amcho написа:Изи възстановяват Берлин-София от 30 март. Ще се лети всеки понеделник и петък.
Само че този път е Тегел Но така или иначе пак сме в ситуацията както през 2013 г. - България Ер и един лоу-кост до Тегел плюс друг лоу-кост до Шьонефелд.
amcho написа:Изи възстановяват Берлин-София от 30 март. Ще се лети всеки понеделник и петък.
alex_2 написа:amcho написа:Изи възстановяват Берлин-София от 30 март. Ще се лети всеки понеделник и петък.
Само че този път е Тегел Но така или иначе пак сме в ситуацията както през 2013 г. - България Ер и един лоу-кост до Тегел плюс друг лоу-кост до Шьонефелд.
alex_2 написа:За съжаление май четвъртият полет от FRA на Луфтханза е отпаднал от лятното разписание, преди ми излизаше, даже беше всекидневен, но сега не го виждам
amcho написа:alex_2 написа:amcho написа:Изи възстановяват Берлин-София от 30 март. Ще се лети всеки понеделник и петък.
Само че този път е Тегел Но така или иначе пак сме в ситуацията както през 2013 г. - България Ер и един лоу-кост до Тегел плюс друг лоу-кост до Шьонефелд.
Така си е и с прилични цени и разписание в двете посоки. Да видим как ще се развие линията, която на практика е бивш слот на Ер Берлин.
И ако все пак е вярно този път, Бранденбург ще отвори на есен и се затваря Тегел.
https://www.airport-technology.com/news/berlin-brandenburg-airport-open-october-2020/
alex_2 написа: Някой има ли информация какъв е този полет?
amcho написа:Така си е и с прилични цени и разписание в двете посоки. Да видим как ще се развие линията, ...
pumana написа:amcho написа:Така си е и с прилични цени и разписание в двете посоки. Да видим как ще се развие линията, ...
Изи съкращават наполовина флота си в Берлин - от 34 базирани самолета остават само 18...
Обаче линията до София изглежда ще оцелее - от ноември вдигат честотата от 2 на 3 пъти седмично, вече от BER.
mistoffelees написа:Ръкавът е удобство за екипажа, когато напуска машината - слиза да пренощува или се сменя целият (става бързо и удобно, без висене и разкарване по коли). Така правеха "Луфтханза" в София преди пандемията - на обяд пристигналият екипаж слизаше и почиваше до следващата сутрин, а пристигналият с вечерния поемаше следващия обеден. Ако не сменяш екипаж, за какво ти е да плащаш за ръкав? Не ми казвайте, че немците се вълнуват за обслужването на пътниците - особено тези в Източна Европа, които за тях винаги си останахме малко по-малко европейци. А всяко спестено евро си е спестено евро.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта