Страница 1 от 1

Погрешен мейл

МнениеПубликувано на: 19 Мар 2013 12:22
от Nine
На другата ми поща получих електронен билет на някакъв испанец. Как да го препратя на истинския му получател? Билетът, попаднал в неподходящи ръце, може да доведе до анулиране на резервацията и други такива поразии.
Мейлът ми е ninnata, а пътуващият се казва Ninetta. Не ми се иска да препращам на сляпо, макар че е вероятно да го намеря на ninetta@gmail.com.

Идеи как да помогна на човека да си получи електронния билет?

Re: Погрешен мейл

МнениеПубликувано на: 19 Мар 2013 13:26
от Jair
Сигурна ли си, че не е спам? Аз редовно получавам напоследък нотификации за доставка от UPS, FedEx и подобни...уж. Провери го в Амадеус дали е истински билета, ма иначе с голям процент сигурност може да предполагаш, че това му е мейла :)

Re: Погрешен мейл

МнениеПубликувано на: 19 Мар 2013 13:55
от Nine
Истински е, има линк към сайта на LH.
Там видях, че мейла му е ninnatan@gmail.com и му писах, а междувременно писах и на горния мейл.

Re: Погрешен мейл

МнениеПубликувано на: 19 Мар 2013 17:16
от Jair
Еми човека явно е имал късмета да сбърка точно с твоя имейл, вместо с някой който си няма идея какво е получил или, който би навредил :)