - Буенос Айрес– Кордоба – Буенос Айрес

Част 3
„Насаааааааа-36часа-аааааам”
Буенос Айрес – Сао Пауло – Мадрид – Брюксел – Мюнхен - София

И така след сравнително тихичко започване на година я докарахме до доста интензивен двуседмичен проект в Кордоба, Аржентина . Естествено винаги е полезно да се съчетае полезното с приятното , та пуснах малко отпуска преди и след това (уви графика се пълни непрекъснато и промените са трудни). След като няма много време решихме да видим поне едно нещо като хората (Игуазу) + ден и половина в Буенос Айрес. Като пробавим и уикенд в провинция Кордоба и осмомартенска суши вечеря в Дюселдорф нещата съвсем се оформиха.

От сега да предупредя – снимки много няма , както и видео. Ако нещо конкретно ви интересува питайте ще се постарая да изровя и разширя тази част. Причините за това са комплексни :-)

И така :

София-Дюселдорф
LH 3433 /08MAR
D-ACRD
CRJ200
5А,C

TOOK OFF 1553
AIRCRAFT LANDED 1738

Онлайн чекин , месетнца напред до прозореца.

На 8ми март си беше студено и мрачно. Луфтханза вече не пускат гост в бизнес ложата за FTL (не че беше по правилата като пускаха де). На летището беше почти пусто. Автобусен гейт на ниво 0 .

С готина гледка към пуш бака на полета за Франкфурт.

Изображение

Борднахме се навреме , затоварване около 90% !

Излетяхме над София :

http://www.youtube.com/watch?v=Vd1U_CIqNF0

Полетно време обявено за 2 часа и 40 минути .
Все още сервират и топла храна , най вероятно защото полета е над 150 минути.

По маршрута ни облаците се поразнесоха :

Изображение

Прелетяхме над Балатон :

Изображение

Забелязах че трасето ние доста натоварено , непрекъснато се разминавахме надминавахме и т,н, с други самолети.

Изображение

Меко кацане в Дюселдорф :

http://www.youtube.com/watch?v=nCZYIcxN-vA

Последваха няколко дни работа до Сряда сутринта , когато се метнахме рано рано на таксито за дъългичкият ден на път към Южна Америка.

Първа отсечка Дюселдорф Мадрид с Иберия .

Този път чек ин на гишето , но пък рекуестнатите места бяха спазени , бордни карти до Sao Paulo , багажа чекиран до EZE (забележете) !

Дюселдорф-Madrid
IB3597/11MAR
EC-HDK
A320
6E,F

Ето го на гейта :

Изображение

Вътрешните полети на Иберия са си лоу кост история . Храна и напитки се заплащат , самолетите са в HD конфигурация.Дори джобовете са вдигнати нагоре за да има повече място за колената (ние сме дребнички и си беше направо широко)

Изображение

Като цяло самолета беше новичък и чистичък , затоварване 70-80%:

Изображение

Безпроблемен полет , хубаво време по пътя . Има някъде и снимки от снежните Пиринеи , но не можах да ги изровя.

Кацнахме на терминал 4. Трансфера до 4s е безпроблемен и бърз.


Madrid-Сао Пауло
IB6821/11MAR
EC-IDF
A340-300
9K,L

Доста 340-ки бяха наредени :

Изображение

За момент си помислих че са ни сменили 340-300 с – 600 :

Изображение

Но уви нашия беше този:

Изображение

Всички май тръгнаха в група един след друг :

Изображение

Още един дългуч:

Изображение

И излитане с плааавен набор :

http://www.youtube.com/watch?v=YQ5YpWYtB_w


Местата ни бяха вторят ред от економи кабината , малко пред крилото.

Изображение

Затоварването обаче беше не повече от 30-40% така че свободни места колкото щеш. В крайна сметка имахме по цял ред ;-)

Полетно време 10 часа и 50 минути , от време на време турбуленция. Храната и обслужването бяха добри . Ентертейнмънта – от миналия век – два филма и кратки предавания на екрани тук там из кабината.

