Натам - Насам до Аржентина
Това пътуване му се каня поне от три години. Е , който чака , дочаква и така се стигна до следното :
София - Дюселдорф - Мадрид - Сан Паоло - Буенос Айрес - Игуасу - Буенос Айрес - Кордоба
Кордоба-Буенос Айрес - Сан Паоло - Мадрид –Брюксел- Мюнхен - София
Lufthansa + Iberia + British + Lan + SN Brussels
LH3433 W 08MAR 7 SOFDUS HK2 1515 2 1555 1735
IB3597 P 11MAR 3 DUSMAD HK2 0750 1020
IB6821 P 11MAR 3 MADGRU HK2 4S 1210 1900
BA 247 B 12MAR 4 GRUEZE HK2 1 0700 1050
LA4030 O 12MAR 4 AEPIGR HK2 1410 1554
LA4027 H 15MAR 7 IGRAEP HK2 1450 1640
LA4218 H 15MAR 7 AEPCOR HK2 1900 2020
LA4211 O 28MAR 6 CORAEP HK2 1430 1542
BA 246 B 30MAR 1 EZEGRU HK2 1215 1450
IB6820 P 30MAR 1 GRUMAD HK2 1 1940 1035+1
SN3722 N 31MAR 2 MADBRU HK2 1105 4 1220 1440
SN2645 N 31MAR 2 BRUMUC HK2 1515 M 1615 1740
***IB3564 P 31MAR 2 MADMUC HK2 4 1600 1825
LH3438 W 31MAR 2 MUCSOF HK2 1845 2 1925 2215
За по прегледно ще го разделя на 3 части – горе долу хронологично:
Част 1
„Натам”
София-Дюселдорф
Дюселдорф-Мадрид-Сао Пауло-Буенос Айрес
Част 2
„Насам-Натам”
Буенос Айрес – Игуазу - Буенос Айрес– Кордоба – Буенос Айрес
Част 3
„Насаааааааа-36часа-аааааам”
Буенос Айрес – Сао Пауло – Мадрид – Брюксел – Мюнхен - София
И така след сравнително тихичко започване на година я докарахме до доста интензивен двуседмичен проект в Кордоба, Аржентина . Естествено винаги е полезно да се съчетае полезното с приятното , та пуснах малко отпуска преди и след това (уви графика се пълни непрекъснато и промените са трудни). След като няма много време решихме да видим поне едно нещо като хората (Игуазу) + ден и половина в Буенос Айрес. Като пробавим и уикенд в провинция Кордоба и осмомартенска суши вечеря в Дюселдорф нещата съвсем се оформиха.
От сега да предупредя – снимки много няма , както и видео. Ако нещо конкретно ви интересува питайте ще се постарая да изровя и разширя тази част. Причините за това са комплексни
И така :
София-Дюселдорф
LH 3433 /08MAR
D-ACRD
CRJ200
5А,C
TOOK OFF 1553
AIRCRAFT LANDED 1738
Онлайн чекин , месетнца напред до прозореца.
На 8ми март си беше студено и мрачно. Луфтханза вече не пускат гост в бизнес ложата за FTL (не че беше по правилата като пускаха де). На летището беше почти пусто. Автобусен гейт на ниво 0 .
С готина гледка към пуш бака на полета за Франкфурт.
Борднахме се навреме , затоварване около 90% !
Излетяхме над София :
http://www.youtube.com/watch?v=Vd1U_CIqNF0
Полетно време обявено за 2 часа и 40 минути .
Все още сервират и топла храна , най вероятно защото полета е над 150 минути.
По маршрута ни облаците се поразнесоха :
Прелетяхме над Балатон :
Забелязах че трасето ние доста натоварено , непрекъснато се разминавахме надминавахме и т,н, с други самолети.
