както може би се подразбира имах проблеми с превода до wizz
1. Трябваше да се преведат пари във френската сметка на wizz, намерих човек със сметка във Франция и през интернет наредихме превод, но банката го отказва защото нямахме адрес на wizz Франция! намерих някакъв адрес на сайта им и с него май стана(банката прие превода дано стигне и до wizz), но на същия този сайт няма никакви инструкции относно какъв адрес да се ползва при банков превод. Само IBAN Номера в различни държави и валути ! Какво трябва да се пише в такива случай като адрес на бенефициента?
И как искат да получат парите за 24h ot bookvaneto? Никоя банка не може да преведе пари за по-малко от 3 работни дни!
2. Относно тарифите им - някаква идея как ги определят? Мислех си че при low-cost колкото по-рано се вземе билета толкова по-евтин е но не. Днес (2 дни след като се направи гореописания превод) пробвах със същите дати и билетите бяха с по 15€ по-евтини

3. как освен с емайл мога да разбера че са получили парите? на сайта им дори не мога да видя че резервацията ми е On hold?
благодаря ви предварително за информацията