Ето пък с какво се забавляваше половинката :

Изображение

Като цяло много добър полет. Кацнахме в Сао Пауло с около 30 минути закъснение. Реших да се презастраховам и да видим дали няма да ни пуснат багажа – хм , каква изненада – дойде си като стой та гледай .Та дотука с чекирането до EZE. Хапнахме бразилски хляб и печени картофи , почакахме доста за шатъла до хотела за нощта и добре поспахме.

На сутринта се дигнахме в ранни зори (беше поваляло) метнахме се на шатъла и към 05:30 бяхме на летището . Чекирахме багажа (този път , чак до Игуазу ! На учуденият ми въпрос те ли правят транфера EZE-AEP младежа гордо ми каза – ама разбира се ... Хммм ....

Дадоха ни места мноооого назад (но все пак до прозореца) , както и бордните карти на ЛАН до Игуазу. Супер!

Джъмбото на Бритиш беше вече кацнал от Лондон.

Изображение

Доста поогладняли обаче ние се метнахме пред ей туй затворено кафенце :

Изображение

Слава богу отвори 15-ина минути преди бординг – и хапнахме.

Сао Пауло – Буенос Айрес (EZE)
BA247/12MAR
G-BNLE
B747-400
50A,B



Ей го в анфас :

Изображение

Настанихме се , пак цял ред на наше разположение , затоварване около 65-70%.

Изображение

Тук вече AVOD , amenity kits и кво ли още не ;) Не е зле като за 2 часа полет.

Поднесоха ни не лоша закуска , гледах няколко ситкома и вече снижавахме към Езеиза.

Изображение

Изображение

Много ме е яд че няма видео от кацането , имаше страничен вятър и пилота доста троснато ни изтръска на пистата след което яко реверс.

Кацнахме с около 40 минути закъснение . Втурнах се да питам багажният агент (парен каша духа) за багажа , където ми се изсмяха и казаха да си го чакам . Е , дочакахме го , втурнахме се навън към предварително запазения трансфер до Аeroparque (Мануел Тиенда Леон – без грешка , онлайн резервация) и ... (следва в част 2)

Това е засега, очаквам вашите въпроси и коментари.
Последна промяна pepsii на 06 Апр 2009 17:56, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот pepsii » 06 Апр 2009 17:43

Част 2
„Насам-Натам”
Буенос Айрес – Игуазу - Буенос Айрес– Кордоба – Буенос Айрес

Мдааа , трансфера между международното и доместик летищата в Буенос Айрес въобще не бива да се подценява. Дават го 4 часа и си е точно така. Ние успяхме за 3 и половина . Но си беше с търчане и почти никакъв трафик по пътя.

Теерминала на АЕP приятно ме изненада . Светъл просторен – сума ти магазинчета и кафенца – страхотна гледка към пистата. Въобще – горешо препоръчвам да се прекара повече време на него , отколкото имахме ние.

Буенос Айрес - Игуазу
LА4030 /12MAR
LV-BOI
A320
25K,L

Както и еърбъса на Лан Аржентина – новичък, чист с монитори по които даваха Just Laughs .

Изображение

Тръгнахме навреме ,95% затовареност.


Я кой лети още с 737-200:

Изображение

Докъде ли летят SOL ? :

Изображение

Излетяхме над калната делта на Рио Плата :

Изображение

Изображение

Изображение

По маршрута ни беше разкъсана облачност :

Изображение

Полетно време около час и 15 минути , поднесоха ни бисквитки и напитки.

Снижихме над ей това езеро (язовир?) в далечниата се виждаше и Рио Игуазу.

Изображение

Ето и терминала на летището откъм Аржентинската страна:

Изображение
Комплект с два ръкава и въобще.

Дадоха ни едно двуврато „Шевролет” корса :D и се добрахме до хотела ни в селото (на около 20 км).

Мястото е вълшебно , горещо препоръчано !

Първия ден бяхме от Аржентинската страна , втория ден от бразилската , където нможе да летиш над водопадите с хеликоптер.


На нас ни се падна полет с новичък седем местен , заедно с немско семейство с деца.