Меко кацане в Дюселдорф :
http://www.youtube.com/watch?v=nCZYIcxN-vA
Последваха няколко дни работа до Сряда сутринта , когато се метнахме рано рано на таксито за дъългичкият ден на път към Южна Америка.
Първа отсечка Дюселдорф Мадрид с Иберия .
Този път чек ин на гишето , но пък рекуестнатите места бяха спазени , бордни карти до Sao Paulo , багажа чекиран до EZE (забележете) !
Дюселдорф-Madrid
IB3597/11MAR
EC-HDK
A320
6E,F
Ето го на гейта :
Вътрешните полети на Иберия са си лоу кост история . Храна и напитки се заплащат , самолетите са в HD конфигурация.Дори джобовете са вдигнати нагоре за да има повече място за колената (ние сме дребнички и си беше направо широко)
Като цяло самолета беше новичък и чистичък , затоварване 70-80%:
Безпроблемен полет , хубаво време по пътя . Има някъде и снимки от снежните Пиринеи , но не можах да ги изровя.
Кацнахме на терминал 4. Трансфера до 4s е безпроблемен и бърз.
Madrid-Сао Пауло
IB6821/11MAR
EC-IDF
A340-300
9K,L
Доста 340-ки бяха наредени :
За момент си помислих че са ни сменили 340-300 с – 600 :
Но уви нашия беше този:
Всички май тръгнаха в група един след друг :
Още един дългуч:
И излитане с плааавен набор :
http://www.youtube.com/watch?v=YQ5YpWYtB_w
Местата ни бяха вторят ред от економи кабината , малко пред крилото.
Затоварването обаче беше не повече от 30-40% така че свободни места колкото щеш. В крайна сметка имахме по цял ред
Полетно време 10 часа и 50 минути , от време на време турбуленция. Храната и обслужването бяха добри . Ентертейнмънта – от миналия век – два филма и кратки предавания на екрани тук там из кабината.
Ето пък с какво се забавляваше половинката :
Като цяло много добър полет. Кацнахме в Сао Пауло с около 30 минути закъснение. Реших да се презастраховам и да видим дали няма да ни пуснат багажа – хм , каква изненада – дойде си като стой та гледай .Та дотука с чекирането до EZE. Хапнахме бразилски хляб и печени картофи , почакахме доста за шатъла до хотела за нощта и добре поспахме.
На сутринта се дигнахме в ранни зори (беше поваляло) метнахме се на шатъла и към 05:30 бяхме на летището . Чекирахме багажа (този път , чак до Игуазу ! На учуденият ми въпрос те ли правят транфера EZE-AEP младежа гордо ми каза – ама разбира се ... Хммм ....
Дадоха ни места мноооого назад (но все пак до прозореца) , както и бордните карти на ЛАН до Игуазу. Супер!
Джъмбото на Бритиш беше вече кацнал от Лондон.
Доста поогладняли обаче ние се метнахме пред ей туй затворено кафенце :
Слава богу отвори 15-ина минути преди бординг – и хапнахме.
Сао Пауло – Буенос Айрес (EZE)
BA247/12MAR
G-BNLE
B747-400
50A,B
Ей го в анфас :
Настанихме се , пак цял ред на наше разположение , затоварване около 65-70%.
Тук вече AVOD , amenity kits и кво ли още не Не е зле като за 2 часа полет.
Поднесоха ни не лоша закуска , гледах няколко ситкома и вече снижавахме към Езеиза.
Много ме е яд че няма видео от кацането , имаше страничен вятър и пилота доста троснато ни изтръска на пистата след което яко реверс.
Кацнахме с около 40 минути закъснение . Втурнах се да питам багажният агент (парен каша духа) за багажа , където ми се изсмяха и казаха да си го чакам . Е , дочакахме го , втурнахме се навън към предварително запазения трансфер до Аeroparque (Мануел Тиенда Леон – без грешка , онлайн резервация) и ... (следва в част 2)
Това е засега, очаквам вашите въпроси и коментари.