Такааа, наложи ми се спешно пътуване от Амстердам за София. Понеже напоследък обичам да си цъкам със един сайт, който би трябвало да ръчка дълбоко в резервационните системи си проверих какви са ми най-евтините възможности. Излезна Малев за 133 евро - красота. Oфертата не е достъпна онлайн, а работи само чрез туристически агент. Обаче всичките туристически агенти, с които успях да се свържа в събота сутрин ми казаха, че тази цена е невъзможна, а отвреме навреме тона им изказваше притеснение за моето психическо здраве. В крайна сметка букнах с добрите стари уиз, преди да им се е качила съвсем цената.
Та някой може ли да ми каже дали въпросната оферта по-долу има начин да се букне, защото всичките агенти ми казваха само и единствено цените, които и сам мога да си видя из сайтовете.
Amsterdam, Netherlands to Sofia, Bulgaria: 1109 miles 4 hrs 25 min
Malev Hungarian Airlines Malev Hungarian Airlines Flight MA661 on a Boeing 737 (jet) in coach class
(meal)
Departs Amsterdam, Netherlands (AMS) Wed, Jan 27 10:00a 2 hrs 0 min
Arrives Budapest, Hungary (BUD) noon
1 adult in booking code O, covered by fare (A1) below
Layover in Budapest 1 hr 5 min
Malev Hungarian Airlines Malev Hungarian Airlines Flight MA830 on a Boeing 737 (jet) in coach class
(snack)
Departs Budapest, Hungary (BUD) Wed, Jan 27 1:05p 1 hr 20 min
Arrives Sofia, Bulgaria (SOF) 3:25p
1 adult in booking code O, covered by fare (A1) below
Note: You must change terminals in Budapest (BUD).
Sofia, Bulgaria to Amsterdam, Netherlands: 1109 miles 4 hrs 15 min
Malev Hungarian Airlines Malev Hungarian Airlines Flight MA835 on a De Havilland Dash-8 (prop plane) in coach class
(snack)
Departs Sofia, Bulgaria (SOF) Tue, Feb 2 6:00a 1 hr 35 min
Arrives Budapest, Hungary (BUD) 6:35a
1 adult in booking code T, covered by fare (A2) below
Layover in Budapest 35 min
Malev Hungarian Airlines Malev Hungarian Airlines Flight MA660 on a Boeing 737 (jet) in coach class
(meal)
Departs Budapest, Hungary (BUD) Tue, Feb 2 7:10a 2 hrs 5 min
Arrives Amsterdam, Netherlands (AMS) 9:15a
1 adult in booking code T, covered by fare (A2) below
Note: The layover in Budapest (BUD) has relatively little room for delays, and for this route a missed connection would likely be very inconvenient.
Note: You must change terminals in Budapest (BUD).
Booking details
If you want to buy this ticket, contact the airline (Malev Hungarian Airlines: 1-800-223-6884) or a travel agent. If you use a travel agent to buy this ticket:
* If your travel agent is online and has an e-mail address, e-mail this itinerary to them
* If your travel agent is not online, print out this page and fax/give it to them
It is very important to use exactly the same booking codes and fare codes that we've used on this page in order to match the price we've found.
Fare (A1): MA AMSSOF OSEAT fare (rules) , psgr type ADT €30.50
Fare (A2): MA SOFAMS TFIRE22 fare (rules) , psgr type ADT €12.50
Tax: The Netherlands Passenger Service Charge €14.52
Tax: The Netherlands Noise Isolation Charge €2.00
Tax: The Netherlands Security Service Charge €12.94
Tax: Hungarian Airport Tax €15.20
Tax: Hungarian Security Charge €3.60
Tax: MA YQ surcharge €30.00
Tax: Bulgaria Passenger Service Charge €12.00
Total for 1 adult passenger: €133.26
(as of Saturday, January 23, 2010 4:16am)
Fare construction (sometimes useful to travel agents):
AMS MA X/BUD MA SOF 45.20OSEAT MA X/BUD MA AMS 18.52TFIRE22 NUC 63.72 END ROE 0.674722 FARE EUR 43.00 XT 12.94CJ 14.52RN 2.00VV 3.60FE 15.20HU 12.00BG 30.00YQ