Ето и бонус видеото от излитането :


IGU heli pad / 14MAR

MD-600N
PR-HLS

http://www.youtube.com/watch?v=KVBi1Ez17LQ


На последния ден станахме рано , събрахме багажа и – още половин ден на водопадите откъм Аржентинската страна.

Игуазу -Буенос Айрес
LА4027 /15MAR
LV-BGI
A320
2A,B
TOOK OFF 1453
AIRCRAFT LANDED 1632

Онлайн чекин за полета от предния ден така че само пуснахме багажите и след 10 минути бяхме на гейта.

Два полета по това време – на Аустрал , който тъкмо тръгваше :

Изображение

И нашия на ЛАН , който тъкмо дойде:

Изображение

Наземното обслужване щъка :

Изображение

Но като цяло – скука .

След малко МД-то на Аустрал излетя :

Изображение

Изображение

А след това и ние.
Полетно време около час , супер полет , съшия като този на идване , само дето местата ни бяха най отпред.

Кацането на AEP е жестокооооо – пистата е доста къса , летището тесничко за трафика който обслужва и за капак разположено на брега.

Уви снимките от следващия полет съм ги затрил някъде , но ще ги кача като ги намеря . включват терминала на АEP както и смяна на гумата на едно МД по време на търн-ароунд-а.

Самия полет беше
Буенос Айрес - Кордоба
LА4218 /15MAR
LV-BТМ
A320
2K,L
TOOK OFF 1905
ARRIVED 2010

Полетно време 50-ина минути – вече беше тъмно.Затоварване -50% . В Кордоба – страшен трафик , края на уикенда ,предполагам .

Към 22 бяхме в хотела , а след това 2 седмици работа + мнооого приятен уикенд в провинция Кордоба . Естествено слънчево изгаряне от неделната разходка в каньона Кондорито и съответната реанимация с много Малбек и ломо ;-)

И така доста бързо дойде и времето да поемем към Буенос Айрес .

Обеден полет , сутринта прекарана в събиране на багаж след „изпращането” Петък вечер .

Кордоба- Буенос Айрес
LА4211 /28MAR
LV-BТМ
A320
5А,B

Онлайн чек-ина на Лан работи безупречно и отваря 48 часа преди полета.

Така че за 10 минути приключихме с формалностите и седнахме да хапнем.

Ето какво се виждаше през прозорците до гейта ни :

737-200 явно са на мода в Латинска Америка :

Изображение

Както и Fairchild Metro :

Изображение

През това време Еърбъса на ЛАН кацна :

Изображение

Всички аржентински аеролинии (поне Аеролинеас Аржентина , Аустрал , ЛАН) бордват по групи – първо бизнес и майки с деца , после задните редове , най накрая предните .

Този път бяхме подготвени , ето го и видеото от излитането :

http://www.youtube.com/watch?v=eN4GPSQ2XWA

Отново кратък полет , затоварване около 80% .

Като видяхме калните канали навън , беше ясно че наближаваме :

Изображение

Завой :

Изображение

И ето го якото кацане:

http://www.youtube.com/watch?v=L17z2plKoPM


Другия плюс на AEP е че е супер малко по площ и има прозрачна ограда отвсякъде. Рай за спотърите! Имаше !

Кога е имало LAPA ? Аз не си ги спомням !?

Изображение

Ей го пак и самолета на SOL :

Изображение

И МД на Аустрал със специална ливерия:

Изображение

Оказа се че паркирахме до него:

Изображение

Ето колко всъщност тесничко е на АЕP:

Изображение

По такава стълба за пръв път слизам – поклащаше се не на шега.

Изображение

Има само два белта за багаж , планирани за 50-местни самолети ;-)

Изображение

По пътя за хотела спотинга продължи , ето какво имаше паркирано в задния двор на AEP :

Изображение

А тези , чии са – ПЛЮНА еърлайнс ?!

Изображение

Изображение

Последва ден и половина (недостатъчно според мен) под жарещото слънце в Буенос Айрес.

