EWR-MUC, А340-600, Lufthansa, 2-ри юли, 2009
MUC-SOF, A319, Lufthansa, 3-ти юли, 2009
Едно от най-инфарктните пътуване до летището ми се случи на 2-ри юли, 2009. Всеки който живее около Ню Йорк знае за какво говоря. Трафика е неописуем и не знам как може нормални хора да живеят в такива условия. Обикновено ми отнема максимално 2-3 часа до JFK или EWR (Newark), но този път трафика беше нещо невероятно. Пълзяхме през целият път и някъде 2 часа преди полета бяхме някъде на половината. Някой от вас сигурно знаят, че за да си отмениш полета трабва да се обадиш най-малко 2 часа преди полета иначе губиш билета. Започнахме да звъним на българската агенция от която купихме билетите и се договорихме да презаверят билетите за същият полет, но на следващият ден. Цената беше допълнитено към $520. Започнахме да звъним на приятели да ги питаме дали може да спим в тях. Докато си карам с 5 км/час ми звънят от агенцията и ме питат къде съм защото на тях им излиза, че съм се чекирал вече. Това което се беше получило е че аз се бях чекирал оnline предният ден и затова никой не може да направи нищо по въпроса освен самият аз, но аз съм някъде по пътищата още. Това се случва някъде към четвъртият час на карането и тогава трафика малко се поотпуши и пресметнах, че остават още половин час. Същевременно звъннахме на Lufthansa да ги предупредиме че закъсняваме, не че ще задържат А340-600 за нас, но все пак да знаят хората, че сме последните. Полета беше планиран за 20:10, ние пристигнахме някъде към 19:20, но аз трябваше да оставям наетата кола първо, която разбира се не бях напълнил и затова много културно ми сложиха още $50 на картата, което в сравнение с $520 си беше едно голямо спестяване. Гишетата бяха затворени, но явно заради online чек-ина ни приеха и всичко мина на вазелинче както се казва. В случая ни спаси online чек-ина и самото закъснение на самолета с около час. Не знам дали да посъветвам летящите да се чекират online защото може да е нож с две остриета, хем си имаш место, хем може и да не те чакат ако си много късно и може да си загубиш билета. Този съвет по-скоро ще трябва да го кажат работещите на летищата или в туристическите агенции......
Както и да е най-накрая съм в терминала на EWR и един 747 на Lufthansa излита предполагам за FRA.
Нашият А340 беше голямо "жувотно".
Точно до него А340-500 на Singapore
Една кака полякиня ми беше седнала на местата, но се разбрахме на "пшичко пживо" и т.н.
Аз снимах с обектива (EF 24-105mm f/4L IS USM) на братовчед ми който бях купил преди това, но дори и с него не можеше да се види размера на самолета.
Запълването на Y класатa беше 100%.
На мен най-интересно ми беше тоалетните на долното ниво, но от снимката не може да се види много хубаво. Бяха много по-широки от стандартните тоалетни в самолетите. Имаше и малко барче с питейна вода, осветлението беше LED, a това огледало е всъщност врата на екипажа, тоест долното ниво на А340-600 е доста обширно.
Това е снимано отгоре на долу към тоалетните.
Вече сме на летището в Мюнхен. Някой популярни магазини.
Tерминала беше чист и спретнат, имаше кабинки с легла за спане.
767 на US Air
777 на United
и нашият за SOF пристига, А319
и някои общи снимки....
задава се буря
Тук ако може да се види разбира се заснежените планини малко след излитането от MUC.
Полета за SOF беше около 75-80% пълен.
Кацането след час и половина беше по RWY 09, на някой може да му е скучно но ще сложа една серия от снимки, на първите се вижда АМ "Люлин" ако не се лъжа.
Някой от спотърите работеше за Swissport?
Стандартните посетители
И като за край, новото паркче погледнато от паркинга.....
Разбира се моята гордост, да не пропусна купих си плакат от Мюнхен на самолетите които кацат там.....
Vega Air се забелязва в средата, вторият от долу на горе.