Следва “the long and winding road home” ;-)

Това е засега, очаквам вашите въпроси и коментари.
Последна промяна pepsii на 06 Апр 2009 22:54, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот pepsii » 06 Апр 2009 17:44

Част 3
„Насаааааааа-36часа-аааааам”
Буенос Айрес – Сао Пауло – Мадрид – Брюксел – Мюнхен - София

Деня започна с понеделнишкия трафик в Буенос Айрес. Таксито ни закъсня с 15 минути , а след това дъъълго се измъквахме от Микроцентъра.

Ето какво надминахме :

Изображение

На летището бяхме 2 часа и 10 минути преди полета. Бях се чекирал онлайн , но не бях разпечатал бордните карти .Big mistake ! това означваше редене на голямата опашка:

Изображение

Всяко зло за добро – падна ни се страхотна мацка на чек-ина , която не само говореше добър английски , не само не се шашна от маршрута и от двата багажни етикета на куфар , които трябваше да изпечати , но и ни чекира багажа , изпускайки полета Мадрид-Мюнхен на който ние нямаше да се качим .
Евала на такива хора!

По нататък –още една опашка (по-малка) – да платим departure tax.

После се качихме нагоре:

Изображение

И о , изненада – голяма опашка за секюрити.

После голяма опашка за паспортна проверка .
Абе в крайна сметка тичахме към гейта !!!

Изображение

Този път Джъмбото доста по пълно , може би около 80-85%.

Местата ни бяха доста напред в економи класата , но все пак зад крилото:

Изображение


Буенос Айрес-Сао Пауло
ВА246 /30MAR
G-CIVL
B747-400
34A,B

TOOK OFF 1240
AIRCRAFT LANDED 1454

Полетяхме малко над сушата (някакви рекички)

Изображение

После вода (и облаци)

Изображение

Хапнахме някаква закуска (или лек обяд) и започнахме снижение към GRU.

Времето не беше много добро:

Изображение

Но пък кацането този път – идеално.

На GRU трябваше да си вземем бордните карти от Иберия и да убием 4 часа.

А джъмбото го подготвяха за дългия полет до Лондон :

Изображение

На GRU цари стройна дезорганизация. Много ми прилича на някое от летищата в САЩ – празни гишета по гейтовете , схлупен таван , недостатъчно осветление. И „многоразбиращи” служители , не говореши английски ;-) . На трансфера , като чуха кодова дума Иберия - ни пратиха на гейт 10 ,където бордваха предишния полет до Мадрид. Там една девойка гледайки багажните ни етикети 7 пъти ни повтори че Бритиш са на гейт 8. Наложи се даповиша леко тон и да соча с показалец по разпечатката на електронния билет за да разебере какво искам. Разгеле с помощ от приятел ми промълви че трябва да се върна на трансфера.

Там ме изгледаха като полуидиот – нали ти казахме гейт 10 , бе , тичай ще си изпуснеш полета . Мдаааа , като се осъзнаха , заявиха че за следващия полет след 1 час пак там . разкарахме се ние , пихем кафе , разгледахме фрий шопа . Обратно на трансферното гише – няма Иберия , братче , след още половин час Иберия имаше ама и стройна опашка от 15-ина човека . поседяхме ние на опашката , след като 15 минути нито един човек не беше обслужен – хайде местете се на гейт 12. хайде пререждане на опашката , хайде висене 2 часа , щото 15 минути на човек , хайде какви ли не слухове че самолета щял да закъснее 5 часа . Абе – страшен филм! Като ни дойде реда по жестомимичния метод успяхме да си вземем и бордните карти чак до Мюнхен , че дори и да си запишем правилно багажа (отне има няма 20 минути). Доволни ударихме един тигел на терминала (ето например забраните за внос/износ в Бразилия: )

Изображение

и беше време да се качваме.


Сао Пауло-Мадрид
IB6820/30MAR
EC-GHX
A340-300
10J,K
TOOK OFF 2030
AIRCRAFT LANDED 1056
Този път пълен полет 90-95%.Местата ни запазени отпреди месец – втори ред в економи салона. Излетяхме (с 50 минути закъснение) , хапнахме , поспахме . Навън слънцето се мъчеше да изгрее :

Изображение

Пак хапнахме .
А , ето ни вече в Европа :

Изображение

Снижение и мееко кацане. Трансфера (както вче споменах) безпроблемен:

Изображение

и ето ни готови за първия полет със SN :

Изображение

Мадрид-Брюксел
SN3722 /31MAR
OO-VEP
B734
16A,B

Старичък класик 737 , но пък чист . Затоварване около 80%. До нас пак такъв 737 на Олимпик (почти съм сигурен че съм летял с него) :

Изображение

Излетяхме навреме , времето беше идеално.

SN предлага подобен на Иберия продукт – харана и напитки се заплащат , ценообразуването е на сегмент – и честно казано доста успешно се справят.

Летището в Брюксел е компактно , лесно за трансфер :

Изображение

Нямаше време за мотане до втория полет – само купихме няколко кашона с шоколадови трюфели и хайде на Аврото .

Брюксел-Мюнхен
SN2645 /31MAR
OO-DJW
ARJ85
7A,C

Около 65% затоварване и човешка конфигурация 2-3. Ние бяхме на двойката. Гледката през прозореца:

Изображение

Полета кратък и приятен , пихме кафе и ето ни на перона в Мюнхен:

Изображение

Автобусчето ни закара до Терминал 1 покрай това :

Изображение

Имахме време , така че излязохме на въздух :

Изображение

Минахме през чек-ина , заверихме си и багажите и ето ни пред гейта.

Еърбъсчето ни очакваше : Изображение

Мюнхен-София
LH3438 /31MAR
D-AILF
A319
6E,F



TOOK OFF 2004
AIRCRAFT LANDED 2237

Няма да се повтарям , но последния полет е и най „интересен” - БГ простотията няма граници .Леко закъснение заради трафик .Дори и след като рулирахме до пистата бяхме поне номер 10 в списъка.

Но пък погледахме кацания от първия ред. Жалко че светлината вече си отиваше :

Изображение

Тъй или иначе полета беше приятен ,75% затоварване, сандвич с шунка или кашкавал , изпратихме слънцето :

Изображение

И с 20-ина минути закъснение – ето ни на родна земя. Голямата ми изненада че багажа ни се появи , беше леко помрачена от счупената дръжка на единия куфар (която обаче впоследствие LH ремонтира FOC).

И тъй близо 36 часа след потеглянето ни си бяхме в къщи (за известно време)



Това е засега, очаквам вашите въпроси и коментари.
Последна промяна pepsii на 07 Апр 2009 16:59, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот silversurfer » 06 Апр 2009 20:15

Както винаги трип репорта е номер едно. :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
VIVA LA VITA !

Изображение
Аватар
silversurfer
супер спотър
 
Мнения: 1054
Регистриран на: 16 Май 2007 12:25
Местоположение: Sofia (SOF/LBSF)

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот mitkobiker » 06 Апр 2009 23:03

Целия ли полет MAD-SAO е над океана? Има ли нещо интересно за наблюдение по пътя?
AB6 313 318/9/20/21/Q/N 332/3/8/9 343/5/6 359 388 717 733-9/M8/9 74E/4/8 752/3 763 772/3 788/9/1 AN4 AT4/7 AWH AR1/8 141/2/3 C207/8 CNJ CR2/7/9/K CS1/3 DHT/2/3/4 D28/38 ER3/4 E70/5/90/5 290 FRJ F50/70/100 IL8/9 J32/41 L4T M82/3 TU3/5 SF3 S20 SU9 NDE
Изображение
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2546
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот pepsii » 06 Апр 2009 23:13

mitkobiker написа:Целия ли полет MAD-SAO е над океана? Има ли нещо интересно за наблюдение по пътя?
до колкото можах да го проследя следва западния бряг на Африка но доста отдалече . После съшото с източния бряг на Южна Америка . Навлязохме над сушата над Салвадор . Така че за наблюдение- облаци и вода ;-) Жалко че полета се падна дневен - 11 часа слънце !
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот Dreamliner » 06 Апр 2009 23:37

Супер!!! Едно inter-continental journey, каквито рядко имаме във форума!!! :wink:
Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот Делян » 07 Апр 2009 01:06

в някой части на планетата е лято......
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот Nine » 07 Апр 2009 08:07

Супер! Много хубави снимки!
Изображение
Аватар
Nine
супер спотър
 
Мнения: 892
Регистриран на: 22 Окт 2008 12:14

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот Pilot737 » 07 Апр 2009 12:29

Просто вълшебно! Накара ме да се размечтая :)
142/143/313/318/319/320/32A/32N/321/32B/332/333/343/346/359/388/717/733/734/735/736/73G/73W/738/73H/739/744/748/752/753/763/764/772/77L/77W/788/789/AR1/AR8/AS350/AT4/AT7/CR7/CS3/DH4/ER3/ER4/E70/E90/F50/F70/F100/L4T/M82/SU9
Аватар
Pilot737
супер спотър
 
Мнения: 1082
Регистриран на: 20 Сеп 2005 21:32
Местоположение: София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот george_mnt » 07 Апр 2009 13:20

Искам като порасна да стана като теб :-D :-D :twisted:
Изображение
Аватар
george_mnt
най-спотър
 
Мнения: 337
Регистриран на: 25 Ное 2007 17:57

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот merlin » 07 Апр 2009 15:33

Може би Аржентина, Чили и Уругвай са латиноамериканските държави, които са сравнително нормални.
Иска ми се повечето българи да сме като немците, този народ обикаля света постоянно...
Пепси, не ти ли беше по-евтино с Ер Франс? Имат(имаха) много добри цени до Южна Америка.
Поздрави за блога!

ПП: Яде ли аржентински стек. :mrgreen:
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот pepsii » 07 Апр 2009 15:57

merlin написа:Може би Аржентина, Чили и Уругвай са латиноамериканските държави, които са сравнително нормални.
Иска ми се повечето българи да сме като немците, този народ обикаля света постоянно...
Пепси, не ти ли беше по-евтино с Ер Франс? Имат(имаха) много добри цени до Южна Америка.
Поздрави за блога!

ПП: Яде ли аржентински стек. :mrgreen:


Благодаря на всички за коментарите!

Аржентина наистина си изглежда като нормална държава , дотса близка до БГ от близкото минало. През Бразилия само минахме за кратко и разликите са повече от очевидни.
Наистина беше края на лятото - страшна жега 35-36 градуса , облачета само тук таме. Единия ден ни удари и гръмотевична буря (с торнадо на 30-ина км от Кордоба). Интересно че в Сао Пауло и двата дни беше доста по хладно , а уж е по на север ...
Аржентински стек (и не само) да искаш . Няма нищо общо с това на което сме свикнали . Направо се топи в устата. Ето и един тип : цените на грила варират драстично : от 15 до 150 песо. Разлика във вкуса и качеството НЯМА , различна е само обстановката , покривките и дрехите на сервитьорите ;-)

Цените на билетите са интересна работа - при мен врътките бяха две - срещата в Дюселдорф и Игуазу . Другото което исках да избегна е Аеролинеас Аржентинас ... всичко това горе е на 4 билета , но ако си спомням добре DUS-MAD-GRU-MAD-MUC беше 389 евра ... според мен е повече от добре.

george_mnt - внимавай какво си пожелаваш , да не вземе да се сбъдне ;-)

скоро и последната част ...
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот Stoyan » 07 Апр 2009 16:35

Супески блог!

Само лееека поправка: Аеролинеас Архентинас.
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Re: Натам - Насам до Аржентина

Мнениеот pepsii » 07 Апр 2009 17:01

Stoyan написа:Супески блог!

Само лееека поправка: Аеролинеас Архентинас.


:oops: поправката приета ! :lol: то е ясно че поне испански трябва да понауча ...

Айде и третата част е качена :arrow:
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Следваща

Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта